42

672 57 17
                                    

* Jungkook pov. *
Prisegiau pavadėlį prie Bagu antkaklio.
Paėmiau Lisai už rankos ir mes išėjom iš namu.
Negaliu patikėti, kad ji mano mergina. Nežinojau, kad ji man kažką jaučia. Jeigu būčiau žinojes būčiau seniai pasiūlęs. Mergina, toks keistas žodis, bet man patinka. Vien pažiurėjas į ją jaučiuosi laimingesnis.
O kai prisimenu tą šunsnukį Rowoon, man vėl sukila piktys. Pasirodo jis nevisai toks geras, kaip manė Lisa. Bet Hoseok jau pasirūpino juo. Tikiuosi jis mums nepasimaišys kelyje.

Ėjom su Lisa ir Bagu keliuku, link parko.

- Jungkook?- Lisa kreipėsi į manę. Jos balsas,  lyg angelo. Galėčiau klausytis jos visą savo gyvenimą.

- Ką?- atsisukau į ją.

- Kad...

Ji jau norėjo kažką sakyti, bet ją pertraukė.
Pažiurėjau į tą pusę ir pamačiau viena iš mano gyvenimų klaidų.

* Lisa pov. *
Norėjau paklausti Jungkook, kada pasakisim kitiems apie mūs, bet manę pertraukė moteriškas balsas.

- Jungkook! Kaip tavęs pasiilgau,- tą mergina nusišypsojo ir pribėgus prie jo pabučiavo jį.

Pajutau kažkokį keistą jausmą. Ar tai pavydas? Mano nuotaiką iškart subjuro tai pamačius.
Gerai, bent tiek, kad jis ją greitai atstūmė.

- Kas yra, mažiuk? - ji liūdnai pasakė.

- Joks aš tau mažiukas,- Jungkook susiraukė ir vėl paėmė manę už rankos.

Še, tau kale.

- Jungkook kas ji?- paklausiau. Man įdomu buvo, kas ji tokia, jog drįsta liesti MANO vaikiną. MANO. Dabar manyje sukilo pyktis. Nes jis MANO. Tą kalė palietė MANO VAIKINĄ. Man sukilo noras nutraukti jos plaukus.

- Aš Suzy, jo mergina,- papūtė lūpas ji. Kalė. - O tu kas vaikelį?- pašaipiai paklausė. Tavo baisiausias košmaras.

- Pataisysiu,- rudaplaukis pasakė. - Buvusi mergina,- vaikinas susiraukė.

Jo buvusi mergina? Nesistebiu, kad jie buvo kartu. Ji turėjo ilgus, gražius plaukus, gražius veido bruožus, nuostabia figūrą. Ji daug gražesnė už manę. Bet ji vistiek kalė, o Jungkook vis dar MANO.

- Vistiek mergina,- nusijuokė brunetė ir bandė apsikabinti Jungkook, bet jis ją nustūmė nuo savęs. Jos juokas man priminė girgždančias durys.

- Aš ir mano mergina jau eisim,- jis nusišypsojo ir mes nuėjom nuo jos.

Še, tau panele, kurios juokas primena girgždančias durys, dar kartą.

- Tu būsi mano Jungkook, o tu vaikeli pasigailėsi! - dar išgirdau jai sušukant mums nuėjus.

Mano nuotaiką yra sugadinta. Nors ir Jungkook jai nerodė jokio noro bendrauti, man vistiek liūdna.

- Ji man niekas,- tarė vaikinas, kai pamatė mano veidą.

Bet man tai nuotaikos nepakėlė. Nežinau kodėl, bet susigraudinau. Mano minčių nepaliko tą mergina, aš bijau jog ji tikrai susigražinsiu Jungkook.

- Mažyte, neverk,- rudaplaukis švelniai suėmė man už žandų ir pakštelejo į kaktą. - Tu man vienintelė, o ji tik praeities klaida- jis manę apkabino ir švelniai glostė mano nugarą.

Nusiraminusi pasitraukiau nuo jo. Dabar pasijutau kvailai. Mano emocijos keičiasi kas sekundę, nesuprantu kas man yra.

- Viskas gerai?- paklausė jis ir stirpiai suspaudė mano ranką.

Pažiurėjau į jį ir šyptelėjus linktelėjau.
Aš neleisiu, jai listi prie MANO VAIKINO.
***
Parėjus namo mus pasitiko nelabai laimingas Hoseok. Įdomu, kodėl jis piktas.

Bagu padėjau ant grindų ir jinai nubėgo į virtuvę.

Kai nuėjom į svetainę Hobi iškart pažiūrėjo į mūsų sukabintas rankas, mes beveik visą laiką vaikštom susikabinę. Bet man tai patinka. O ar tai patiko Hoseok, nežinau. Jo veidas buvo neįskaitomas.

- Reikia pasikalbėti,- raudonplaukis tarė, nutraukdamas akys nuo mūsų rankų.

- Apie ką?- šiek tiek nervuodamasi atsakiau. Jeigu jam nepatiks mano ir Jungkook santykiai? Jeigu lieps išsiskirti? Aš nenoriu išsiskirti su juo.

- Apie visą tai,- tarė Hobi ir parodė į mano ir rudaplaukio sukabintas rankas.

Jam tai pasakius mano širdys pradėjo plakti, greičiau, pažiūrėjau į Jungkook.

- Mes su Lisa pora,- Jungkook pasakė ir paleido mano ranką, tačiau jo ranką greitai atsirado ant mano liemens ir prisitraukė mane arčiau.

***

Ką manot apie istoriją? Man svarbi jūsų nuomonė.

Ačiū, tiems kurie vis dar skaito :-)

***

( Suzy )

( Suzy )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now