43

610 64 5
                                    

* Lisa pov. *
- Nusiramink Hobi,- pasakiau raudonplaukiui, kuris, kaip pamišėlis šokinėjo ir cypė. Nesitikėjau tokios jo reakcijos.

- O Dieve!!- vaikinas vis dar šokinėjo ir nė neketino sustoti. Ir dar jis vyresnisis uz manę.

- Kas jam yra? Klykauja, kaip maža mergaitė jau pusvalandį,- Tae paklausė įėjas į svetainę ir pažiurėjas į labai laiminga Hoseok.

- Pasakėm jam, kad mes pora,- Jungkook pasakė, o aš laiminga linktelėjau, prisiminus, kad mes kartu.

- Jūs ką!? - suspygo Taehyung ir pradėjo šokineti ir klykauti kartu su Hobi. Štai dar vienas.

- Tiesiog eikim,- tarė Jungkook ir mes palikom laimingus vaikinus svetainėje.

Viskas taip keista.
***

- Jungkook,- pašokau nuo lovos. - Kaiką prisiminiau.

- Ką?

- Po savaitės Jin gimtadienis,- tariau. - Turim viską paruošti šventei,- pasakiau ir paėmus Jungkook už rankos ištempiau iš kambario.

- Greičiau renkis,- paraginau jį ir pati apsioviau batus.

- Kur eisit?- paklausė prie mūsų prisistatęs Jin. Velnias!

- Kažkur, - greitai pasakiau ir greitai, kaip galėdama išėjau iš namų, paskui save tempdama Jungkook, kuris dar nelabai suprato, kas vyksta.
***

Stovėjom parduotuvėje. Ir aš katik supratau svarbų dalyką - niekas nesuplanuota. Nežinau ko reikia.

Bet reikia kažką pasiimti, kad nebūtume važiavę be reikalo. Nusitempiau Jungkook į saldumynų skyrių.
Pasiėmiau įvairių guminukų ir kelis skirtingus šokoladus.

Nuėjom prie kasos.

- Mes čia važiavom dėl kažkokių guminukų?- Jungkook paklausė pažiurėdamas į mano prekes.

- Ne dėl kažkokių guminukų. O dėl nuostabių guminukų ir šokolado,- pasakiau ir nusijuokiau.

Rudaplaukis pavartė akys ir nusišypsojo. Susimokėje už prekes išėjom iš parduotuvės.

Jungkook apglėbė manę per liemenį ir prisitraukė arčiau. Nusijuokiau nuo jo tokio paprasto, bet mielo gesto.

- Lisa?- išgirdau puikiai pažįstama balsą. Atsisukau ir pamačiau mėlynaplaukį ir guminukų maniaką.

Nelabai pasisekė. Nejauki situacija.

- Labas,- nejaukiai nusišypsojau. Nelabai maloni situacija.

- Kas jis?- susiraukė Hwiyoung ir pažiūrėjo į Jungkook.

Tikiuosiu kuris nors neiškrės kokios nesąmonės.

- Aš jos vaikinas,- pasakė Jungkook. Jo balse girdėjau piktį ir susierzinimą.

- Vaikinas?- į manę pažiūrėjo Taeyang. - Kažkokia nesąmonė. Ar tu išdavinėji Rowoon?

Dabar laikas pasakyti tiesą. Dabar arba niekada.

- Mes su Rowoon ne pora, jis prašė pavaidinti jo mergina,- pasakiau. Tegu žino tiesą. Bet vistiek nebuvo labai malonu.

Po to vakarėlio iš kurio nieko neprisimenu, nemačiau Rowoon.

- Tai, jis mums melavo. Taip ir maniau, kad čia kažkas ne taip,- guminukų maniakas susiraukė ir sukryžiavo rankas.

- Susitiksime vėliau,- nusišypsojo Taeyang ir nuėjo su piktu guminukų maniaku.

Atsisukau į Jungkook, kuris rodės tuoj sprogs iš pikčio.
Ar jis piksta dėl jų?

- Kas yra Kookie?- paklausiau ir pažiurejau į jo akys.

- Nieko,- pasakė ir nusisukes nuėjo Kas jam pasidarė?

- Jei dėl jų tai nesijaudink,- pasakiau  priėjus prie jo. - Tu man vienintelis,- pasakiau ką jis man sakė parke ir nusišypsojau.

- Tai ne dėl jų... Tai dėl Rowoon...
***
* Hoseok pov. *

- O Dieve! Aš taip džiaugiuosi!- sušukau per visus namus, kol Jimin mane laikė.

- Suprantam, bet gal nebereikia šukauti ir bėgioti po visus namus?- Jimin piktai pasakė ir nujaučiu, kad pavartė akys.

- Mes visi dėl jų džiaugiames, bet tau reikia nurimti,- visiškai be jokių emocijų pasakė Yoongi ir tada vėl akys nuleido į kompiuterį.

- Gerai. Aš ramus,- įkvėpiau ir iškvėpiau. Man reikia nusiraminti.

Pala... O kur jie?

- Jie išvažiavo į... kažkur,- lyg perskaitęs mano mintys pasakė Jin.

Į kažkur? Arba jis kažką slepia, arba jis nieko nežino. Bet kadangi ji su Jungkook, tai galiu nesijaudinti.

Galiausiai Jimin manę paleido.
Džiaugiuosi, jog Lisa ir Jungkook kartu. Jau seniai žinojau, kad jie bus kartu.

- Hey,- prie veidą Namjoon man pamojavo su ranka.

- A? Kas? - buvau nuklides į gilius apmąstymus ir pats to nepastebėjau.

- Tu nereagavai, kai Jin pakvietė valgyti, tai net išsigandau,- Namjoon pasakė ir nuėjo.

- Valgyti? Palauk manęs!

* Jungkook pov. *
Kai pamačiau tuos Rowoon draugelius ir kaip su jais elgiasi Lisa man sukilo pyktis. Labiausiai dėl to, kad prisiminiau pati Rowoon.
Ji nieko neprisimena iš vakarėlio. Nenorėjau jai to pasakoti, bet reikia pasirūpinti, kad jie neprisiartintu prie Lisos, nes gal jie tokie, kaip tas kvailys.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang