* Lisa pov. *
Pramerkiu akys nuo įkyraus skambesio.Ant stalelio prie lovos gulėjo du telefonai. Vienas iš jų skambėjo. O skambėjo manąsis.
Paėmiau telefoną ir pažiurejau kas skambina. Hoseok.
Negrįžus namo prisidirbau dar daugiau. Jis ir taip piktas, o dar kai naktį praleidau ne namuose.Išjungiau garsą ir padėjau telefoną atgal ant spintelės.
Bet akys vis nukrypsta link telefono.- Kas skambino?- išgirdau balsą.
Kruptelėjau. Prie savęs pamačiau Rowoon, atsidusau. Kai jis taip staiga prabylo išsigandau.
- Išgasdinai manę,- nusijuokiau ir atsiguliau.
- Skambino brolis?- paklausė. Jis gal aiškiaregis ar ką? Nors turbūt nebuvo labai sunku atspėti.
- Mhm,- sumurmėjau. Hobi nebuvo temą kuria dabar norėjau kalbėti. Pažiurėjau į telefoną jis vėl skambino.
Man pasidarė gaila jo. Jis rūpinasi manimi, o aš net neatsiliepiu jam. Ir kas toje mano galvoje darosi. Nieko nebesuprantu.
Galiausiai nusprendžiau atsiliepti.
Ate pasauli!
- Kl...
- Lisa, kur tu? Isivaizduoji, kaip aš jaudinausi? Kaip mes visi jaudinames? - man nespėjus nieko ištarti Hoseok pradėjo kalbėti, bet jis nerėkė. Jo balsas drebėjo. Man atrodo, jog jis verkė. Dabar pasijaučiau dar blogiau.
- Hobi aš atsiprašau,- tik tai sugebėjau ištarti. Atrodo, jog širdį kažkas užspaudė ir pasidarė sunkiau kvėpuoti, o burna buvo lyg užklijuota.
Man atrodo aš tuoj apsiverksiu. Aš pati blogiausia sesė pasaulyje.
- Lisa kur esi? - išgirdau Jennie balsą. Ir ji ten? Aš priverčiau ne vieną žmogų jaudintis. Dabar tai jau tikrai verksiu.
- Aš pas Rowoon,- ištariau ir pajaučiau ašaras. Mano balsas drebėjo, jog atrodė, kad jau verkiu.
- Kas jis? Jis tau kažką padarė?- toliau klausinėjo. Netoliese taip pat girdėjau ir Rose su Jisoo balsus. Jos irgi ten?
Aš pats blogiausias žmogus pasaulyje. Priverčiau kitus jaudintis dėl manes ir tik dėl savo kvailos smegeninės.
- Ne jis nieko nepadarė,- pasakiau. - Aš atsiprašau,- sukukčiojau. Nebegalėjau ilgiau laikyti ašarų. Visos susikaupusios emocijos pagaliau išiliejo iš manęs.
Rowoon manę apsikabino. Padėjau savo galvą ant jo peties ir kukčiojau.
- Viskas gerai Lis,- vaikinas apsikabines mane bandė nuraminti kol aš verkiau, kaip koks kūdikis. Jaučiausi, tokia pažeidžiama.
Vėl pridėjau telefoną prie ausies. Dabar nebeverkiau ir nusiraminau. Jaučiuosi geriau, bet ne visiškai gerai.
- Atvažiuosiu tavęs pasiimti, tik pasakyk kur esi,- išgirdau jau ramesni Hobi balsą.
Kur esu? Aš nežinau kur tas namas randas.
- Aš nežinau,- prisipažinau. Reikia paklausti juodaplaukio. Aš čia pirmą kartą, o kur važiavom nepastebėjau.
- Duok man pakalbėti su tuo vaikiu,- pasakė brolis, bet aš nemanau kad tai gera mintys.
Bet nenorėdama labiau pykdyti jo ištiesiau telefoną vaikinui prieš manę. Tikiuosi jis ant jo nėrėks ir negrasins jam mirtimi.
Jis pažiūrėjo į manę nelabai supratęs. Bet supratęs ko noriu paėmė telefoną ir pridėjo prie ausies.
- Klausau?- jo balsas skambėjo lyg jis būtų išsigandęs. Negi jis bijo mano brolio? Jam labiau reiktu bijoti Jennie. Nors kas ten žino...
Kol jis kalbėjo telefonu aš spoksojau į sieną. Šiuo metu taškelis joje buvo daug įdomiau, nei visas veiksmas aplinkui.
Pradėjau galvoti, koks blogas žmogus esu. Priverčiau kitus jaudintis dėl mano nesąmonių. Mano kvaili principai privedė prie šito. Nors tikriausiai kvaili ne principai, o aš pati. Man atrodo, kad tuoj vėl apsiverksiu.
Ir prisiminiau dar vieną labai smagu dalyką. Rytoj į mokyklą. Vėl į tą pragarą reikės eiti. Kodėl jis negali greičiau pasibaigti?
Juodaplaukis man atgal atidavė telefoną ir nutraukė mano spoksojimą į sieną.
- Kol jie atvažiuos dar turim šiek tiek laiko, tai aš padarysiu valgyti, o tu gali nusiprausti, pamatysi baltas durys, tai ten ir eik - tai taręs Rowoon išėjo.
Aš kaip jis ir sakė nueisiu nusipraust.
Pasiėmiau savo vakar vilkėtus rūbus, nes kitų neturėjau. Išėjau iš kambario. Šiek tiek paėjus pamačiau baltas durys. Dvejas baltas durys.
Įdomu kur yra vonios kambario durys. Pagal juodaplaukį, tai turi būti baltos durys. Ir ką man daryti, kai jos abejos yra baltos.
Kas gali būti blogo, jei atidarysiu ne tas durys? Manau, kad nieko.
Ėjau link antrų durų, bet tada apsigalvojau ir nuėjau link pirmų.
Jas pradarius radau tikrai ne vonią...
***Manau, dėl veikėjų, jog palyksiu BTS.
O su NCT DREAM tiesiog kursiu atskyrą istoriją.
YOU ARE READING
Likimas| Lisa| Ff| Baigta
FanfictionLisa 18 metų mergina namuose kenčianti smurtą nuo girto tėvo ir patyčias mokykloje. Lisos motina mirė, kai Lisai buvo 10 metu,autoavarijoje. 7 vaikinai mokykloje ją muša, iš jos tyčiojasi ir žemina. Bet likimas kartais apverčia viską aukštyn kojom. ...