44

629 64 7
                                    

* Lisa pov. *
- Tai ne dėl jų... Tai dėl Rowoon...

- O kas apie jį? Gi, jis nieko nepadarė,- nesupratau, kuo neįtiko jam Rowoon.

- Nekalbėkim apie jį ir viskas,- Jungkook tai pasakęs švelniai mane pabučiavo. Atsakiau į jo bučinį. - Mums jau reikia važiuoti,- šyptelėjo ir kartu nuėjom link mašinos.
***

Sėdžiu Jungkook glėbyje ir žiūrime televizorių. Dar mums iš kairės sėdi Tae, kuris keistai šypsojosi.
Nekreipdama dėmesio į jį ar į televizorių, žaidžiau su Jungkook pirštais.

Visa tai atrodo, taip netikra.

Mano akys pradeda po šiek tiek merktis ir aš nusižiovauju. Jaučiuosi pavargusi.

- Nori miego?- sužnabždėjo Jungkook į ausį.

Linktelėjau. Vis sunkiau darėsi darėsi išlaikyti atmerktas akys, kol galiausiai užmigau.
***

Ėjau mokyklos koridoriumi. Jungkook ėjo man iš dešinės, o iš kairės ėjo Taehyung.

- Kokia jums pamoka?- paklausė Tae.

- Kūno kultūra,- nusišypsojau. - Ir ji man su tavimi,- priduriau pažiurėdama į Taehyung.

- Ai, teisingai,- brunetas nusišypsojo ir įsikišo savo rankas į kišenę. - Mums čia,- Tae patraukė man už rankos, link persirengimo kambarėlių ir Jungkook palikdama stovėti vieną koridoriuje.

Vaikinas nuėjo į vaikinų persirengimo kambariai, o aš į merginų.

- O kas pasirodė?- nusijuokė Alice, manę pamačiusi. Vėl ji. Kartais norėtųsi, kad ji tiesiog išnyktų ir niekada nesimaišytu mano kelyje.

Nekreipdama dėmesio į ją pradėjau persirengėti.

- Tai ignoruosi manę? - paklausė ir papūtė savo lūpas ir sukrižiuodama rankas. - Manau, kad permiegojai su Jungkook, tai tau viskas galima? Tu esi tik...

- Gal nebecypsi? Aš neturiu atsarginių ausų, o mano ausims gresia pavojus išgirdus tavo cypianti vištos balsą,- pasakiau ir netikrai nusišypsojau, nutraukdama jos nesąmones.
- Pasirodo ir vištas priėma į mokyklą,- pasakiau tyliai, bet pakankamai garsiai, kad ji išgirstu.
Kelios merginos rūbinėje pradėjo juoktis.

- Atsiprašiau?! - ji surėkė, taip kad tikriausiai visa mokykla girdėjo.

- Neatleidžiu,- tai pasakius ėjau link sporto salės. Džiaugiuosi, jog pakovojau už savę. Gal paskutiniai metai nebus tokie blogi.

Įėjus į salę pamačiau vaikus iš kitos klasės. Ką jie čia veikia?

- Mums bus sujungta pamoka su kita klase,- priėjas pasakė Taehyung. Gaila, kad čia nebus Jungkook.

Įpusėjus pamokai prie manęs priėjo mielas rudaplaukis.

- Labas,- nedrąsiai ištarė jis. Aš jį esu mačiusi koridoriuje su keliais kitais vaikinais. Tačiau nežinojau nieko apie jį išskyrus tai, kad jam irgi paskutiniai metai mokykloje.

- Labas,- atsakiau. Įdomu, ko jam prireikė iš manęs.

- Aš Mark,- ištiesė ranką jis.

- Aš Lisa,- paspaudžiau jam ranka. Nemanau, jog turėčiau su juo kalbėtis, nes turiu vaikiną. Bet, gi nieko blogo nedarau.

- Žinau,- tarė. - Tai yra malonu susipažinti,- greitai pasakė. Nusijuokiau.

- Ar ko reikėjo?- bandžiau paklausti kuo maloniau.

- Ammm... Mano vienam draugui tu patinki ir...jis bijo, tau ką nors pasakyti, tai nusprendžiau jam padėti,- Mark pasakyti žodžiai manę nustebino. Aš patinku dar kažkam?
Rudaplaukis parodė į trys vaikinus žaidžiančius krepšinį. Tai vienas iš jų, kaip suprantu yra vaikinas kuriam patinku.
Nežinau ką daryti tokioje situacijoje.

- Pasakyk jam, kad aš jau turiu vaikiną,- pasakiau. Aš su Jungkook pora, tai teks atstumti jo draugą. Aš mylių Jungkook ir nenoriu jo palikti ar išsiskirti dėl kažkokio kito vaikino.

- Tai aš jam pasakysiu tai,- Mark tarė. - Tikiuosi, jog dar susitiksim,- pasakė ir nuėjo prie savo draugų.

Pagaliau pasibaigus pamokai, išėjau iš sporto salės.
Pirmiausia, ką pamačiau, tai Alice piktą žvilgsnį.

- Dabar paklausyk manęs įdėmiai,- priėjo arčiau. - Palieki Jungkook ramybėje, tada viskas bus labai gerai ir aš prie tavęs neprikibsiu. Bet jeigu tu to nepadarysi, tai aš tavo gyvenimą paversiu pragaru,- tai tarusi ji išėjo.

Palikti Jungkook? Niekada.
Ji manęs nepagasdins su savo nesąmonėm.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now