* Lisa pov. *
Nežinau manęs ar ne manęs, bet tas žmogus tikriausiai kažko laukė.
Dabar reikia praeiti pro jį. Neskubėdama einu, kol jisai pagriebė man už rankos. Norėjau cypti, bet greitai buvau įtraukta į jo glėbį ir sulaikyta, o mano burna buvo uždengta su jo kita ranka.O mano muistymasis nepagerino situacijos. Tas vyras nusitempė manę už namo esančio visai netoli nuo gatvelės kurią ėjau.
Jis prispaudė manę prie namo sienos ir pradėjo grubiai bučiuoti kaklą.
Iš akių pradėjo ristis ašaros.
Kai jis nuėmė savo ranka nuo mano burnos sucypiau.
Vyras nusikeikė ir užspaudė vėl man burną. Kol jo rankos keliavo mano liemenių aš pradėjau dar stipriau muistytis.Jis greitai nuplėšė nuo manęs maikutę, pradėjau stipriau verkti. O visos pastangos jį nustumti buvo bergždžios. Stipriai užsimerkiau.
Tada pajutau kažką šilto ant savo pečių ir, kad esu įtrauktą į kažkieno glėbį. Man dabar nebuvo svarbu kas tas žmogus. Aš padėjau galvą ant jo peties ir verkiau, o nepažįstamasis raminančiai glostė mano plaukus.
Kai šiek tiek apsiraminau pakėliau galvą ir pamačiau Jungkook. Mano akys išsiputė. Ką jis čia daro?- Einam,- jis pasakė ir padėjo man atsistoti. Aš su jo pagalba atsistojau. To vyro nebebuvo. Tikriausiai pabėgo.
Jungkook norėjo mane vestis už rankos. Bet ištraukiau savo delną iš jo rankos. Jis atsisuko į manę.
- Einam, aš tavęs neskriausiu,- jis kalbėjo taip įtikinamai, bet negaliu juo pasitikėti.
Papurčiau galvą.
Tada jis priėjo arčiau ir paėmė manę, kaip nuotaką. Vis dar nesupratau kas čia vyksta. Greitai buvau pasodinta į mašiną. Jis mane pasodino į galą, o pats atsisėdo į priekį. Greitai buvau įtraukta į kažkieno glėbį.
Tikrai buvau nustebusi
Kai atsitraukiau pamačiau Hoseok. Jis nusišypsojo. Žiūrėjau į jį ir nieko nesakiau.- Aš tau turiu kaiką pasakyti,Lisa, - tarė ir paėmė mano ranką. Ištraukiau savo delną iš jo rankos.
Jis liūdnai pažiūrėjo į manę ir pradėjo kalbėti.- Lisa aš tavo brolis...
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...