* Lisos pov. *Atsikėliau su ta mintimi, kad šiandiena bus geresnė, nei vakar. Bet teko tai pamiršti, kai išgirdau rėkianti tėvą. Išlipau iš lovos ir kaip visada nuėjau į vonią. Viską atlikusi išėjau ir apsirengiau man įprastus rūbus.
Kaip visada rengiuosi juodai. Juoda maikutė ilgom rankovėm ir juodos kelnės.
Bandau visa laika paslėpti mėlynes. Man tikrai nereikia daugiau bėdų.
Nuėjau į virtuvę ir paruošiau pusryčius tėčiui ir pamotei. O pati, kaip įprasta nevalgau.Išėjau iš namų. Eidama link mokyklos norėjau pasiklausyti muzikos. Deja, švarkelio kišenėse neradau ausinių. Tikriausiai kitam švarke.
Priėjusi prie mokyklos nemačiau septyntuko kaip įprasta. Keista, bet man tai tik geriau.
Priėjusi kabinetą atidariau jo durys. Atsisėdau į savo vietą.
Mano suolas buvo priešpaskutinis prie lango. Pasirėmiau galvą su ranka ir stebėjau aplinką pro langą.
Su laiku į klasę atėjo visi mokiniai,o tarp jų ir mokytoją.
Nuskambėjus skambučiui visi nutilo ir pažiūrėjo į mokytoją. Mokytojos nuobodžias kalbas nutraukė atidaromu durų garsas. Į klasę įlėkė Jungkook. Visai pamiršau, kad man pirmą pamoką su juo. Mokytoja paklausė kodėl jis vėluoja. O jis ją ignoravo ir atsisėdo prie manęs. Kodėl būtent prie manęs. Kai laisvų vietų yra ir kitur? Mintyse keikiau save, savo gyvenimą ir visa septyntuką. Jungkook nebuvo pats blogiausias iš jų, bet ir nebuvo geručiukas. Kartais jis nesuvaldo pykčio. O tuo metu geriau prie jo nebūti...
Viena karta aš jam užkliuvau, kai jis buvo labai piktas. Normaliai nepaėjau savaitę. O kūnas buvo mėlynesnis, nei bet kada.Tuos mano apmąstymus nutraukė ranka ant kojos. Pažiūrėjau į koją ir pamačiau Jungkook ranką ant mano kojos. Susiraukiau ir patraukiau jo ranką. Jis vėl ją uždėjo, o aš ją vėl patraukiau. Po kelių kartų jis ją uždėjo, bet aš negalėjau jos nuimti, nes jis man šiek tiek suspaudė ją. Tvardžiausi nenusikeikus, nes jis suspaudė vietą kur yra mėlynė.
Kiek įmanydama bandžiau nuimti jo ranką, bet neįstengiau. Aš atsidusau, o jis nusišypsojo. Bandžiau susikaupti ties mokytojos aiškinimu, bet mane sutrikdė Jungkook.
Jo ranka kilo aukščiau. Mano kūnas įsitempė. Numušiau jo ranką. Mačiau, kaip jis susiraukia.
Šiandien neapseisiu be sužeidimų. Nors tai jau tapo mano kasdienybė.
Nuskambėjus skambučiui greitai susidėjau daiktus. Ir išlėkiau iš klasės šviesos greičiau.Deja tai manęs neapsaugos nuo jų. Jie yra visur ir visada.
Sekantį pamoka yra kūno kultūra. Tai yra blogai, nes ji su Taehyung. Taip, jis irgi priklauso septyntukui.
Man nesiseka, bet aš prie to jau pripratau. Iš spintelės pasiėmiau apranga ir nuėjau į persirengimo kambarėlius skirtus merginoms. Kelios merginos buvusios ten pažiūrėjo į mane pašaipiais žvilgsniais. Nuėjau į kampą ir persirengiau. Tai buvo juodos timpos ir juodą maikutę, bei megztinis. Kai užsirišau sportbačius nuėjau salę.
Pamačiau Taehyung. Ir pagavau jo žvilgsnį. Jis nežadėjo nieko gero. Nurijau gumulą susidariusi gerklėje.Atėjau prie mokytojos, kuri pasakė, kad šiandien tiesiog galim pažaisti tinklinį.
***Norėjau atmušti kamuolį. Bet jam mane pasiekus - tamsa.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...