36

663 68 6
                                    

* Lisa pov. *
Ten buvo tikrai ne vonia.

Pamačius, kad čia tikrai ne vonia sustingau ir atrodo, jog negalėjau pajudėti.

Tai buvo paprastas kambarys. O tam kambaryje buvo lovą ant kurios sėdėjo rudų plaukų vaikinas. Jis kažką valgė ir jo žandai buvo išsiputė.

Brunetas išgirdęs, jog kažkas atėjo atsisuko į mano pusę.

Jam pamačius mane jo akys, pradėjo panašėti į jo išsiputusius žandus.

- Mhsgsbsjsh,- vaikinas kažką sakė, bet nesupratau ką, nes jo burna buvo pilna.

Jis pradėjo kramtyti ką turėjo burnoje ir nurijo.

- Nori guminukų?- paklausė kai nurijo ir atkišo man pakelį kuriame, kaip supratau guminukau.

Guminukų? Aš katik sumaišius kambarius atėjau pas jį, jis mane mato pirmą kartą. Gal aš jį nužudyti noriu, o jis man siūlo guminukų. Nors nužudyti man jo tikriausiai nepavyktų. Jis per daug mielas.

Papurčiau galvą.

- Tu graži,- tarė įsidėdamas guminuką į burną.

Pajaučiau, kaip mano žandai pradėjo kaisti. Taip kurgi nebūsiu graži stovėdama tik su man per dideliais marškinėliais.

- Miela,- sukikeno. - Stovėsi ten ar ateisi į kambarį ?- jis nusijuokė ir vėl įsidėjo guminuką į burną.

- Man reikėjo į vonią ir aš...- norėjau jam paaiškinti, bet kažkodėl sustojau kalbėti. Brunetas toliau į manę žiūrėjo ir kramtė tuos guminukus. Tai manę trikdė.

- Aš gal jau eisiu,- tariau ir apsisukusi uždariau kambario durys.

Nuėjau prie kitų baltų durų. Atidariau jas ir norėjau įžengti šįkart į teisingą patalpą. Bet manę sustabdė balsas.

- Pusryčiai!! - sušuko balsas iš apačios. Kadangi aš žiauriai alkana ir tai parodė pilvo garsai, palikusi tas durys ir rūbus ant spintelės kuri yra vonios kambaryje, nuėjau į virtuvę.

Kažkaip ją radusi. Pamačiau Rowoon stovinti prie stalo ir dedanti lėkštės su įrankiais. Tikriausiai prisijungs ir jo draugas. Man atrodo, kad jis yra guminukų maniakas.

- Maistas!!- suklykė brunetas įlėkdamas į virtuvę. Jis man primena Hoseok ir Taehyung. Laimingas ir garsiai rėkia.

- Kiek sakiau tau nerėkti,- sumurmėjo juodaplaukis. - Ypač, kai turim svečių,- pridėjo.

- Mes taip ir nesusipažinom,- į mane atsisuko guminukų maniakas. - Aš Youngkyun, bet visi manę vadina Hwiyoung,- ištiesė ranką.

- Aš Lalisa, bet visi manę vadina Lisa,- paspaudžiau jo ištiesta ranką.

Guminukų maniakas nusišypsojo ir atsisėdo prie stalo. Pasekdama jo pavyzdžiu padariau tą patį.
***

Baigusi valgyti su Hwiyoung ir Rowoon atsisėdom svetainėje ant sofos.

- Lisa,- į manę kreipėsi Hwiyoung.

- Mhm?- atsisukau į jį nukreipdama dėmesį nuo televizoriaus.

- Supranti tu labai graži ir dar kai sėdi tik su marškinėliais...- jam nebaigus kalbėti pažiurėjau ką esu apsirengusi. Pamiršau apsirengti savo rūbus. Velnias!

Pajaučiau, kaip mano žandai užsiplieskė. Greitai nubėgau į vonią kur ir palikau savo rūbus. Užsirakinus patalpoje persirengiau. Pažiurėjau į veidrodį. Atrodžiau tragiškai. Ten radusi šukas susišukavau plaukus, taip pat apsiprausiau veidą. Su ten esančiu rankšluošciu nusisausinau veidą ir išėjau.

Grįžusi į svetainę mačiau, kad brunetas vėl valgė guminukus, o juodaplaukis kalbėjo telefonu. Mano telefonu.

- Roro kalba su kažkokiu bernu tavo telefonu,- sukikeno guminukų maniakas. - Roro pasisekė, jog turi tokią gražia mergina,- nusišypsojo ir įsidėjo guminuką ir burną.
Roro? Jis taip vadina Rowoon?

Palauk aš Rowoon mergina?

- Mes...- norėjau jam sakyti, jog mes neesam pora, bet tada prisiminiau jo, kaip ir esam. Bet tik prie jo draugų. - Mes kartu,- nusišypsojau.

- Hoseok jau čia,- tarė duodamas man mano telefoną. - Ir nevadink manęs Roro.

- Kaip pasakysi Roro,- nusijuokė Hwiyoung.

- Hobi čia?- apsidžiaugiau. Bijau, bet tuo pačiu ir nekantrauju pamatyti brolį.

O kur Bagu?

- Bagu čia,- juodaplaukis pagriebė bėganti debesėlį. Paėmiau jį iš vaikino ir pabučiavau jam į žandą. Čia tik tam, kad prie jo draugo atrodytume, kaip porą.

Mačiau, kaip vaikinas pasimetė.

- Einam,- tariau paiimdama jį už rankos ir temdama į koridorių. Nenoriu, kad Hoseok lauktu. Noriu jį pamatyti kuo greičiau. Aš jo nemačiau tik dieną, bet jau jo pasiilgau.

Greitai apsioviau batus ir užsidėjau striukę. Rowoon taip pat.

Vėl paėmusi Bagu ant rankų išėjau į lauką.

Pamačiau Hoseok mašiną ir prie jos stovinti Hoseok. Taip pat ten buvo Jennie, Rose, Jisoo ir Jungkook.

Jie pamatę manę nusišypsojo.

Nubėgau link jų. Pirmiausia manę apsikabino Jennie. Kaip jos pasiilgau. Aš tragiška draugė.

- Negazdink manęs taip daugiau,- šniurkštelėjo nosimi. Kaip ir sakiau aš tragiška draugė. Taip pat esu labai bloga sesė. Nesuprantu kodėl šalia savęs vis dar turiu šiuos nuostabius žmones.

- Hobi,- nusišypsojau ir apsikabinau brolį, kai išsilaisvinau iš Jennie glėbio.

- Prižadu daugiau taip nebedarysiu. Prižadu,- sumurmėjau jam į kaklą. Jaučiau, kaip ašaros kaupiasi akyse.

- Viskas gerai,- pasakė Hobi ir stirpiau manę suspaudė.

- Lisa!- išgirdau laiminga balsą. Atsisukusi pamačiau Hwiyoung. - Atėjau atsisveikinti su geriausio draugo mergina.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now