* Lisa pov. *
Kaip ir Jungkook sakė laukiau jo savo kambaryje ir kai jis ateis, mes kažkur nueisim. Neseniai susiruošiau ir dabar jo laukiu.
Iš nervų tampiau sijono apačią ir kramčiau apatinę lūpą.Durys prasidarė ir pamačiau Tae, o prie jo kojų Bagu. Nusišypsojau pamačius debesėlį. Jis pribėgo prie mano kojų ir bandė užsokti, deja buvo per mažas. Nusijuokus, paėmiau šuniuką ir padėjau ant savo kojų.
Taehyung atsisėdo prie manęs.
Pradėjom žaisti su Bagu.Po kiek laiko tai atsibodo ir pasiėmiau telefoną. Pažiūrėjus, kiek valandų nustebau, jau valanda žaidėm su šuniuku ir Jungkook dar nepasirodė.
Jis jau turėjo ateiti. Tikiu, kad dabar ateis.- Jis ateis, nesijaudink,- nusišypsojo Tae ir atsistojęs išėjo iš kambario.
Taip, jis tikrai ateis. Aš tai vis kartoju mintyse jau trys valandas. Ir per tas valandas pradėjo blėsti viltis, kad jis ateis. Kas buvo? Gal jam kažkas nutiko?
- Kur Lisa?!- išgirdau šaukianti Jimin. Po kelių akimirkų išgirdau garsius žingsnius ir jie vis artėjo.
- Nebandyk, kvaili!- išgirdau šaukianti Jungkook. Pagaliau atsirado. Tikiuosi jis turi rimtą priežastį, kodėl aš turėjau jo laukti keturias valandas.
- Lisa,- į kambarį įlėkė Jimin ir pribėgo prie manęs, sunkiai kvėpuodamas. - Dėl šito bėgau nuo pat parko iki namu, - jis pasakė. - O, dabar pažiūrėk, kodėl Jungkook vėlavo,- jis padavė man savo telefoną. Kažkodėl bijojau pažiurėjau pažiūrėt, kas ten buvo.
- Nebandyk,- į kambarį įlėkė ir Jungkook.
Neklausius jo, pažiurėjau į telefono ekraną ir tai ką pamačiau sudaužė mano širdį.
* Jimin pov. *
Ėjau, link Jungkook kambario. Ir sustojau, kai išgirdau jo balsą.- Tuoj ateisiu,- jis sužnabždėjo ir išbėgo iš kambario, nepastebėdamas manęs. Su kuo jis kalbėjo?
Reikia jį pasekti.Greitai apsirengiau ir išėjau į lauką.
Jis ėjo, o aš laikydamasis atstumo ji sekiau. Jis nuėjo iki parko. Kokio, velnio jam trenktis į tą parką?Pasislėpės už medžio šiek tiek atokiau, stebėjau Jungkook. Prie jo stovėjo Suzy. Jie kažką ilgai kalbėjo.
Jie pradėjo eiti. Nusekiau toliau ten kur jie ėjo. Jungkook su Suzy įėjo į kavinę.Ką jis veikia čia ir dar su ja?
Tuomet pamačiau, kaip jie pasibučiuoja. Jis išdavinėja Lisa su Suzy?
Greitai ištraukiau telefoną ir nufotografavau tai.
Deja, pas mane buvo įjungta blykstė. Jungkook tai pastebėjo ir atsisuko į mano pusę. Jis manę pamatė.Aš pradėjau bėgti. Aš turiu tai parodyti Lisai. Nors mes su ja ir nesam labai geri draugai, vistiek nenoriu, kad ji liktu įskaudinta.
Bėgau, taip greitai, kaip galėjau. Žinau, kad Jungkook yra labai greitas, ir kad nuo jo pabėgti sunku.
Kai pagaliau pribėgau prie namu, sulėtinau bėgimą. Bet pastebėjas Jungkook, vėl pradėjau bėgti greičiau.
Įbėgau į namus.
- Kur Lisa!?- sušukau.
- Ji savo kambaryje, laukia to šikniaus,- piktas Tae pasakė ir burbėdamas nuėjo. Ne vien aš jam dabar jaučiu neapykantą.
Greitai nubėgau į jos kambarį. Ji liūdna sėdėjo.
Žinau, kad ji dabar bus įskaudinta. Bet bus geriau jeigu ji žinos tiesą.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...