* Lisa pov. *
Pramerkiau akys. Ką pamačiau pirmiausiai tai Jimin veidas, o ant savęs jaučiau didelį svorį.
Išpučiau akys ir sukaupusi visas jėgas nustumiau jį. Jis sukrutėjo, bet neatsikėlė.Apsidairiau ir supratau, jog esu virtuvėje.
Vakar dienos prisiminimai sugrįžo. Prisiminiau, jog gėriau su vaikinais, o kas buvo po to prisimenu tik nuotrupas.Beprotiškai skauda galvą. O buvau prisižadėjus, kad negersiu.
Atsistojau ir atsirėmiau į šaldytuvą, kuris buvo prie manęs.Išgirdau žingsnius. Atsisukusi pamačiau apsimiegojusi Jin. Jis neatrodė, nei kiek kankinamas pagirių.
- Sakiau tau negerti,- atsiduso vaikinas ir padavė tabletę, bei stiklinę su vandeniu.
Tyliai padėkojusi išgėriau vaistus. Belieka lauktis, kol jie suveiks.
Atsisukau į gulinti Jimin. Prie jo jau buvo Jin. Jis bandė pakelti šviesaplaukį. Bet kadangi, jam nekaip sekėsi, tai tiesiog palyko ji gulėti toliau.Šiek tiek svyruodama nuėjau į savo kambarį ir atsiguliau į minkštą lovą. Nusišypsojau ir užmerkiau akys.
***Atsikėliau nuo kažko šlapio ant veido. Pramerkus akys pamačiau Bagu. Patraukiau šuniuką nuo veido ir atsisėdau.
Kelias minutes pasedėjau ir išlipau.Iš spintos išitraukiau rūbus, nuėjau į vonią. Ten atlikusi visa rutiną, išėjau.
Pirmiausia nulipau į apačią, nuėjau į virtuvę. Ten jau kažką gamino Jin.
- Ilgai miegojai,- nusijuokė jis.
- Mhm,- sumurmėjau ir atsisėdau. Skauda visus kaulus. Taip ir žinojau, kad nereikia gerti, bet bent trumpam norėjau pamiršti tą liūdesį dėl Jungkook.
Kitiems stengiuosi nerodyti, bet man skaudu. Bandžiau išmesti Jungkook iš galvos ir žiurėjau į kažkur. Nepastebėjau, kaip užsispoksojau į servetėlę, kuri padėta ant stalo.- LISA! - kažkas užšaukė ir net kruptelėjau.
- Ką?- nieko nesupratusi paklausiau.
- Valgysi?- Jin maloniai nusišypsojo. Aš linktelėjau ir šiek tiek šyptelėjau.
Į virtuvę atbėgo šuniukas lodamas. Idėjau jam jo maistelio ir jis laimingas nuėjo valgyti.
Man atsisėdus prie stalo, gavau lėkštę su maistu.
Padėkojusi vaikinui pradėjau valgyti.
***Sėdėjau ant lovos ir tiesiog skaičiau knygą. O galvojimą, kur dėti tuos visus balionus, kurie nuo Jungkook nustumiau į šalį ir palikau vėlesniam laikui.
Šalia manęs esantis telefonas suskambėjo. Paėmiau jį ir pamačiau žinutę nuo nežinomo numerio.
Paspaudžiau ant žinutės ir pažiurėjau, kas parašyta.*Nežinomas numeris*
Sveikutė, gal norėtum su manimi, Jaemin, Renjun ir Chenle susitikti?
MarkPažiurėjau į žinutę ir nusišypsojau. Keista, kad jis turi mano numerį. Išsaugojau numerį į adresatus ir parašiau jam atsakymą.
*Lisa*
Žinoma! Tik kada ir kur?Gavus atsakymą nusišypsojau ir pradėjau ruoštis. Mark neparašė, kur važiuosim tik sakė, jog apsirengčiau šiltai.
Išėjus iš kambario sutikau Hoseok.
- Aš išeinu susitikti su keliais draugais. Aš tavę labai myliu ir ate,- greit pasakiau ir nubėgau į koridorių, kol Hobi stovėjo nieko nesupratęs.
Apsirengusi striukę ir apsiovus batus išėjau iš namų.Šiek tiek toliau stovėjo Mark prie mašinos. Jis greitai atvažiavo, galvojau, jog reikės dar jo palaukti.
Priėjau prie jo ir nusišypsojau.
- Labas,- droviai pasakiau.
- Labas,Lis,- jis taip pat droviai pasisveikino.
- Labas,- suspygo vaikinas išlipęs iš mašinos. Pažiūrėjau ir negalėjau patikėti. Tai buvo Chenle. Nuo kada jis rėkauja, klykia ar spiegia, jis visa būdavo ramus ir tylus. - Važiuojam! - dar kartą suklykė ir aš vis dar sutrikusi, įsėdau į mašiną.
Prie vairo sėdėjo Mark, priekyje dar sėdėjo Renjun. O gale sėdėjo Chenle su Jaemin, ir aš tarp jų.
- Kur važiuosim?- paklausiau. Man įdomu kur, nes Mark man nesakė.
- Staigmena,- šyptelėjo Jaemin ir užsidegė saugos diržą, ką padariau ir aš.
Atsidusau ir pažiurejau į Chenle, bet vietoj atsakymo gavau didelę šypseną.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...