13

1K 86 10
                                    

* Lisa pov. *

Hoseok permetė savo ranką per mano pečius ir prisitraukė manę arčiau.

Ar aš tikrai galiu jais pasitikėti?
Vis artėdama prie durų arčiau vis labiau bijojau. Tai, kad esu Hoseok sesė niekam gali nerupėti. Arba kaip tik Hoseok susilauks neigiamų vaikinų reakcijų. Kad ir kaip ten bebūtų vis tiek žinau, kad visa tai nebus labai malonu.
Štai stoviu prie durų. Jungkook palenkia rankeną ir durys atsidaro.
Visi keturiese paeiliui įeinam į namą. Lėtais žingsniais ėjome. Priėjom didelį kambarį. Ten buvo didžiulė sofa, televizorius ir daug visokių kitų daiktų. Tai tik svetainė.
Tam kambaryje ant sofos sedėjo Yoongi, Jimin ir Taehyung.
Pirmasis mus pamatė Jimin. Kai pamačiau jo šypseną išigandau labiau, nei prieš tai.

- Kai sakėt, kad važiuosit į parduotuvę nemaniau, kad parsivešit šitą ,- jis parodė į mane pirštu.

- Sukvieskit visus vaikinus,- tarė Hoseok. Jis paėmė manę už rankos ir vedėsi laiptais.

- Nepamiršk pasidalinti!- dar išgirdau, kaip Yoongi sušaukė.

Su raudonplaukiu užlipom į antrą aukštą ir nuėjom į vieną iš kambarių. Jame tvyravo juoda spalva.

- Čia mano kambarys, šiuo metu galėsi jame gyventi,- kalbėjo raudonplaukis ir mosikavo rankomis.

- Bet kur tada miegosi?- paklausiau.

- Kol kas, mano kambarys pabus svetainė,- jis nusišypsojo.

- Bet taip nesąžininga,- nesutikau. Nemanau, kad yra sąžininga jog jisai miega ne savo kambarį dėl manęs. Tai yra jo asmeninė erdvė.

- Viskas gerai. Ta sofa visai patogi,- jis nusijuokė.

Papurčiau galvą.

- Na tuomet, ką tu siūlai?- atsiduso.

Trūktelėjau pečiais.

- Aš turiu vieną mintį,- pasakė iš kažkur atsiradęs Jungkook.

- Na ir kokią ji, sausainiuk?- paklausė Hoseok.

- Aš ne sausainiukas,- susiraukė Jungkook. - O sugalvojau, kad Lisa gali miegoti pas mane,- nusišypsojo tamsiaplaukis.
Ką? Miegoti kartu su juo?

- Na jau ne. Tu mažiau nemiegosi su mano sesutė,- užprotestavo Hoseok.

- Aš ne mažius, tai ji gali miegoti su manimi,- atsirado iš kažkur Jimin.

- Tu iškrypėli su ja tikrai nemiegosi,- tarė raudonplaukis ir išstūmė juos iš kambario.
- Tu biški čia pabūk, o aš turiu su kitais vaikinais pakalbėti,- jis tarė ir išėjo iš kambario.
Atsisėdau ant lovos.
Man reikia viską apmąstyti.

* Jungkook pov. *
Visi sėdėjome svetainėje. Hoseok praneš žinią apie Lisą. Jis labai dėl jos jaudinasi. Aš taip pat, nors ji man neturėtu rūpėti.

- Taigi kodėl mus sukvietei?- paklausė Namjoon ir nusižiovavo.

- Kodėl šiose namuose matau Lisa?- paklausė Tae.
Vienas po kito klausymai pilėsi iš vaikinų burnų.

- Ššaaaa!- užrėkė Hoseok.
Visi kaip mat užtilo.

- Taigi aš jums viską papasakosiu,- nusišypsojo Hobi. - Taigi pripraskit Lisa čia matyti, nes ji mano sesuo ir ji čia gyvens,- tarė raudonplaukis ir visi stebėjo ji nustebę.

- Aš tuoj ką nors pagaminsiu,- tarė Jin.

Pastebėjau, kad mes ne septyni. Vieno nėra. Čia nėra Jimin. Lisa viena. O ne!
Greitai atsistojau ir nubėgau iki Hobi kambario, nes ten turėtų būt Lisa. Įėjau į kambarį ir pamačiau tai ko ir buvo galima tikėtis...

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now