18

979 86 5
                                    

* Lisa pov. *
Atsargiai nusiėmiau Jungkook ranką ir išlipau iš lovos. Vis dar buvo naktis.
Priėjau durys ir išėjau iš kambario. Nulipau laiptais į virtuvę.
Įsipiliau sulčių į stiklinę. Atsisėdau prie stalo ir iš lėto gėriau tas sultys.

- Ką darai?- manę išgąsdino vienas iš vaikinų. Tai Jimin. Jis taip tyliai įėjo, kad negirdėjau. Šviesiaplaukis atsisėdo prie manęs. Mano rankos pradėjo drebėti. Aš jo bijojau.

- Nebijok, geriau papasakok kas tave neramina,- ramiai pasakė.

Nebijoti? Tie visi jo žvilgsniai...

- Kas atsitiko, kad negali užmigti?- paklausė.

- Nieko,- tyliai ištariau.

Jimin nieko nesakė. Tik sėdėjo šalia ir kažką gurkšnojo. O aš po truputį gėriau sultys.

- Aš nevisalaika toks buvau,- po kiek laiko tylos prakalbo. - Aš netekau merginos, man buvo taip skaudu, kad prisižadejau neisimylėti. Dėl to merginos man buvo tik vienkartiniai nuotykis,- pasakojo jis.

- Kas jai nutiko?- paklausiau.

- Gal kada pasakysiu,- atsiduso jis. - Eik miegoti,- tarė ir išėjo.

Pažiurėjau į stiklinę, bet ji buvo tuščia. Tai išploviau ją ir padėjau atgal į vietą.
Užlipusi laiptais nuėjau į Hobi kambarį. Ten Jungkook vis dar miegojo. Aš atsiguliau į lovą ir gulėjau prie pat kampo.
Pajaučiau jo rankas vėl apsivejant mano liemenį ir prisitraukiant manę arčiau. Nejučiom nusišypsojau.
***
Lėtai pramerkiau akys. Kai akys priprato prie šviesos apsidairiau.
Gulėjau lovoje viena. Tai gal Jungkook buvo tik sapnas? Labai tikroviškas sapnas...

Išlipau iš lovos ir greitai persirengiau. Nulipau į apačią. Pirmiausia nuėjau į svetainę. Ten gulėjo Hoseok. Ar jis neturėjo miegoti Jungkook kambaryje? Nuėjau į virtuvę ten buvo Jin, Jungkook ir Jimin.

- Jungkook galim pakalbėti?- paklausiau.

- Taip.

Mes su juo nuėjom tolėliau, kad galėtume pakalbėti.

- Kodėl man melavai?- paklausiau.

- Apie ką?- jis nervingai nusijuokė.

-Apie Hoseok,- ramiai tariau.

Jis jau žiojosi kažką sakyti, bet ji pertraukė.

- Pusryčiai!- užrėkė Jin.

- Einam valgyti,- tarė vaikinas ir nuėjo į virtuvę. Nuėjau jam iš paskos. Vėliau pratęsime pokalbį.

Į virtuvę jau rinkosi vaikinai. Į virtuvę įėjo Taehyung visas susivėles. Jis atrodė taip juokingai tai tyliai nusijuokiau.
***
Stoviu prieš mokyklą. Šiandien vėl į mokyklą. Tik dabar viskas kitaip. Aš nebebijosiu eiti čia, nes žinau, kad manes nebeskriaus. Bet aš prie Jungkook nebūsiu, kad jis palaikytų reputaciją mokykloje.
Nuėjau prie kabineto ir pamačiau Jennie su Rose ir Jisoo.

- Aš tau turiu tiek papasakoti,- pasakiau greitai prie jos pribėgusi.

Tuomet pradėjau pasakoti viską kas nutiko per savaitgalį. Visos trys merginos klausėsi manęs su susidomėjimu. Kai pasakojau apie vakarą kai manimi vos nepasinaudojo įžvelgiau jų akyse liūdesį, o kai pasakiau apie Hosoek pamačiau jų veiduose nuostabą...
Pabaigus pasakojimą artimiau susipažinau su Rose ir Jisoo. Nors su Jennie mes susipažinome neseniai, galiu teigti, kad ji nuostabus žmogus. Mano priešingybė, bet gal ir aš tokia tapsiu?
***
Trečioji pamoka biologija. Šiandien pristatom projektus kuriuos darėm porose. Ir aš apie tai pamiršau. Ir su Jungkook jo nepadarėm.
Sėdėjau klasėje. Prie manęs atsisėdo Jungkook, nes per šią pamoką mes sėdim kartu. Ir dar gale.
Kodėl aš apie tai galvoju? Koks skirtumas kur aš sėdžiu?
Jaudinausi dėl projekto (kurio nepadariau). Bet vaikinas sėdintis prie manęs visiškai nerodė jaudulio. "Jam net nerūpi"- pasakiau mintyse.

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now