* Lisa pov. *
- Kas buvo? - paklausiau ir atsisėdau ant jo lovos. Pažiurėjau į jį, atrodo, kad jis jaudinasi.- Man patinka viena mergina,- jis atsiduso ir atsisėdo prie manęs.
- Kas ji?
- Na...
Yoongi buvo pertraukas atidaromų durų.
- Kad ir apie ką kalbat, nesvarbu, nes atėjo Jennie, Jisoo ir Rose,- Tae pasakė, ir Rose vardą ištarė, kažkaip keistai.
- Jisoo?- Yoongi irgi kalbėjo kažkaip keistai. - Dar Jennie ir Rose,- greitai pridėjo jis.
Dabar supratau. Jam patinka Jisoo.
Keistai nusišypsojau. Metas pradėti kupidonės darbą.Išėjau iš kambario.
- Lis!- sušuko Jisoo ir priėjusi apkabino mane. - Nesimatėm šimta metų,- atsiduso ir atsitraukė.
- Mes vakar mokykloje matėmes,- nusijuokiau.
Pasisveikinau ir su kitom merginom.Netoli manęs stovėjo Yoongi ir man į galvą šovė puiki mintis.
- Jisoo?- kreipiausi į merginą. Juodaplaukė atsisuko į manę. - Nori pamatyti Bagu?- paklausiau. Ji linktelėjo ir pradėjom eiti. Jisoo buvo prie pat Yoongi ir aš "netyčia" ją pastumiau, kad ji nukristu tiesiai jam į glėbį. - Ups,- apsimečiau, kad tai įvyko netyčia. - Atsiprašau.
Jisoo buvo prispausta prie Yoongi, jis ją pagavo, kad ji nenukristų. Jos veidas buvo raudonas, kaip burokas. O Yoongi irgi netasiliko.
- Viskas gerai?- vaikinas jos pasiteiravo ir atsargiai paleido iš glėbio. Ji tik linktelėjo.
Jie stovėjo vienas prieš kita labai arti. Aš "paslydau" norėdama pasiimti Bagu, tik viskas pakrypo viskas ne taip. Aš į Jisoo neatsitrenkiau, o kritau į kažkieno glėbį. Atsimerkiau ir pamačiau Jungkook. Iš kur čia atsirado jis?
Mano veidas nusidažė raudona spalva. Greitai atsistojau ir patraukiau nuo savęs jo rankas. Jaučiau, kaip stipriai daužosi mano širdys.
Pažiurėjau į rudaplaukį. Jos atrodo lyg nebūtų miegojas kokius metus.
Apsižvalgiau ir svetainėje buvom tik mes abudu. Na, ir draugai skaitosi.- Lisa, galim pakalbėti?- Jungkook prakalbo. Jo balse taip pat girdėjosi nuovargis. Man pagailo jo.
- Gerai, bet neilgai,- atsidusau ir pažiurejau į rudas jo akys, kurios man daug ką reiškia, nors nebeturėtu.
- Tą diena aš ruošiausi mūsų pasimatymui, netikėtai gavau žinutę. Suzy norėjo pasikalbėti, pirmą nenorėjau, bet ji grąsino dėl tavęs. Aš nuėjau pasikalbėti. O viskas išėjo taip, kad ji manę pabučiavo. Aš norėjau ją atstumti, bet tuo metu mus nufotografavo Jimin,- vaikinas pasakė, o aš tylėjau. Nežinojau ką jam pasakyti. Ar tikėti tuo, kad jam ji ir tas bučinis nieko nereiškia, ar niekada jam neatleisti ir viduje kęsti skausmą
- Žinau, kad tave tai įskaudino, bet ji man nieko nereiškia. Tu esi man visas pasaulis ir niekas to nepakeis,- Jungkook dar kartą prakalbo. Nuo jo žodžių man sukilo emocijos ir pajaučiau ašarą nuriedant mano skruostu.
Vaikinas su nykščiu ją nubraukė ir tada buvau įtraukta į jo glėbį.
- Jungkook, pasiilgau tavęs,- sukukčiojau ir stipriau apsikabinau vaikiną. Pats geriausias jausmas yra būti jo glėbyje.
* Jisoo pov. *
Kai nebebuvo vaikino glėbyje dar kartą pažiurėjau į Yoongi. Jaučiau, kad mano žandai dar labiau kaista, o širdys daužosi, kaip pašėlusi.Pastebėjau, kad Bagu netoli. Ach, tą Lisa.
Į svetainę atėjo Jungkook. Nors, kad ir kaip mes ant jo pykstam, jiems reikia viską išsiaiškinti. Visi tyliai pasišalinom iš svetainės ir nuėjom į virtuvę.
Atslinkau paskutinė ir vienintelė likusi vieta buvo prie Yoongi. Tai ten ir atsisėdau.Pažiurėjau į vaikiną ir mano žandai vėl užsiliepsnojo. Kas man darosi?
Atsisėdau į vietą.
Rose su Jennie keistai nusišypsojo, pažiūrėjusios į mane. Nesupratau, ką tai turėtų reikšti.Visi kažką kalbėjo, bet aš buvau nuskridusi į savo pasaulėlį. Į mano mintys vis lenda juodaplaukis sėdintis prie manęs.
Kas man darosi?Per kūną pereina keisti šiurpuliukai, kai pajautau sekunde trukusį prisilietimą.
Kas katik buvo?Nepraėjus nė minutei pajaučiau ranką ant kojos. Pažiūrėjus pamačiau Yoongi ranką. Nurijusi gumulą gerklėje, tęsiau spoksojimą į jo ranką.
Kažkodėl nenorėjau, kad jo ranka dingtu nuo mano kojos. Dar niekada taip nesijaučiau.
***********************
Istorija eina į pabaigą :-)
***********************Chittaphon Leechaiyapornkul ( Ten )
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...