21

1K 89 9
                                    

* Lisa pov. *

- Auč,- suinkščiau ir pasitriniau akys. Jaučiuosi lyg pabudusi iš ilgo miego. Skaudėjo pilvą.
Gulėjau lovoje. Apsidairiau. Tame kambaryje esu ne pirmą kartą. Tai Jungkook kambarys.
Prie kojų pamačiau Jungkook galvą.
Iš vis ką aš veikiu jo kambaryje?

Į kambarį greitai kažkas įsiveržę. Kodėl jie niekada nesibeldžia? Visalaika įsiveržia.

Pamačiau Jin. Jis man nieko nepadarys. Turbūt. Jin su manimi elgiasi gražiai. Aš kaip ir su visais sutariu išskyrus su Yoongi ir Jimin. Tiedu manęs nekenčia.

- Pagaliau atsibudai,- Jin šyptelėjo. Jisai priėjo arčiau ir spyrė Jungkook į užpakalį.

Sukikenau.
Jungkook pramerkė akys. Jis dar nesusigaudė kur yra ir ką veikia. Lėtai apsidairė ir jo žvilgsnis sustojo ties manimi.

Jis staigiai pašoko ir išėjo iš kambario.

- Kas jam?- paklausiau.

Jin trūktelėjo pečiais.

- Kaip jauties? Labai skauda?- teiravosi juodaplaukis.

- Pilvą skauda,- pasakiau.

Jis šiek tiek pakėlė mano maikutę. Pirmą nesupratau, ką jis nori padaryti.

- Didelė mėlynė,- tarė pažiurėjas į pilvą ir nuleido mano maikutę. - Tuoj atnešiu vaistų,- tarė ir išėjo iš kambario.

Jin išėjo, o Jungkook atėjo.

- Lisa, aš tau kaiką parodysiu,- Jungkook paėmė mano ranką. Lėtai atsistojau.
Su vaikino pagalba lėtai ėjom iki vietos kurią nori parodyti Jungkook.

Priėjom prie kažkokiu durų.

- Užsimerk,- jis tarė. Aš taip ir padariau.

Užsimerkiau. Girdėjau atidaromu durų garsą. Jo vedama lėtais nuėjau kelis žingsnelius.

- O dabar atsimerk,- išgirdau juodaplaukio balsą.

Atsimerkiau ir pamačiau. Nuostabų kambarį.
Jis buvo labai gražus. O labiausiai man patiko švieselės ant lubų, kurios atrodė, kaip žvaigždės tamsoje.

- Šis kambarys skirtas tau,- nusišypsojo vaikinas. - Patinka?- paklausė.

Sugebėjau tik linktelti.

- Lisa!- išgirdau Hoseok balsą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Lisa!- išgirdau Hoseok balsą.

Atsisukau į tą pusę.
Brolis pribėgo prie manęs ir apkabino manę. Man vis dar keista jį vadinti broliu. Bet jau pradedu apsiprasti.

Hoseok telefonas pradėjo skambėti ir jis išėjo iš kambario.
Likau tik su Jungkook.

- Lisa,- Jungkook kreipėsi į manę. Atsisukau į jį. - Aš noriu atsiprašyti, už viską ką blogo tau padariau mokykloje. Aš labai gailiuosi,- jisai kalbėjo nuleidęs galvą. Jis atsiprašo. Jis pakėlė savo akys į mane, bet mano žvilgsnis nukrypo link jo lūpų. Kas man darosi?

- Taip pat atsiprašau už tai,- jis greitai pasakė ir man nespėjus sureaguoti jo lūpos palietė manasias.

Pati nežinodama priežasties atsakiau į bučinį.

Pilve pajutau keistą jausmą. Anksčiau nesu to jautusi. Ar blogai, kad tas bučinis man patinka? Ar blogai, kad man pradeda patikti Jungkook?
***

Labai nusivažiuoju?

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now