23

939 88 3
                                    

* Lisa pov. *
Sėdžiu kambaryje ir bandau nusiraminti. Bet po įvykio mašinoje negaliu nurimti. Bandau save įtikinti, kad man nieko nenutiks.
O jei kas atsitiktu, mane apgintu Hoseok. Turbūt...

* Jungkook pov. *
Sėdėdamas kambaryje su Hoseok ir Namjoon bandome sugalvoti planą dėl Lisos saugumo. Jai gresia pavojus ir gan didelis. Labai jaudinuosi dėl jos. Kai jinai būna šalia manęs jaučiuosi keistai. Man taip yra pirmą kartą.

- Kodėl mes išvis įsivėleme į tai,- Hoseok susiėmė už galvos.

- Jungkook kol kas neisim į mokyklą. Kad nesulauktumė kokių nemalonių staigmenų,- svarstė Namjoon.

- O kaip tą pasakyti Lisai? Jinai ir taip bijo,- paklausiau. Ji ir taip išsigandusi nenoriu jos dar labiau gąsdinti.

- Teks kažką sugalvoti,- atsiduso Namjoon.

* Lisa pov. *
Pagaliau susikaupusi pagalvojau jog reiktu padaryti namu darbus.
Išsitraukiau knygas ir sąsiuvinius. Juos padėjau ant stalo ir pradėjau dirbti.

Kažkas įėjo į kambarį. Bet į tą žmogų nekreipiau dėmesio ir toliau dariau namų darbus.

- Ką čia darai?- paklausė pažįstamas balsas. Jungkook.

- Matematika. Visiškai jos nesuprantu,- atsidusau. Matematiką dalykas kurio niekaip nesuprantu.
Jungkook paėmė knygą ir pažiūrėjo į uždavinį.

- Čia nesunku tiesiog reikėjo...- jis pradėjo kalbėti ir kažką parašė mano sąsiuvinyje. Pusę jo žodžių negirdėjau, o tik klausiau jo nuostabaus balso. - Na štai,- nusišypsojo.

Pažiurėjau į jį nustebusi. Negi jis visą tai supranta? Maniau, kad jis nesidomi matematika ar kuo nors kitu. Nors ir keista, bet uždavinys buvo išspręstas teisingai.

- Lisa,- vaikino balsas surimtėjo. Atsisukau į jį ir laukiau kol jis prabils. - Gal šią savaite neeinam į mokyklą?- paklausė. Nustebau nuo tokio klausymo.

- Kodėl?- klausymas išsprūdo man iš burnos. Kodėl jis to klausia? Tai tikrai įtartina.

- Mokslai knisa,- nusijuokė ir nusišypsojo pačią mieliausia šypsena kurią esu mačiusi.
Bet man vistiek atrodo, kad čia kažkas ne taip.

Įtartinai į jį pažiurėjau, bet jis tik šypsojosi.

- Bet, kaip pamokos?- abejojau tuo pasiūlymų. O ką Hoseok pasakytu.

- Mes magiškai abu susirgome todėl neeisim,- jis pasakė ir parodė kabutes. - Aij, o Hobi ar kitų vaikinų aš viską sutvarkysiu,- tarė.

Gal ir neblogai? Savaitę nereiktu eiti į mokyklą. Bet man tai atrodo įtartina.
Abejodama, bet sutikau, su šiuo keistu pasiūlymu.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now