48

524 56 3
                                    

* Lisa pov. *
Prie vieno namo vaikinas sustojo ir atrakino durys.
- Užeik,- Renjun pasitraukė nuo durų, kad galėčiau įeiti.

Manyje vėl kovojo dvi pusės, visai, kaip ir prie tilto. Viena pasitikėjo vaikinu, o kitą liepė juo nepasitikėti.
Blogiausia, ką jis galėtu padaryti, tai nužudyti manę, bet mane buvo vėl užvaldžiusi "man niekas nerūpi" nuotaika, tai daug negalvojus įėjau į namą. Jei jis man ir padarytų, kažką tai niekam nerūpėtu. Man vėl sukilo mintys apie Jungkook. Bet nebeverkiu, tiesiog suprantu, kad tai beviltiška ir tai nieko nepakeis. Dabar jaučiamo skausmo tai nesumažins.

- Drauge mielas, sugrįžai! - prieš mus iššoko vaikinas su išskiestom rankom. Nuo tokio staigaus vaikino judesio kruptelėjau. - Ir ne vienas,- vaikinas vis dar su didele šypsena, pažiūrėjo į manę.

Jis buvo aukštas ir labai energingas Man pasidarė būti baisu prie jo. Ir tos didelės vaikino akys, atrodo, kad jis gali manę matyti kiaurai.

- Yukhei, negazdink jos,- Renjun atsiduso, pažiurėdamas į aukštąjį vaikiną.
Vaikinas stovintis prie manęs, atrodė dar smulkesnis, kai netoli stovėjo tasai Yukhei.

Gigantas vis dar išsišiepės stovėjo ir žiūrėjo į mūs abu.
Aš be emocijų žiurėjau į jį, nors gyliai viduje man buvo baisu. Jo energingumas ir tos didelės akys mane gazdino.

- Nekreipk dėmesio į jį, - rudaplaukis pasakė, o aš vis dar stebėjau tą gigantą su didelę šypsena, jo šypsena man priminė Taehyung.

- Lisa?- išgirdau nustebusi balsą. Girdėta balsą. Atsisukusi pamačiau... Mark?

- Mark?- nustebusi paklausiau. Ką jis čia veikia?

- Jūs pažįstami?- Renjun paklausė. Jis buvo sutrikęs, kaip ir aš.

Abu su Mark linktelėjom. Kažkodėl pasijaučiau nejaukiai. Ypač dėl išsišiepusio giganto ir neaiškaus rudaplaukio žvilgsnio.

- Kas buvo?- į koridorių atėjo dar vienas vaikinas. Ir tai buvo Jaemin. Visa tai tapo dar labiau komplikuota.

Tarp mūsų penkių buvo nemaloni tyla, kuria nutraukė išsišiepės gigantas.

- Tai pristatyk savo merginą.

- Jinai, ne ne ne. Mes ne kartu,- smulkusis vaikinas pradėjo maskatuoti rankomis.

Besimaskatuodamas, jis pataikė man į galvą ir tada tamsa.

* Mark pov. *

- Jinai, ne ne ne. Mes ne kartu,- Renjun pradėjo maskatuoti rankomis, ir netyčia su jomis trenkė Lisai. Ji užsimerkė ir nukrito ant grindų.

Ką dabar daryti?
Pribėgau prie nukritusios merginos.

- Lisa kelkis,- pabaksnojau su pirštu, jai į žandą. Ji nė nekrustelėjo. - Žiūrėk ką padariai,- piktas atsisukau į vaikiną, kuris buvo nuleidęs galvą.

Yukhei nieko nelaukdamas paėmė Lisą ant rankų ir nešė link savo miegamojo.

Ėjau paskui jį.
Iš kur Renjun pažįsta Lisą? Nors dabar svarbiausia, ne tai. Svarbiau, jog mergina atsibustu.

Atsisėdau prie lovos, kurioje gulėjo mergina, be sąmonės.

Man baisu, ne tik dėl jos, bet ir dėl jos vaikino. Jos vaikinas yra Jungkook. Nelabai noriu prasidėti su juo. Jis ir jo draugai nėra patys maloniausi žmonės. Su jais geriau neprasidėti. Kiek žinau, vienas iš jų yra jos brolis.
Nors Lisa atrodo maloni mergina.

- Ką su ja darysime?- paklausė Jaemin priėjas prie manęs.

- Lauksim, kol atsibus,- atsidusau ir nusukau žvilgsnį atgal į merginą.

************************************

Antrą, per dieną šios pievos dalys :-)

************************************

Likimas| Lisa| Ff| BaigtaWhere stories live. Discover now