02/09/2006
Kapının çaldığını duyduğunda Phoenix aşağı inmişti. Charlie ise onun arkasından bakarken, kendisini rahatlamış hissediyordu. O buna ilgi duymasa da kayıtlarının gizliliği Charlie'nin ilgisini çekmişti. Bunun nedeni ne olursa olsun öğrenmeye hazırdı.
Phoenix kapıyı açtığında karşısında Hannah vardı. Telaşlı ve beklentili bir ifadeyle kendisine bakıyordu. Yanında ise Maria vardı. İşte buna çok şaşırmıştı. Uzun bir zamandır kendisinden haber alamamıştı. Nedenini kendisi de bilmiyordu. Maria hayatından geldiği gibi bir anda çıkmıştı. Biraz kızgındı açıkçası. Ama en çok kafası karışmış gibi hissediyordu. Yine de Hannah'ı önünde aşırı bir tepki vermekten çekinmişti. Sessizce kenara çekilip onların içeri girmesine izin verdi. Salona geldiklerinde Phoenix içindeki soruları daha fazla içeri tutamayacağını anlamıştı. Sinirle Maria'ya dönmüştü.
"Seni buraya getiren nedir?" dedi kollarını birbirine kavuşturarak. Hannah ise gözlerini devirmişti. Maria da en az kendisi kadar sinirli gözüküyordu.
"Kendi isteğimle gelmedim."
"O zaman kendi isteğinle gidebilirsin."
"Kızlar bir durun..."
"Sen neden beni buraya getirdin ki? Phoenix'in yine canı mı sıkıldı? Bayan nazik acı mı çekiyor?"
"Ne cüretle?" dedi Phoenix sinirle.
Charlie kızların sesini duyduğunda şaşkın bir şekilde Profesör'e bakmıştı. Bakışlarında yalnız değildi. Profesör de kendisine aynı şekilde ona bakıyordu. İkisi de aynı anda kalkıp merdivenlere geldiğinde Phoenix ile Maria'yı her an kavga edebilecekmiş gibi bulmuşlardı. Hannah ise sıkıntılı bir şekilde ikisinin arasında durmuş, bir şekilde kalkan olmaya çalışıyor gibiydi. Tam konuşacaktı ki Maria'nın tiz sesi ona engel olmuştu.
" Her zaman böyleydi zaten. Hep Phoenix.. Dramaların baş rolü.... Tek acı çekenin kendisi olduğunu zanneden bir aptal!"
"Ben ölüyorum seni gerizekalı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka'nın Dönüşü
FanficOlduğu kişiden oldum olası nefret etmişti zaten. Safkanlıklarıyla övünen bir ailenin umursamaz evladı olarak doğmuştu. Hiçbir şekilde onlara ait olmamıştı. Ne görünüşüyle, ne fikirleriyle, ne gittiği okulla, ne de sevdiği insanlarla...