34

705 69 24
                                    

* Lisa pov. *

- Rowoon,- sužnabždėjau ir patempiau jam už striukės rankovės.

Jis pažiūrėjo į manę.

Atsidusau. Man beliko tik jis. Neturiu kito pasirinkimo.

- Galiu šiąnakt likti pas tave?- vis dar šnabždėjau. Nebučiau jo to prašiusi, bet nenoriu grįžti namo dėl Hoseok, o nei viena iš merginų neatsiliepia. O gal neatsiliepė, nes pyksta ant manęs?

- Nenoriu grįžti šiandien namo, nes gyvenu su broliu, o draugė nei viena neatsiliepė. Tik tu man likai,- paaiškinau jam situaciją. Tikriausiai negeriausias variantas likti pas nepažįstamąjį, tiksliau pas vaikiną kuri pažįsti dvi dienas.

- Gerai, manau, kad gali,- sužnibždėjo Rowoon pasilenkęs arčiau manęs.

- Tik ne mašinoje! - sušuko Taeyang.

- Ką? - pasimetusi paklausiau. Ką jis turi omenyje.

- Jokių vaikų gaminimo mašinoje,- nusijuokė Jaeyoon. Vaikinas atrodė laimingas. Nors dienos pradžioje didelės laimės nerodė.

- Mes ne...- nebaigiau sakinio ir vaikinai priekyje pradėjo juoktis, o mano žandai pradėjo kaisti.

Bagu pradėjo kramtyti vieną iš žaislų kuri man padovanojo Rowoon. Bandžiau jį atimti, bet debesėlis nepasidavė ir toliau ginė pasisavinta žaisliuką.

- Jau atvažiavom,- tarė juodaplaukis ir pažiūrėjo į manę. Aš linktelėjau.

Susirinkau visus žaislus ir pasiėmiau į rankas Bagų kuris nenustojo griaužti žaisliuko.

- Ačiū, už smagiai praleistą dieną ir kad pavėžėt, - prieš išlipdama dar sušukau.

Vaikinai man pamojavo. Aš negalėjau to padaryti, nes mano rankos buvo pilnos.

Prieš savę pamačiau namą. Jis buvo mažesnis už septyntuko namus, bet jis atrodė taip pat buvo nuostabus.

- Aš gyvenu su draugu tikiuosi viskas gerai,- jis nusijuokė. - Aš ir jam apie merginą melavau.

- Kodėl prikuriai tų pasakų?- paklausiau. Man įdomu kodėl jis visiems visko prikalbėjo ir dar manę įvėlė.

- Na... Aš niekada neturėjau merginos. Tai draugiai kabinėjosi prie manęs dėl to. Tai tiesiog prikuriai visko apie merginą, bet kadangi aš jiems niekada jos nerodžiau jie netikėjo. Ir dabar taip išėjo...- vaikinas nebaigė sakinio, bet supratau, ką jis norėjo pasakyti.

Negi jis niekada neturėjo merginos? Sunku patikėti jo žodžiais. Staiga mano mintys nukrypo link Jungkook. Ar aš jam bent kiek rūpiu? Ar tie bučiniai jam kažką reiškia? Kodėl aš pagalvojau apie tuos bučinius? Bet kodėl turėčiau jam rūpėti. Aš tik eilinė mergina.

Su juodaplaukiu priėjom jo namų durys. Jis jas atrakino. Nieko netrukdomi nuėjom link jo kambario.

- Aš miegosiu ant sofos,- vaikinas tarė ir apsisuko. Bet aš pagriebiau jo ranką.

- Man vienai baisu,- žodžiai patis išsprūdo man iš burnos. Kur mano galva?

Vaikinas žiūrėjo į manę sutrikęs.

- Nori, kad aš su tavim,- jis tyliai kalbėjo ir parodė į lovą.

Iškart linktelėjau. Kas man darosi?

- Aš einu nusiprausiu po dušu,- pasakė jis. - O tu gali apsirengti šitai,- greitai suradęs marškinėlius juos man padavė.

Stovėjau sustingus, kol supratau, ką padariau. Tikriausiai kai tai pasakiau mano smegenis šalia lakstė.

Išmesdama šias mintys pradėjau persirengti.

* Rowoon pov. *
Vis dar sutrikęs ėjau link vonios kambario. Mane nustebino Lisos prašymas.

Ir dėl to pamiršau rūbus kambaryje. Reikia  nueiti ir pasiimti juos. Lisa manau jau bus persirengusi.
Ėjau atgal link kambario, jį pasiekęs palenkiau rankeną.

Ir nuo pamatyto vaizdo man akys išsprogo. Lisa stovėjo stovėjo tik su apatiniais. Ji pasiėmė mano duotus marškinėlius ir pradėjo juos lėtai rengtis.

O. Dieve. Mano. Širdys. Tuoj. Sustos.

Įėjau į kambarį ir apsimečiau lyg nieko nebūtų įvykę.

Pasiėmiau rūbus ir nuėjau atgal į vonią.

Tuomet man vėl iššoko tas vaizdas kambaryje. Man reikia tvardytis.

* Lisa pov. *
Atsisėdau ant jo lovos. Reikėjo tiesiog grįžti namo ir paklausyti tų moralų. Kokia aš kvaila. Mano teorija apie smegenis, manau bus teisinga. Aš jo net nepažįstu. Ir dar man patinka kitas vaikinas. Aš pati kvailiausia mergina.

Rowoon vėl grįžo į kambarį šįkart su pižamą. Tik be viršutinės dalies.

Aš pamačiau jo presą.

Manau jog keliausiu į pragarą.

Aš užsinorėjau paliesti tą pilvuką.

Kas man darosi?

- Tau viskas gerai?- paklausė Rowoon atsistojęs prieš manę. Šįkart jau su marškinėliais.

Tik ne pamačius tavo nuostabų presą.

Linktelėjau.

Jis apėjo lovą ir atsigulė priešingoje pusėje, negu aš. Aš pasekus jo pavyzdžiu atsiguliau.

Tačiau užmigti negalėjau. Žiūrėjau į lubas. Niekaip negalėjau sumerkti akių. Nežinau, kas man yra.

- Tu irgi negali užmigti?- paklausė juodaplaukis. Kruptelėjau. Maniau, kad jis jau seniausiai miega.

Jam pritardama linktelėjau. Įdomu kodėl jis nemiega.

- Kodėl negali užmigti?- jis vėl uždavė klausimą. Kad tik aš žinočiau.

- Nežinau,- tyliai atsakiau. Vis dar bandau ieškoti atsakymo, bet atrodo, kad jo nėra.

Ir dabar į mintys vėl lenda Jungkook. Sušiktas Jungkook ir sušikti jausmai jam.
Bet kodėl aš guliu beveik nepąžistamo vaikino lovoje? Nieko nebesuprantu. Nesuprantu savęs, savo jausmų...

- Aš žinau, kodėl negaliu užmigti,- tarstelėjo vaikinas nutraukdamas mano mintys apie Jungkook. Atsisukau į jį.

- Nori sužinoti priežastį?- jis pasislinko manęs arčiau ir sužnabždėjo.

Linktelėjau, tai buvo ženklas jog aš noriu sužinoti.

- Nes tu per daug graži, jog sutelkčiau dėmesį į miegą, o ne į tavę,- Rowoon sužnabždėjo ir patraukė vieną plaukų sruogą man nuo veido. Jo veidas buvo taip arti.

Jei jis būtų šiek tiek pasilenkęs labiau, mūsų lūpos būtų susilietusios. Vaikinas po kelių akimirkų atsitraukė ir tada pajaučiau ranką ant liemens. Juodaplaukis manę prisitraukė arčiau. Sutrikau nuo tokio jo veiksmo. Nežinojau ką daryti, viskas taip nauja, bet taip pat primena naktį su Jungkook. Na va, jis vėl lenda į mano mintys.
***

Sveiki!
Sugalvojau vieną tokį dalyką, tik nežinau ar būtų verta jo daryti. Norėčiau BTS narius pakeisti kitos grupės nariais ( manau tai būtų NCT DREAM). Jei galite parašykite komentaruose ar reikia taip daryti, ar, kad istorija būtų su BTS nariais.
Ačiū ❤️

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now