38

667 66 1
                                    

* Lisa pov. *

- Kadangi vaikinai sakė, jog tau negalima išeiti iš namų, dėl neaiškių priežasčių,- Jisoo pavartė akys. - Tai mes būsim čia ir nuveiksim kaika smagaus,- suplojo rankomis ji.

- Rose?- atsisukau į mergina. Reikia viską išsiaiškinti. - Kas tarp tavęs ir Rowoon nutiko?- paklausiau.

* Jungkook pov. *
Sušiktas juodaplaukis. Kažkoks vaikis pasimaišes mano kelyje. Kodėl jis?

- Ko suruges, kaip kokia sena bulvė?- Jimin paklausė nenutraukdamas akių nuo televizoriaus.

Nieko neatsakiau tik keiksnojau tą sudžiu. Vaikinas mat atsirado. Tuoj aš tam vaikinui visus dantys išskaldisiu.

- Gluša bulvė,- sumurmėjo Jimin. Kas jam su tom bulvėm? Jis gal alkanas?

Dabar ne tai svarbiausia.

* Lisa pov. *

- Tas šunsnukis mano ex,- atsakė Rose. Pala ex? Jis sakė, kad jis nebuvo turėjas merginos, dėl to taip ir išėjo, kad mes "pora".

- Jis sakė, kad jis neturėjo merginos,- vis dar susimaščiusi tariau. Taip išeina, kad jis man melavo.

- Ai, tiesa prisiminiau. Aš jam buvau tik pasismagininas. Ir aš buvau įsimylėjus tą kvailį. Jis tai sužinojo ir todel jam buvo lengviau manimi pasinaudoti, o aš maniau, kad jam patinku. Aš taip jo nekenčiu,- Rose susigraudino. Nemaniau jog jis galėtų būti toks šiknius. Atrodė mielas ir geras vaikinas.

Apkabinau Rose.
Greitai visos keturios buvom apsikabinusios.

- Viskas bus gerai, aš parodysiu tam kvailiui,- supykusi pasakiau. Manyje sukilo pyktis jam. O jeigu ir jo draugai tokie?

- Tai tu su juo pora?- paklausė Jisoo.

- Ne, aš jam tik padėjau ir pavaidinau mergina prieš jo draugus,- paaiškinau. Geriau iš viso nebučiau jo sutikusi. Man taip norisi užvošti jam per jo dailų veiduką. Jam bus blogai, jog įskaudino mano draugę.

- Na, kad ir kaip bebūtų dabar tai nesvarbu. Svarbiausia mums linksmai praleisti laiką,- nusišypsojo Rose. Aš supratau, kad ta šypsena netikra. Suprantu, kaip jai skaudu. Man pačiai irgi būtų skaudu prisiminti tokius dalykus.
***

Ilgai galvojom ką galėtume nuveikti. Bet niekas man neatėjo į galvą.

- Žinau,- šoktelėjo iš savo vietos Jennie.

Tuomet ji pažiūrėjo į manę. Pažiūrėjo tokių žvilgsniu, kuris manę baugina ir nieko gero nežada. Tikiuosi ji nesugalvojo ko nors kvailo.

- Taigi vaikinai sakė, jog Lisa negali išeiti viena,- rudaplaukė tarė ir mes visos linktelėjom. - Bet jeigu jie eitu kartu, tai jai leistu kur nors eiti,- tai tarus mes vėl linktelėjom.

- Ir ką tu tuo nori pasakyti?- Rose pakėlė antakį. Man irgi įdomu pasidarė.

- Vakare varysim į klubą,- Jennie sudainavo ir pradėjo šokti. Į ką?

Kokį dar klubą? Ar ji pakvaišo?
Taip ir maniau, kad ji sugalvojo kažką kvailo.

Pamačius mano veidą mergina atsiduso.

- Nagi ,Lisa, bus smagu. Be to tai bus tavo šansas suartėti su Jungkook,- nusišypsojo Jennie. Suartėti su Jungkook... Pala su Jungkook?

- Kuo čia dėtas Jungkook?- susiraukiau. Niekas negali žinoti, jog jis man patinka. Net ir jos. Niekada nereikia puoselėti vilčių, nes tada teks nusivilti. Jungkook niekada nebus su manimi ir man reikia susitaikyti su tuo.

- Neapsimesk mes žinom, kad tau jis patinka,- Jisoo tai tarus kitos linktelėjo.

- Tebūnie klubas,- pasidaviau. - Nežinau, kaip įtikinsite Hobi,- nusišypsojau.

Jis tikrai nesutiks. Galiu būti rami. Šiąnakt praleisiu namuose.
***

- Negali būti,- sumurmėjau. Jis sutiko. Juk tai Hobi, jis man tikrai neleistų eiti į klubus ir panašias vietas.

- Šiąnakt pašėlsim,- savo džiaugsmo neslėpė Jennie. Kad ir aš tokia būčiau.

- Nesijaudink viskas bus gerai,- Rose uždėjo ranką man ant peties ir nusišypsojo, kol kitos dvi šokinėjo.

***
Aš su merginomis Jennie namuose. Pasiruošim, kaip Jennie sakė "pašėlusiam vakarui".

Man nepatinka tos visos aptemptos suknelės ir daug makiažo ant veido, bet su Jennie nepasiginčysi.

- Imk šitą,- draugė man ištiesė kažką. Tikriausiai kokią trumputė suknelė.

Pažiurėjau atidžiau, tai buvo juodas sijonas su baltais raštais šone.

Tada Jennie ištiesė man dar kažką.

- Apsirenk tai ir ateik,- kai jinai tai pasakė nuėjau į kitą kambarį ir persirengiau tais rūbais.

Man nepatiko tą mintys jog eisiu į klubą.

Pažiurėjau į veidrodį, kaip atrodau. Sijonas nesiekentis kelių, trumpa palaidinė. Visiškai ne mano stilius. Bet gal ir nėra taip blogai?

Nuėjau atgal pas merginas.

- Atrodai puikiai, beliko makiažas,- suplojo rankomis rudaplaukė ir pasodino manę ant kėdės.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now