* Hoseok pov. *
Lisa, pagal Taehyung pasakojimą, prieš kelias valandas išbėgo iš namų.
Jungkook taip pat nematyti. Man norisi jį užmušti. Jis įskaudino mano sesutę ir dar per jį, ji jau kelias valandas negrįžta.
Jei jai, kas atsitiks aš jam niekada neatleisiu, nors ir dabar neketinu būti su juo labai draugiškas.- Viskas, bus gerai,- išgirdau raminanti Jennie balsą. Tik kai ji sužinojo, kad Lisa, kaip ir dingusi, iškart atvyko. Džiaugiuosi, jog Lisa turi tokia drauge, kaip Jennie.
Ta rudaplaukė kažkuom mane traukia. Tik nesuprantu kuom.
Išgirdau kažkokį garsą, kuris nutraukė mano mintys apie rudaplaukę sėdinčią šalia.
Ji pažiūrėjo į telefoną kelias sekundes ir tada atsiliepė.
- Klausau?
Ji klausėsi, ką žmogus sako kitoje ragelio pusėje. Nesupratau, ką jis kalba, bet supratau, kad ten vaikinas. Šiek tiek susiraukiau pajausdamas keista jausmą. Nesuprantu, kas man yra.
- Žinau kur Lisa! - Jennie sušuko ir visi sėdintis prie stalo pašoko.
***
Važiavau adresu, kurį nurodė Jennie. Kartu su manimi ir mergina, važiavo Tae ir Yoongi.
Jin, Jimin ir Namjoon liko namuose. Kai tik Jungkook grįš aš jį sulyginsiu su žeme. Iš tų nervų suspaudžiau vairą.Pajaučiau ranką padėta ant pečių. Atsisukęs pamačiau Jennie su nedidele šypseną veide.
Šiek tiek nusiraminau, bet pyktis nedingo. Šiek tiek šypteliu įsivaizduodamas, kaip koks traktorius nutrenkia Jungkook.
Sustojau prie namo, kuriame turėjo būti Lisa. Išlipau iš mašinos. Mano pavyzdžiu pasekė ir kiti.
Priėjau prie durų ir pabeldžiau. Jos greitai atsidarė. Pamačiau vaikiną keliais centimetrais aukštesni už mane. Jis atrodė, kaip koks gigantas. Prie jo man pasidarė nejauku.
- Kuom galėčiau padėti? - vaikino veide atsirado didelė šypsena.
- Mes dėl Lisos,- Jennie pasakė man nespėjus pratarti nė žodžio.
Vaikinas daugiau nieko nesakes, pasitraukė ir praleido mūs.
- Paskui mane,- vaikinas mostelėjo su ranka, parodydamas, kad sektume jį. Mane gąsdina jo energingumas m, šypsena ir tos akys, kurios atrodo, jog gali matyti kiaurai.
Mes priėjom kažkokį kambarį, vaikinas pasitraukė leisdamas mums praeiti. Įėjus į kambarį mano žvilgsnis nukrypo į sėdinčią mergina.
- Lis,- pribėgau prie jos.
- Hobi,- ji tyliai ištarė ir apsikabino mane. Ji atrodo prastai. Akys nuverktos, susivėlę plaukai...
- Važiuojam namo, gerai?- švelniai paklausiau ir ji linktelėjo. - Tae nuvesk ją į mašiną,- pasakiau ir Taehyung linktelėjo.
Tae, Yoongi ir Jennie su Lisa išėjo iš kambario. Aš likau čia ir pažiurejau į rudaplaukį vaikiną. Aš esu įsitikinęs, kad mačiau jį mokykloje.
- Tu, skambinai?- paklausiau priėjas prie to rudaplaukio.
Jis nedrąsiai linktelėjo. Tikriausiai bijo manęs. Daug, kas mūsų mokykloje bijo, mes ten turim ne pačią geriausią reputaciją.
- Ačiū, lieku tau skolingas,- šyptelėjau ir brunetas pasimetė. - Koks tavo vardas?
- Mark,- jis nedrąsiai pasakė, nežiūrėdamas man į akys.
- Taigi, Mark jei ko reiks gali kreiptis į manę,- tai pasakęs išėjau iš kambario. Aš jam ir jo draugams dėkingas, kad padėjo Lisai.
Lisa man vienas iš brangiausių žmonių. Ir tiems kas ją įskaudins, pasekmės bus skaudžios, įskaitant ir Jungkook.Išėjas ir iš namo, nuėjau link mašinos. Isėdau į ją ir užvedžiau. Kai žinau, kad Lisa saugi man ramiau.
Bet pyktis nepaliko mano kūno, ir noras Jungkook sulyginti su žeme vis didėja.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...