52

591 60 0
                                    

* Lisa pov. *
Netoli pamačiau rožinių plaukų savininką ir man į galvą šovė puiki mintys.

Tempdama Chenle už rankos ėjau koridoriumi link Jaemin. Pamačiau prie jo stovinti Mark ir dar man nematyta, juodaplaukį vaikiną.

- Sveiki,- pasisveikinau, atkreipdama jų dėmesį. Jie atsisuko į manę ir pasisveikino.

- Čia Chenle,- parodžiau į vaikiną, kuris stovėjo, kaip stulpas ir nieko nesakė.
- Manau, jūs vaikinai puikiai sutartumėte,- nusišypsojau. Manau, kad jie puikiai sutartu ir galėtų susibendrauti.

- Aš Jaemin, čia Mark, o prie jo stovi Jeno,- rožinių plaukų savininkas visus trumpai pristatė ir ištiesė ranką šviesaplaukiui.

- A-aš Chenle,- vaikinas savo drebančia ranka paspaudė, ištiesta Jaemin ranką. Jis tikrai jaudinasi. Tikiuosi, jog jie su Chenle bus geri draugai.

- Jau turim eiti į pamoką, susitiksim vėliau,- pasakiau pažiurėdama į telefoną ir su vaikinu nuėjau link klasės.

- Kodėl taip padariai?- paklausė Chenle, kai buvom prie kabineto.

- Visiems reikia draugų, ir manau, kad tau tie vaikinai patiks ir jūs busit geri draugai,- nusišypsojau ir įėjau į kabinetą.
***

Per pietų pertrauką, kaip mums ir įprasta sedėjom kartu prie stalo. Tačiau trūko kelių žmonių iš mūsų grupelės.

Valgydama pamačiau tolėliau stovinti Chenle. Nusišypsojau ji pamačius ir pamojavau jam, ir parodžiau su ranka, jog gali ateiti prie mūsų.

- Rose, Jisoo, Jennie, Tae, Jimin ir Hobi,- kreipiausi į visus sėdinčius prie stalo. - Neprieštarausit, jeigu prie mūsų prisijungs dar vienas žmogus? Jis mano draugas,- pasakiau. Visi linktelėjo sutikdami.

Vaikinas nedrąsiai priėjo ir atsisėdo prie manęs.

- Čia Chenle,- parodžiau į vaikiną sėdinti šalia manęs. - O čia Rose, Jisoo, Jennie, Tae, Jimin ir Hobi,- išvardinau ir parodžius į visus sėdinčius prie stalo.

- Sveikas prisijungęs,- Rose ištiesė jam ranką ir jis ją paspaudė.
Džiaugiuosi, kad jie jį priima. Kodėl anksčiau nepradėjau bendrauti su juo?

- Aš nesu įsitikinęs, kad esu tavę matęs,- Taehyung įtartinai pažiūrėjo į jį.

- Jis nelabai linkęs bendrauti,- pasakiau už vaikiną, nes nemanau, kad jis kažką sakys. Per visą laiką kai bendravau su Chenle, pastebėjau, jog jis nėra labai kalbus.

Tae žvilgsnis sušvelnėjo.

Tada visi vėl pradėjo valgyti ir kalbėti įvairiomis temomis.

- Chenle papasakok ką nors apie savę,- pasakė Jennie įsidėdama dar viena kąsnį į burną. Visų žvilgsniai nukrypo į vaikiną, kuris dar nebuvo iki šiol pratares nė žodžio.

- Neturiu, ką pasakoti, - vaikinas tyliai ištarė, kad vos aš išgirdau.

- Kas?- Jisoo paklausė ir suraukė antakius.

- Nebijok, jie draugiški,- sužnabždėjau jam į ausį, norėdama padrasinti jį. Aš irgi tokia buvau, bet dabar esu kitokia ir tuom džiaugiuosi.

- Aš esu iš Kinijos,- šiek tiek drąsiau pasakė jis.
Jennie pakėlė antakius ir išleido nuostabos garsą.

- Norėčiau, ten kada nuvykti, girdėjau, jog ten labai gražu,- mergina pasirėmė galvą su ranka ir svajingai pasakė.

- Ten tikrai labai gražu,- tarė Chenle ir šyptelėjo.
Puiku jis jau pradėjo kalbėti, ir pamačiau jo šypsena. Man patinka matyti jį laiminga. Nėra taip, kad jis man patiktu labiau, negu draugas, tiesiog smagu matyti draugą laimingą.

Šviesiaplaukis įsidrąsino ir įsitraukė į mūsų bereikšmius pokalbius. Jis daug šypsojosi ir kalbėjo su kitais.
Gal jis nebesijaus toks vienišas.

- Ačiū,Lisa,- jis pasakė, kai buvom prie sekančios pamokos kabineto ir manę apsikabino. - Labai, tau, ačiū,- jis dar kartą padėkojo, kol buvau jo glėbyje.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now