20

906 90 7
                                    

* Lisa pov. *
Jaučiau tik spyrius ir skausmą ties pilvu.

Maniau, kad mano gyvenimas pasikeitė. Klydau...

Išgirdau dar kažkieno žingsnius. Juodai apsirengęs vyras nubėgo,o aš likau gulėti ant žemės.
Kažkas atsitupė prie manęs. Man prieš akys liejosi susirūpinęs Jungkook veidą. Jis kažką sakė, bet negirdėjau ką.
Jo veidas buvo paskutinis dalykas kuri mačiau prieš užmerkiant akys.

* Jungkook pov. *
Ėjau mokyklos kolidoriumi galvodamas apie Lisą. Ką aš blogo padariau, kad ji vengia manęs. Negi tai dėl bučinio?
Prie savo kojų pamačiau baltą popieriuką. Pakėliau jį. Pradėjau skaityti kas jame parašyta.

Mieloji Lisa, po pamokų lauksiu tavęs už mokyklos. Noriu pasikalbėti. Nebegaliu tylėti...
• Tavo gerbėjas •

Gerbėjas? Manyje sukilo piktys. Tuoj aš tam gerbėjui kaulus sulaužysius, o savo dantys jis galės rinktis nuo asfalto.
Greitai nubėgau už mokyklos. Pamačiau, kaip kažkas spardė Lisa. Užpuolikas pamatęs manę greitai nubėgo. Vėliau išsiaiskinsiu kas jis dabar svarbiausia Lisa. Pritupiau prie jos.
Mačiau, kaip jai merkėsi akys.

- Ne, neužmerk akių,- pasakiau, bet ji užsimerkė.
Paėmiau ją ant rankų.
Greitai nubėgau prie mašinos. Sunkiai atidariau dureles ir atsargiai paguldžiau mergina ant galinių sėdynių. O pats atsisėdau į priekį.

Greitai pasiekiau namus nors ir viršijau greitį. Vienintelis dalykas apie kurį dabar galvojau, tai buvo Lisos būklė. Surasiu tą šudžių ir asmeniškai pasirupinsiu juo.

Sustabdžiau mašiną ir išlipau iš jos. Greitai atidariau galinės dureles ir paėmiau merginą ant rankų.
Kuo greičiau ėjau link durų. Vos jas atidariau įėjau į namus ir nuėjau link savo kambario.
Kai jau buvau kambaryje atsargiai paguldžiau Lisa ant lovos.

Išgirdau juoką. Keista buvo tai, kad jisai sklido iš kambario kuriame nieko nėra. Tiksliau jis užrakintas, o jame nėra nei baldų ar dar ko. Jis nebuvo naudojamas. Išėjau iš kambario ir patraukiau link vietos iš kur sklydo juokas.

Įėjau į negyvenamąjį kambarį. Pamačiau Tae, Hobi, Jin ir Namjoon.

Tae su Hobi kažką klijavo ant sienos, Namjoon kažką konstravo ar statė, o Jin kažką sakė Namjoon'ui. Taip pat ant Taehyung veido buvo kažkoks spalvotas marmalas, kaip ir ant Hoseok veido.

- Kas čia yra?- paklausiau.

- Mes darome kambarį Lisai,- paaiškino Jin.

- Tu man tik aiškini,- pasiskundė Namjoon.

- Aš tau sakau kur ką dėti, o tai yra svarbu,- vaidino įsižeidusi vyresnysis.

- Kol kas nesakyk Lisai, bet mes jau beveik baigėm,- nusišypsojo Tae.

- Tiesa sakant ją kažkas už mokyklos suspardė, aš ją radau beveik be sąmonės ir jinai guli mano kambaryje,- greitai susakiau.

- Aga puiku, pakalbėsim vėliau,- tarė Hoseok. Bet kai suprato, ką pasakiau greitai išbėgo iš kambario. Kartu su juo ir aš.

Jis įbėgo į mano kambarį. Ten gulėjo Lisa.

- Jin ledo,- pasakiau kai jis susirūpinęs atbėgo į kambarį.

Jis linktelėjo ir išbėgo. Hobi sėdėjo liūdnas prie savo sesers.

- Kas tas besarmatis kuris tai padarė?- piktai paklausė Hoseok.

- Nežinau, bet ant jo veido prie akies pastebėjau randą,- tariau. Kai aš jį surasiu... Aš jam taip parodysiu, kaip lįsti prie jos. Aš apginsiu Lisą.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now