* Lisa pov. *
- Lisa atidaryk duris!- sušuko vienas iš vaikinų. Aš kelias valandas užsidarius sėdžiu kambaryje.
Esu atsirėmusi į sieną ir padėjus galvą ant savo sulenktu kelių. Kai Hoseok pasakė tiesą, aš supratau jog man gresia rimtas pavojus. Nors jie sakė, jog mane apgins.
- Lisa mes nejuokaujam!- tie šukavimai niekada nesibaigs. O jie tikrai įpykę.
O kas jeigu manę pagrobs? Nužudys? Nenoriu taip gyventi. Man atsibodo. Noriu paprasto gyvenimo, kaip paprasta paauglė. Bet visada kažkas turi viską sugadinti.
Vis dar girdėjau kažkokį šurmulį už durų.
Tik staiga išgirdau kažkokį garsų BUM. Pakėlus galvą pamačiau kamabrio durys ant grindų. Dabar ir durų neturiu.
Į kambarį įlėkė vaikinai.
Pajutau stiprų apkabinimą. Supratai jog tai Jungkook, dėl kvepalų kvapo. Tamsiaplaukis stipriai manę laikė. Jo glėbyje jaučiausi saugesnė. Kad tik jis žinotu, ką jam jaučiu.
Leidau ašarom ristis skruostais. Prie manęs prisėdo dar kažkas.
Pasukus galvą pamačiau brunetą prisiglaudusi prie manęs. Tae uždėjo savo galvą man ant peties.Mes tryse sedėjom apsikabinę.
- Tu mus išgasdinai,- Hobi priėjo arčiau ir nuvalė mano ašaras.
- Aš bijau,- sužnabždėjau ir labiau prisispaudžiau prie Jungkook.
- Tau nereikia bijoti, mes tavę apginsim,- Tae tarė ir nusišypsojo. Pamačiusi jo šypseną negalėjau susilaikyti nenusišypsojus.
Bet kaip jie manę saugos? Rytoj jau bus šeštadienis, tai reiškias jog greitai reikės į mokyklą. O jie visąlaika negalės manes apginti.
- Tau reikia pailsėti,- sumurmėjo tamsiaplaukis. Kadangi aš tikrai jaučiausi pavargusi, tai nesipriešinau ir tiesiog linktelėjau.
Vaikinai isitikine, jog man viskas gerai išėjo. Išskyrus Hoseok ir Jungkook.
- Tai aš jau eisiu,- keistai nusišypsojo Hobi ir išėjo. Kas jam užėjo? Keistas kažkoks. Na, dažniausiai jis ir yra keistas.
Manę nuo minčių atitraukė kažkieno ranką ant liemens. O kadangi čia tik aš ir Jungkook...
Jis mane atsargiai pakėlė nuotakos stiliumi ir nunešė į vonios kambarį.
Pasodino manę ant vonios krašto. Paleido vandenį ir iš čiaupo jis pradėjo bėgti. Jungkook sušlapino savo rankas.
Atsargiai jas uždėjo ant mano veido ir jį valė. Jo akys lakstė po mano veidą. Tai sukėlė man šiurpuliukus ir privertė širdį plakti greičiau. Nekenčiu efekto kuri jis man daro.
- Daugiau nebevek, gerai?- vaikinas paklausė ir pažiūrėjo į manę. Atrodo jog šaltojo vaikino kuris buvo svetainėje nebeliko, o liko tik švelnioji jo pusė. Bet ji man patiko labiau.
Nusišluošciau veidą su rankšluoščiu. Išėjau iš mažo kambarėlio kol mano širdys dar mano viduje. Kartu su manimi išėjo ir tamsiaplaukis.
Atsiguliau į lovą ir susisukau į kaldrą.
***Pro kambario langą skverbėsi saulės spinduliai kurie privertė manę atsikelti.
Pasitriniau akys kurias teko užmerkti dėl per didelio šviesos kiekio. Apsipratusi su šviesa pagaliau atsimerkiau.
Ant savo pilvo pamačiau gulinti šuniuką ir nusišypsojau. Atsargiai nuėmiau Bagu ir išlipau iš lovos.
Prisiminiau jog neturiu kambario durų. Bus labai smagu.
Nuėjau į vonią ir susitvarkiau savo betvarkę ant veido ir plaukus kurie labiau priminė paukščių lizdą. Atėjau atgal į kambarį, susiradusi rūbus spintoje nuėjau aš atgal į vonios kambarį. Ten persirengusi vėl grįžau į kambarį.
Išėjus iš kambario nulipau į apačią. Nuėjus į virtuvę manę pasitiko pasakiškas kvapas.
Mačiau, jog Jin kažką gamina.- Lisa! - Tae sušuko taip atkreipdamas dviejų kitų vaikinų esančių virtuvėje dėmesį. Taehyung šypsojosi ir man pamojavo. Kad ir aš būčiau tokia laiminga.
- Kaip jautiesi?- paklausė Jin.
- Kaip šudas,- atsakiau. Nemelavau, tikrai taip jaučiausi. Kai vakar sužinojau, jog esu kažkokių nusikaltėlių taikinys tikrai nelikau laiminga. Nemanau kad jie labai draugiški ir nori arbatėlės kartu išgerti.
- Tuomet tau reikia pavalgyti,- prieš manę atsirado lėkštė blynų.
Veide iš karto atsirado šypsena ir užsimiršo visi rupeščiai.- Blynai gali, bet ką pataisyti,- nusijuokė Jimin kuris taip pat buvo virtuvėje.
O jam gera nuotaika. Tikiuosi tokia bus visa diena. Nesinori gauti tų žudančių žvilgsnių iš jo.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...