* Jungkook pov. *
Jiems išėjus iš karto nuėjau į Lisos kambarį. Ji sėdėjo prie stalo ir kažką rašė.
Tyliai priėjau prie jos ir ji manęs nepastebėjo. Pažiurėjau ką jinai daro. Ji nerašė, bet piešė. Lape buvo pavaizduota moterys. Kas ji tokia?- Kas čia?- paklausiau.
Lisa nežinojo, kad aš čia tad kruptelėjo. Nusijuokiau, ji atrodo mielai.
- N-nieko,- tyliai pasakė ir jos balsas sudrebėjo. Ji kiek galėdama uždengė piešinį rankomis.
- Parodyk, aš noriu pažiūrėti,- nusišypsojau ir bandžiau patraukti jos rankas. Bet jinai net nemanė to daryti.
Bandžiau patraukti jos rankas, bet jos lyg prilipusios prie lapo.
Žengiau žingsnį arčiau jos ir Lisa tuo pat metu atsistojo. Gavosi taip, kad ji atsitrenkė į manę. Lisa krito ir krisdama patempė man už rankos.
Ir dabar abu gulim ant žemės. Tiksliau jį ant žemės, o aš virš jos. Mano širdys pradėjo stipriai plakti. Atrodo, kad ji tuoj iššoks iš krūtinės.
Lisos žandai nusispalvino ryškiai raudona spalva. O aš vis dar buvau virš jos.
Ir, kaip tik tuo metu kažkas įėjo į kambarį.
Pažiurėjau, kas ten buvo.
Pamačiau Tae.- Aaaaaaaaaaa,- jis pradėjo cypti ir išlėkė iš kambario.
Aš greitai nulipau nuo Lisos.
Bėgau paskui Taehyung. Nenoriu, kad jis visiems viską išpliurptu. Tada grįžęs Hoseok nusuktu man galvą.- Tu ne taip viską supratau!- surėkiau ir toliau ji gaudžiau.
Jis nubėgo į svetainę, o aš paskui. Ten sėdėjo Jin ir Jimin. Jie apie kažką kalbėjosi.
- Jimin, Jin aš Lisos kambar...- jis jau norėjo sakyti ką matė, bet aš pribėgau prie jo ir uždengiau jam burna su ranka.
Abu vaikinai esantis svetainėje, žiūrėjo į mūs nieko nesupratę.
- Ką?- paklausė Jin.
- Nieko,- nejaukiai nusijuokiau ir norėjau ištempti Tae. Tada jam viską paaiškinčiau ir gal nieko niekam nesakytu.
Į svetainę įėjo Lisa. Ji į mus žiūrėjo irgi nieko nesupratusi, nors tikriausiai nutuokė, kas čia vyksta.
Bet brunetas įkando mano į ranką. Greitai ją patraukiau. Pažiurėjau į pirštą ir jame buvo nežimi įkandimo žymė. Pasiutęs kažkoks!
- Jungkook su Lisa, jos kambaryje...- jis vėl norėjo prasitarti, bet vėl jį užtyldžiau.
- Jungkook su Lisa, jos kambaryje ką?- pakėlė antakį Jimin.
Tuomet jis pažiūrėjo į visą išraudonavusia Lisą.
- Viskas aišku,- tarė Jimin. Jis turbūt prisigalvojo, nebūtų dalykų.
- Kas aišku? Aš nieko nesuprantu,- susiraukė Jin.
Paleidau Tae ir atsidusau.
- Viskas buvo ne taip,- pasakiau.
- Aš viską mačiau,- tarė Taehyung ir nusišypsojo.
- Ji nukrito, o aš nukritau ant jos,- paaiškinau ir pažiurejau į Lisą. Ji linktelėjo, tai patvirtindama.
Jin prisimerkė ir pažiūrėjo į manę. Atrodo, kad jisai gali matyti mane kiaurai.
- Liksi gyvas jeigu Hoseok nesužinos,- tarė Jin trūktelėjo pečiais.
***Jau vakaras, o Hoseok su kitais vaikinais dar negrįžo. Ir į skambučius neatsiliepia. Man jau darosi neramu.
Aš sėdėjau svetainėje ir žiurėjau televizorių. Rodė, kažkokį neįdomu filmą.Prie manęs kažkas atsisėdo. Tikriausiai Tae.
- Jungkook,- išgirdau merginos balsą ir atsisukau. Prie manęs sėdėjo Lisa. Ją pamatęs nusišypsojau.
- Kur Hobi? Nemačiau jo visą diena,- paklausė ji. Jos veide mačiau rūpestį.
O ką jai atsakyti? Reikia kažkaip išsisukti.
- Mmm... Jisai turėjo kelis reikalus,- pasakiau ir nusisukau atgal į televizorių.
Nežinau ar ji suprato, kad meluoji. Bet manau jog ji nepastebėjo mano keisto balso.- Aš jaudinuosi dėl jo,- jos balsas skambėjo taip liūdnai ir todėl pasijaučiau kaltas jog meluoju.
Apsivijau ranka jos liekną liemenį ir prisitraukiau ją arčiau. Ji sutriko ir pamačiau, kaip įsitempė.
- Atsipalaiduok,- tariau. Ji paklausius manęs taip ir padarė.
Niekada nesijaučiau taip gerai su mergina, kaip su Lisa.
Nežinau ką ji daro su manimi, bet man tas jausmas patinka.
Ar gali būti, kad kaip Tae sakė, jog aš įsimylėjau?* Lisa pov. *
Būdama Jungkook glėbyje pasijaučiau geriau. Nors vis dar buvo neramu dėl Hobi. Taip pat pastebėjau, kad nėra Yoongi ir Namjoon. Bet jeigu Jungkook sakė, kad Hoseok turi reikalų, tai taip ir yra. Aš juo pasitikiu.Jis neįsivaizduoja, kaip aš jaučiuosi būdama jo glėbį. Jo kiekvienas prisilietimas sukelia man malonius šiurpuliukus, o jo šypsena priverčia mano širdį plakti stipriau.
Net nepastebėjau, kad užsižiurėjau į Jungkook tobulą veidą.
Jis tai pastebėjo ir jo veidą papuošė kvaila šypsenėlė.Prisiminiau, kai kambaryje jis užkrito ant manęs. Maniau, kad mano širdys išlėks iš krūtinės.Mano veidas buvo taip arti jo. Trūko tik centimetro ir mūsų lūpos būtų buvusios susilietusios. Nors keletą kartų mes jau buvome pasibučiave...
Begalvodama apie jį, nepastebėjau kai pradėjo merktis akis ir mano galvą nusviro.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...