16

1K 88 0
                                    

* Lisa pov. *
Sekmadienio rytas. Prisiminiau bučinį su Jungkook ir šyptelėjau. Ne! Man reikia mesti jį iš galvos! Kodėl iš viso apie jį galvoju?
Greitai susiruošiau ir nulipau į apačią.
Svetainėje ant sofos gulėjo Hoseok. Man nepatiko, kad jis per mane miega ant sofos.
Priėjau prie brolio ir baksnojau jam į žandą manydama, kad jis atsikels.

- Ką čia darai?- mane išgąsdino atėjas vaikinas. Tai buvo Taehyung.

- Aš ji bandau pakelti,- tyliai tariau.

- Tu taip jo nepakelsi,- tarė ir atsisėdo prie manęs. - Palauk čia,- pasakė ir greitai atsistojo.
Po kelių akimirkų jisai grįžo.
Jo rankose buvo puodas ir samtis. Supratau ką jis ketina daryti. Užsidengiau ausys, kad girdėčiau kuo mažiau to "nuostabaus" garso.

Taehyung pradėjo samtį trankyt į puodą ir rėkavo. Hoseok iškrito iš lovos prie pat manęs. O laiptais nusileido penki vaikinai. Jie buvo supykę ir rėkavo ant rudaplaukio kuris šypsojosi.
Yoongi pradėjo vytis vaikiną, nes jam jisai sutrukdė jo labai svarbu miega. Prie Yoongi prisijungė ir likę vaikinai. Pradėjau juoktis.

Tuomet kažkas pačiupo manę už pečių. O kadangi " užpuolikas" puolė iš už nugaros tai nemačiau jo ir išsigandau.

- Aaa!- suklykiau.

Išgirdau juoką už savęs. Nusisukau ir pamačiau Jin.

- Lisa kas atsitiko?!- sušuko Hoseok ir atbėgo į virtuvę. Jam ant galvos puodas, o rankoje laikė tą patį samtį kuri turėjo Taehyung.

- Man tai nieko, bet matau, kad tu tranformavaisi į virtuvinių indų rinkinį,- pasakiau.

Tada išgirdau kelių vaikinų juoką.

- Lisa bėk!- sušuko Taehyung.

- Ką? - nesupratau.

- Bėk!- vėl sušaukė rudaplaukis. Aš jo paklausiau ir pradėjau bėgti.
Girdėjau už savęs žingsnius, kažkas mane vijosi. Tai buvo Yoongi.
Aš stovėjau vienoje stalo pusėje, o jis kitoje. Prie manęs prišliaužė Taehyung ir padavė šaukštą.

- Tau jo prireiks,- sužnabždėjo. Aš jį paėmiau ir atsukau į Yoongi.

Jis nusišypsojo. Tada mane kažkas pačiupo už rankų. Pradėjau muistytis.

- Aš ją sučiupau!- surėkė vienas iš jų. Pagal balsą spėju, kad Namjoon.

- Aš sučiupau Taehyung! - surėkė Jimin.

Buvau nuvesta į svetainę ir pasodinta ant sofos kur prieš tai miegojo Hoseok. Ten buvo likę vaikinai. Taehyung sedėjo irgi ant sofos, o kiti stovėjo.

- Gal pasiaiškinsit?- paklausė Jin.

Pažiurėjau į Jungkook ir sutikau jo žvilgsnį. Prisimiau bučinį. Pajutau, kaip skruostai truputį kaista. Tikiuosi niekas nepamatė.

- Ji viską sugalvojo!- surėkė rudaplaukis.

- Netiesa!- surėkiau ir aš. - Aš ne minties tokios neturėjau,- ramiau pasakiau.

Hoseok priėjo prie vaikino ir pradėjo kutenti.

- Norime tiesos!- surėkė jis.

- Gerai, gerai tai aš,- po kelių akimirkų pasidavė jis.

- Tave reikia nubausti,- nusišypsojo Yoongi.

- Ką tu ketini daryti?- paklausė Taehyung pažiurėdamas į Yoongi klastingą šypseną.

Jin pažiūrėjo į Namjoon, o Namjoon į Jin. Jie pagriebė Taehyung ir pradėjo nešti link durų. Dar nesupratau kas čia vyksta.

- Ateik,- pasakė Jungkook ir pagriebė man už rankos.

Mes išėjom pro galines namo durys. Už namo buvo baseinas. Nežinojau, kad jie turi baseiną.

Namjoon ir Jin įmetė rudaplaukį vaikiną į baseiną. Pradėjau juoktis kartu su visais.

- Aaa, šalta!- sucypė vaikinas mergaitišku balsu. Po to prisiminiau, kad Jungkook vis dar laiko mano ranką tai ištraukiau ją.
***
Sėdžiu prie gulinčio Taehyung ir matuoju jam temperatūra.
Mat jisai sumanė, ilgiau pasimaudyti. O apie nušalusia subinę nepagalvojo.

- 38.9,- pasakiau.

- Kam aš madžiausi?- sumurmėjo jis.

Trūktelėjau pečiais.

- Atnešiu tau arbatos,- atsistojau.

Vaikinas šyptelėjo ir linktelėjo. Jam tikrai patinka gerti arbatą.
Nuėjau į virtuvę. Ten sutikau Jungkook. Jis pamatęs mane nusišypsojo.

- Aš padariau Tae arbatos, norėjau nešti,- pasakė jis ir paėmė puoduką.

- Duok aš nunešiu,- norėjau paiimti puoduką.

- Nereikia,- jis pasakė ir patraukė puoduką. Pusę puoduko turinio atsirado ant jo rankos.

Paėmiau vaikino ranką kol jisai keikėsi.
Nuėjom prie kriauklės. Atsukau šaltą vandenį ir po juo pakišau Jungkook rankas. Vaikinas kaip mat nutylo ir stebėjo mano rankas, kurios švelniai glostė jo.

Kai baigiau užsukau vandenį. Paėmiau rankšluostį ir su juo neskubėdama sausinau jo rankas.

Tuomet prisiminiau Taehyung.
Greitai čiupau jau atšalti spejusia arbatą. Nešiau ją iki rudaplaukio kambario. Pravėrus durys pamačiau jį mieganti. Nusišypsojau ir padėjau puodelį ant spintelės kuri yra prie jo lovos.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now