* Lisa pov. *
- Gerai mes pasiruošusios,- tarė Jisoo. - Hoseok ir Jimin mus nuveš, jie jau laukia apačioje,- informavo.Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau.
Peržvelgiau visas merginas. Jennie buvo su juoda aptempta suknele, kuri turi baltus kvadratėlius šone, Jisoo buvo su juodais šortais ir juoda maikute, o Rose buvo su sijonu kuris yra su juodais ir baltais kvadratėliais, taip pat buvo su balta maikutę. Nežinau kas šiandien su tais kvadratėliais daros.
Visos mūvėjom juodais aukštakulniais. Pasiėmiau švarkelį ir jį užsivilkau. Jau rudens pabaiga ir yra velniškai šalta. O su tuo sijonu šilta nebus. Vis dar abejoju, dėl įdėjos eiti į klubą.
Su merginomis išėjom iš Jennie namu ir nuėjom link Hoseok mašinos.
***Įėjus klubą manę pasitiko alkoholio ir prakaito kvapas. Tuoj apsivemsiu. Man jau čia nepatinka.
Visi nuėjo kas kur, o aš su Rose likom vienos.
- Na pabusim dviese,- nusišypsojo ji. Aš jai taip pat šyptelėjau.
Ta proga, kad Jungkook mane ignoruoja reikia nusigerti. Kai atvažiavom aš jį mačiau, vos man priėjus jis nusisuko. O man pasakius žodį jis nieko netares nuėjo. Dar kartą įsitikinau, kad jam nerūpiu.
Nežinau, kodėl jis tai daro, bet manę skaudina toks jo elgesys. Nekenčiu savo jausmų jam.
Su Rose iškart nuėjom prie baro. Ji kažką pasakė barmenui ir greitai prieš mus atsirado gėrimai.
Jei gerti, tai gerti.
Gurkštelėjau to gėrimo ir pajutau kartu skonį.- Fuui,- nusipurčiau. Daugiau Negersiu šios nesąmones.
- Negersi?
- Ne,- atsakiau. Nusisukau nuo baro ir prie sienos pamačiau merginą. Mergina kuri bučiavosi su Jungkook.
Mano širdys dar kartą dužo.
- Nors ne gersiu,- atsisukau atgal ir išgėriau visą savo gėrimą.
- Nežinau kas tai, bet man dar šito,- pasakiau ir barmenas linktelėjo.
Šiandien mano užduotis nusigerti.
Po kiek laiko gėrimo aš jaučiausi labai apsvaigusi.
- Einam šokti,- Rose šoktelėjo nuo kėdės ir nusitempė manę į šokančių žmonių minią.
Greitai pasimečiau nuo jos ir likau viena tarp šokančių žmonių. Bet kadangi aš girta man tai nerūpėjo ir šokau kartu su jais.
Kai man pradėjo skaudėti kojas norėjau nueiti atsisėsti. Vos man išsilaisvinus iš minios į manę kažkas atsitrenkė.
Pakėliau galvą į tą žmogų ir negalėjau patikėti. Tai Taeyang. Mėlynapalukis nusišypsojo manę pamatęs.
- Lisa!- džiugiai sušuko.
- Labas,- sumurmėjau. Man skaudėjo kojas ir nuo alkoholio sukosi galva, o mano simpatija laižosi su kažkokia kalę. Kas dar gali būti geriau.
- Einam, aš čia su keliais draugais,- nusišypsojo jis ir paėmęs už rankos pradėjo temptis manę kartu. Nesipriešinau ir tiesiog leidausi būti tempiama.
Priėjom prie staliuko kur sėdėjo keli vaikinai ir dvi merginos. Kelis vaikinus atpažinau. Prie stalo sėdėjo Jaeyoon, Hwiyoung ir Rowoon, o kitų nepąžistu. Žinau, kad dėl kažko pikstu ant juodaplaukio, bet esu per girta, kad prisiminčiau priežastį.
- Mažyte,- Rowoon ištiesė rankas ir atsiduriau jo glėbyje. Pradėjau juoktis.
- Imk šitai,- vienas iš vaikinų kurio nepažįstu man ištiesė kažkokia tabletę.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...