Not: + 16 İçeriğe sahiptir.
Genç kız masasındaki dosyayı toplayarak yerlerine yerleştirdi. Daha sonra masanın üzerindeki mavi dosyayı eline aldı. Eteğinin ucunu düzenledi ve gözlüğünü düzelttikten sonra önünde durduğu kapıyı tıklatarak içeri girdi. Masanın başında oturmuş çalıştığı belli olan adama baktı gülümseyerek yanına doğru ilerledi.
"İyi akşamlar patron!" dedi.
Genç adam sekreterinin sesiyle başını kaldırdı. "İyi akşamlar küçük hanım" dedi.
Elindeki dosyayı patronunun masasına bırakarak "Benden istediğiniz dosyayı getirdim efendim."
Adam dosyayı eline alarak kısa bir göz geçirdi. "Yine her zamanki gibi güzel iş çıkarmışsın bravo."
Kız gülümseyerek patronuna bakıyordu "Bir sorun yoksa ne mutlu bana" demişti.
Adam koltuğuna yaslanarak "Seninle son günümüz olduğuna inanamıyorum. Yeni patronun ne kadar şanslı olduğunu bir bilse. Bana kalsa seni bırakmazdım ama emir büyük yerden" diyerek sağ parmağındaki yüzüğü göstermişti.
Kız gülümseyerek patronuna bakıyordu "O zaman bize de yerine getirmek kalır patron. Ne de olsa nişanlınız buranın sahibi sayılır. Aslında kendisiyle tanışabilseydik benim tehlike arz etmediğimi anlardı ama nasip olmadı. Keşke ona evlenmek üzere olan tehlikesiz, güzel olmayan bir kız olduğumu söylemiş olsaydınız. O zaman sizin sekreteriniz olarak devam ederdim işime"
"Ne yazık ki işe yaramazdı. Onun için senin kadın olman yeterli. Üstelik kendine haksızlık ediyorsun gayet de güzel bir kızsın. Seni daha önce görmüş olsaydı işini daha erken kaybedebilirdin" demişti gülümseyerek.
"Utandırıyorsun beni patron. Nişanlım bile sizin ettiğiniz kadar iltifat etmiyor bana." Demişti.
"O nişanlın olacak hıyarın hatası. Elindekinin farkında değil"
"Patron! Bana da mı sarkıntılık ediyorsunuz acaba"
"Öylemi yapıyormuşum. Hiç farkında değilim" diyerek gülümsemişti.
"Allahtan sizi çok iyi tanıyorum patron. Benim yerimde başka biri olsa size hemen kanardı. Aslında nişanlınız haklı galiba kadınlar konusunda. Sanırım o da sizi tanıyor. Haaa bu arada istediğiniz çiçekler yerine ulaşmış. Sizin çapkınlık serüveninize son defa dahil oluyorum. Bundan sonra yeni sekreteriniz ilgilenir artık. Ama tehlike büyük patron! erkek sekreter sizin kızlara sarkıntılık edebilir dikkatli olun." demişti.
Adam şen bir kahkaha atmıştı "uyarın için teşekkür ederim. Ama çapkınlık işlerine paydos demenin vakti geldi bile. Biliyorsun büyük patron bizimkinin abisi. Üstelik hiç de tekin bir insan değildir. Yani benim çapkınlık işleri de an itibariyle son buluyor."
"Sizin adınıza üzüldüm patron. Hatta bu habere çiçekçi de üzülecek. Sayenizde iflas etmekten kurtulmuştu zavallı adam. Kendisine başka çapkın bulması gerekecek. Ama ne yalan söyleyeyim bir kadın olarak sevindim açıkçası bu duruma."
"Nedenmiş o küçük hanım."
"Çünkü kendi türüme ihanet ediyordum. Sizin çapkınlıklarınıza yardımcı oluyordum malum. Sırf hemcinslerime ettiğim ihanetten dolayı başıma gelecek diye az korkmadım değil. Bir bilseniz nişanlımı ne testlerden geçirdiğimi aklınız şaşar. Birden fazla kadın nasıl idare edilirmiş sayenizde öğrenmiş oldum." Demişti gülümseyerek.
Adam karşısındaki sekreterine gülümsemeye devam ediyordu. Onun gibi bir çalışanı kaybedeceği için açıkçası üzülüyordu. Kız hem güzel hem akıllı hem de iyi bir sır küpüydü. Eğer kızın başka bir sevdiği olduğunu bilmese hatta yarın evleneceğini bilmese onu tavlamayı bile düşünürdü. Böyle bir kızın sıradan bir adamın elinde harcanıp gideceğine üzülüyordu. O bir taksiciden fazlasını hak ediyordu. Kendisine göre. "Sen yine de nişanlını benimle karşılaştırma. Yoksa evlenmekten vazgeçersin. Benim yüzümden evde kalmanı istemem" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN AYAZI KALBİM
Romantizmİhanete uğrayan her kadın söyler bu sözü "Bunu bana nasıl yaptın?". Bu sözü genç kadında söylemişti. O adam ne demişti peki "sarhoştum!" Büyük aşkı bir içki şişesiyle unutulmuştu. Genç kızda unutmak istedi bütün her şeyi. Yüreğindeki yangını söndürm...