Greitai čiupau jau užšalti spejusia arbatą. Nešiau ją iki rudaplaukio kambario. Pravėrus durys pamačiau jį miegamti. Nusišypsojau ir padėjau puodelį ant spintelės kuri yra prie jo lovos. Ir grižau į virtuvę. Reikia sutvarkyti, nes manau, kad Jungkook netvarkys.
Įėjus į virtuvę pamačiau, kad Jungkook su skudurėliu valo išlieta arbatą.- Aš galiu sutvarkyti,- pasakiau.
- Aš išliejau aš ir sutvarkysiu,- Jungkook pažiūrėjo į manę ir šyptelėjo. Nusišypsojau ir aš.
Jungkook baigė valyti arbatą ir priėjo arčiau manęs. Jo rankos atsidūrė ant mano liemens, o veidas priartėjo. Jis priglaudė savo lūpas prie manųjų.
Atsakiau į bučinį ir apsivijau jo kaklą rankomis. Kodėl mes tai darom? Nežinau. Bet man tai patinka.- Apsimesiu, kad nieko nemačiau,- į virtuvę netikėtai įėjo Jin.
Greitai atsitraukiau nuo Jungkook.
***Hoseok mane nori manę nužudyti! Mes dvi valandas vaikštome prekybos centre, nes jis nori man nupirkti visko ko reikia. Bet jis perka viską kas pagal ji yra labai gražu.
- Hobi, man jau užteks,- pasakiau. Laikiau penkis maišus rūbų, o dar kelis laikė Hoseok.
- Neužteks,- tarė ir įėjo į dar vieną parduotuvę.
- Tu nori mane nužudyti, aš pavargau,- pasiskundžiau.
Hobi pavartė akys. Tuomet jam į telefoną atėjo žinutę. Ir jo veidas išbalo. Bent jau man taip atrodė. Jis atsisuko į manę ir dirbtiniai nusišypsojo.
- Manau kitą kartą, galėsime pabaigti, nes šiek tiek pavargau,- pasakė jis ir ėjo link išėjimo. Jis kalbėjo keistu balso tonu.
- Viskas gerai?- paklausiau. - Keistai kalbi.
- Taip, tik pavargau,- nusijuokė. Puikiai supratau, kad juokas netikras.
Mes greitai nuėjom į mašiną. Hoseok sudėjo visus maišus į bagažinę.
Įsedom į mašiną ir vaikinas ją užvedė. Jis pradėjo važiuoti greitai. Įsikibau į sėdynę. Jis tikrai viršijo leistiną greitį.- Nelėk taip!- surėkiau. Bet Hoseok manęs lig negirdėjo ir tik didino greitį.
Pamačiusi namus, lengviau atsikvėpiau. Raudonplaukis sustojo ir aš greitai išlipau iš mašinos. Galvą sukosi, o širdys daužėsi, kaip pašėlusi.
Vaikinas išlipo iš mašinos ir atrodė lyg nieko nebūtų įvykę. Pažiurėjau į jį išpustom akym.- Aš labai norėjau namo,- nekaltai pasakė ir paėmė maišus iš bagažinės. - Einam, Jin jau padaręs pietus,- skubino manę.
Su juo įėjau į namus. Pirmiausia pamačiau Jimin su juo vis dar nesutariu. Yoongi nekreipia dėmesio į manę, o kiti elgiasi su manimi gerai. Bent jau nėra didelių pykčiu. Išskyrus su Jimin. Jisai svaido į manę piktus žvilgsnius. Atrodo lyg būčiau žmogų nužudžius.
Vaikinai šiuo metu elgėsi labai keistai. Buvo išsiblaškę. Veidus puošė netikros šypsenos. Kažką maigo telefonuose ar kompiuteriuose. Išskyrus Yoongi. Jis miega. Jis dažnai "pailsi".
- Kas jiems yra?- tyliai paklausiau Jin kurią sėdėjo prie manęs.
- Nekreipk dėmesio, kartais taip būna,- gan keistai skambėjo Jin balsas. Kodėl niekas man nieko nepasako? Atsidusau ir toliau stebėjau savo kojų pirštus.
***
Jau buvo vėlu,tai ėjau ruoštis miegoti. Persirengiau į pižama kurią pirkom šiandien. Nusišypsojau savo atvaizdui veidrodyje. Ant kūno dar buvo mėlynių, bet jos po biški nyko.Kambario durys prasidarė ir pro jas įėjo Jungkook.
- Ką čia darai?- paklausiau.
- Na Hoseok užmigo mano kambaryje tai aš miegosiu čia su tavimi, nes sofa nėra labai patogi,- sukikeno vaikinas.
- Tuomet tu miegok čia, o aš galiu svetainėje,- pasakiau ir jau norėjau eiti.
- Lovą pakankamai didelė ir mes tilpsim,- nusijuokė jis. Nepatikliai į jį pažiurejau. - Nagi, nebijok. Aš nesikandžioju,- tarė ir parodė į vietą šalia savęs.
Lėtai priėjau prie lovos. Atsiguliau į lovą. Netrukus pajutau, kaip vaikino ranką atsiduria ant mano liemens ir jis mane prisitraukia arčiau.
- Ką darai?- buvau sutrikusi. Jo ranka ant mano liemens. Man atrodo, kad aš nebemoku kvėpuoti.
- Man šalta,- sumurmėjo.
- Tai užsiklok.
- Man tiks ir tavo šiluma,- pasakė.
Atsidusau ir bandžiau užmigti.
Šiek tiek vėliau išgirdau Jungkook murmesį. Jis mano, kad aš miegu. Bandau įsiklausyti, ką jis burba, bet neįstengiu.Atsisukau į jį. Pamačiau, kad jis užsimerkęs ir kažką murma. Tai jis kažką sapnuoja. Nusisukau nuo jo ir bandau užmigti. Bet neišeina.
Atsargiai nusiėmiau Jungkook ranką ir išlipau iš lovos.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...