* Lisa pov. *
Prieš pamoką meldžiausi, kad Jungkook neprisikabintu. Ir atrodo, kad tai suveikė. Jis nė karto į mane nežvilgtelėjo. Man reiktu dažniau melstis. Išėjau iš kabineto puikios nuotaikos.Ėjau link sekančios pamokos kabineto. Matematiką kitą pamoką, bet tai man nesugadino nuotaikos.
Nes žinau, kad ji be Jungkook ir, kad šiandien ateis dvi naujokės.
Įžengiau į klasę priėjau prie savo suolo. Ten sėdėjo mergina kuri turėjo rudus plaukus, vilkėjo šviesiai mėlyna suknele su kvadratėliais.Atsisėdau prie jos. Jinai į mane atsisuko.
- Labas aš Rose,- tarė mergina. Ir ištiesė ranką.
- Labas, aš Lisa,- droviai tariau ir paspaudžiau jos ranką.
- A, tai tu Lisa,- linksmai tarė. - Jennie man daug apie tave pasakojo,- nusijuokė Rose,o aš kartu. Ji labai linksma ir energinga, bent jau toks mano pirmasis įspūdis.
Prie mūsų priėjo Jennie.
- Jau susipažinot?- paklausė. - Tai puiku,- pasakė neleidus mums kažką atsakyti.
Tarp mūsų stojo tyla, bet ją nutraukė skambutis. Kartu su skambučių į klasę įžengė ir tamsiaplaukė mergina.
Mokytoją pakvietė Rose prie savęs ir prašė prisistatyti.- Sveiki aš Chae Young, bet mane visi vadina Rose, tikiuosi nesipiksim,- pasakė linksmai.
- Labas aš Jisoo, persikrauščiau tai teko pakeisti mokyklą. Tikiuosi sutarsim,- droviai tarė tą tamsiaplaukė mergina.
Kai jos prisistatė nuėjo atsisėsti. Rose atsisėdo prie manęs, kaip prieš tai. Jisoo atsisėdo prie Jennie kuri sėdėjo už manęs ir Rose.
Pažiūrėjau į Jungkook. Jis žiūrėjo į manę. Pamatęs, kad atsisukau į jį jis greitai nusuko galvą. Jie šiandien keisti, bet taip geriau.
Bandžiau susikaupti ties pamoka ir man tai puikiai pavyko.
**** Jungkook pov. *
* Ta pati diena, prieš pamokas *Buvau su Hoseok prie mokyklos. Kol jis kažką pasakojo, aš galvojau apie Lisą. Aš neturėčiau apie ją galvoti, bet taip jau yra.
Bandau save įtikinti, kad jinai man nerūpi, bet mieloju pats sau.- Jungkook tu visais manęs nesi...- Hoseok norėjo kažką sakyti, bet išgirdom balsus netoli ir atsisukom. Pamačiau Namjoon ir Jin.
Pažiurėjau į juos, ir nesupratau kas vyksta.
- Pagaliau jį radom,- gyliai kvėpavo Jin.
Jin ir Namjoon bandė atgauti kvapą. Aš ir Hobi juos stebėjom, bei laukėm pasiaiškinimo.
- Aš šiek tiek pasidomėjau Lisa, kaip ir prašiai,- tarė Namjoon. Šiek tiek šyptelėjau. Taip, aš vakar prašiau ją pasidomėti. Tik manau, kad jis nebereikalo bėgo, tam turėjo būt svarbi priežastis.
- Jos tikras vardas Lalisa Manoban, tėvai mirė ir ji gyvena su patėviu ir pamotę, gimusi Tailande. Išsikraušcius iš Tailando gyveno Daegu, o po to persikraustė į Seoulą. Bet įdomiausia ne tai,- tarė Namjoon.
- Tai ką tokio sužinojai, kad bėgai?- pakėliau antakį.
- Na tai labiau liečia Hobį,- pasak Jin.
- Greičiau sakykit,- susinervino Hoseok.
- Hoseok, ji tavo sesuo,- lėtai ištarė Namjoon. Gerai... Aš tikrai nustebau.
Hoseok stovėjo sustingęs. Jam šokas, kaip ir man. Lisa jo sesuo?* Lisa pov. *
Po pamokų ėjau namo. Kur gi dar galėčiau eiti? Lėtai žingsniavau asfaltu.
Keliu važiavo juoda mašina, būčiau į ją nekreipusi dėmesio jeigu jinai nebūtų sustojusi.
Mašinai sustojus iš jos išlipo Jungkook. Puiku! Jo ir betrūko. Nusisukau nuo jo ir paspartinus žingsnį ėjau.
Girdėjau jo žingsnius už savęs. Aš jau vos nebėgau, o širdys atrodė tuoj išlėks.- Lisa nebėk, palauk,- garsiai ištarė Jungkook. - Aš tavęs neskriausiu,- pasakė. Bet aš nesnustojau. Negaliu juo patikėti. Nežinau ką jis ketina daryti.
Kol aš ėjau ( beveik bėgau ), Jungkook ėjo iš paskos parašydamas sustoti.
Kai jau buvom prie mano namu sustojau ir atsisukau.- Lisa, mums reikia pasikalbėti,- pasakė ramiai. Pasikalbėti? Įdomu apie ką. Turbūt kumščiais, kaip tikri vyrai.
-Nemanau, kad turim apie ką,- tyliai ištariau.
- Yra vienas dalykas, kuri nu kaip čia pasakius... Reiktu aptarti?,- jis pradėjo kažką mikti. Apie kokius aptarimus jis čia kalba.
Ignoravus jo žodžius atidariau durys. Įėjus į vidų mane pasitiko pamotės ir tėvo rėkimas. Aš pagal juos esu labai bloga, nes nepadariau dar pietų. Greitai pasidėjau savo daiktus į kambarį, o tada nubėgau į virtuvę ruošt jiems pietų.
***Vakaras. Aš darau namų darbus, bet man sutrukdo žmogus kuris įeina į mano kambarį. Tai pamotė.
- Eik padaryk vakarienės niekam tikęs vaike,- pasakė ir priėjo arčiau. - Bet prieš tai nupirk produktų,- tarė ir numetė pinigus ant stalo.
Eiti į parduotuvę? Jai nesvarbu, kad dabar tamsu. Mane gali pagrobti, nužudyti, išprievartauti ar panašiai. Neturėdama kito pasirinkimo persirengiau.
Nuėjau prie durų ir apsioviau batus. Dar paėmiau ir švarkelį, nes šaltoka.
Išėjau iš namų. Ėjau kuo greičiau. Nes tamsu, o sutikti kokį narkomaną tokių laikų, tikrai ne mano svajonė.Lėtai eidama neapšviestu keliuku galvojau kodėl Jungkook reikėjo su manimi pasikalbėti. Tikriausiai norėjo pasitičioti. Netoli pamačiau siluetą. Tai mane šiek tiek gąsdino, bet raminau save, kad tai tik žmogus. Žmogus kuris stovi nakti, tamsoje ir atrodo, kad lauktu tavęs.
Nusipurčiau nuo tokių minčių.Nežinau manęs ar ne manęs, bet tas žmogus tikriausiai kažko laukė.
Dabar reikia praeiti pro jį. Neskubėdama einu, kol jisai...
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...