Upozornění! Scéna 15+
Pohled třetí osoby
Jára se okamžitě zvedl, přešel ke svému příteli a něžně, jakoby se bál, že se mladší chlapec pod jeho doteky rozsype, jej políbil.
Michal si také pomalu stoupl, ale polibek nepřerušil. Chytl staršího za boky a přitáhl si jej k sobě tak, že se jejich hrudě dotýkaly.Oplácel Járovi polibky a po chvilce přejel jazykem po jeho spodním rtu.
Starší pochopil a pootevřel ústa, aby do nich Míša mohl zaplout. Ten tak učinil nesmírně dychtivě a lačně je začal prozkoumávat, čímž zahájil bitvu, která neměla mít vítěze.Po několika minutách byli nuceni odtáhnout se z nedostatku vzduchu, ale ani jednomu to nevadilo.
Navzájem se ponořili tomu druhému do očí..Aniž by si toho všimli, nějakým způsobem se dostali do ložnice.
Jára Míšu vášnivě políbil, zároveň však jeho ruce klesly níže a rozeply mladšímu chlapci kalhoty.Jára se přesunul k Míšově krku, který obdaroval několika polibky, načež mu nadzvedl tričko, jež vzápětí leželo na zemi.
Starší z chlapců klesl na kolena a přes tenkou látku boxerek olízl poklad, který v nich mladší skrýval.Míšovi unikl krátký, tichý sten.
Ten Járu povzbudil, a tak mu boxerky stáhl.
Do nosu ho cvrnkl tvrdý úd jeho přítele.
Na nic nečekal a po celé délce ho olízl, políbil špičku a pak si ho naráz strčil hluboko do krku.Michal zasténal a zapletl si ruku do vlasů druhého.
Nesnažil se určovat si tempo, protože ze zpráv věděl, že to Jára nesnáší.
Ten si s jeho penisem doslova hrál.
Sál špičku, občas ho jazykem poškádlil. Sem tam použil zoubky. Hlavou pohyboval střídavě rychle i pomalu a přiváděl tak Michala k šílenství.Chlapec nikdy nic podobného nezažil. Jára mu přinášel slast jen několika pohyby a on věděl, že dlouho nevydrží.
Vzápětí se jeho tělo napnulo v křeči orgasmu a mladík za hlasitého výkřiku Járova jména a aniž by přítele stačil varovat, naplnil mu pusu bílou tekutinou.Starší nehnul ani brvou, naopak, s chutí naráz spolkl vše, co mu bylo dopřáno a ještě vysál poslední zbytečky.
Když Michalův penis důkladně očistil, postavil se a mladšího něžně pohladil po tváři.
Míša se na něj usmál a přitáhl si jej do vroucího polibku.
ČTEŠ
Tajemný ✓
Short Story"Uživateli Krevetka se líbí Vaše fotka." Jedno oznámení, které napomohlo k seznamení s tajemným mladíkem, jenž dokázal ovlivnit život jednoho mladého muže... Texting Varování!! LGBT, možné scénky 18+ :) Cover by @lennastories