Věnováno ThunderFam
*************************Ten lišák.
Předstíral, jak je uražený, nechal se pusinkovat a nakonec mě nepřímo donutil k polibku.
Ne, že bych si stěžoval. Líbání s Míšou je na vrcholu mých oblíbených činností.
Ale když zlobí on mne, proč bych nepozlobil i já jeho.Prohlubuji polibek, jazykem mu přejedu přes spodní ret, žádaje o vstup. Vzápětí se musím usmát, když je mi vyhověno.
Ruku, kterou mám položenou na jeho stehnu, posunu krapet výš a zároveň druhou, o kterou se Míša opírá, vsunu pod něj.
Cítím, jak se chvěje vzrušením, pokouší se odtrhnout své rty, jenže já mu to nedovolím.Je mi jedno, kdo všechno nás uvidí. Spíše doufám, že si našeho počínání všimne onen blonďák.
Chci mu ukázat, že tenhle kluk je jen můj.V okamžiku, kdy se už už vrchní rukou dotýkám Michalova rozkroku, poklepe mi někdo na rameno.
Jen s obrovským sebezapřením se odtáhnu od sladkých rtů svého přítele, jen abych pohlédl do pobavené tváře mého staronového domácího.„Co chceš, Tobiáši?“ zavrčím na znamení, že ruší.
„Nejste tady sami, kluci. Někteří z nás by byli rádi ušetřeni vašeho sexu.“ odpoví Toby klidně, mám však dojem, že jsem zaslechl náznak žárlivosti.
Přesto se rozhlédnu a mám tu "čest" spatřit nejen vražedný pohled blonďáka, nýbrž i nesouhlasnou grimasu Michalova otce.
„Zvedni se, lásko.“ mlasknu otráveně a když tak učiní, vstanu také a chytnu jej za ruku.
„Jdem k tobě.“ šeptnu Míšovi do ucha a než stačí kdokoli promluvit, už ho nesmlouvavě táhnu nahoru.
ČTEŠ
Tajemný ✓
Short Story"Uživateli Krevetka se líbí Vaše fotka." Jedno oznámení, které napomohlo k seznamení s tajemným mladíkem, jenž dokázal ovlivnit život jednoho mladého muže... Texting Varování!! LGBT, možné scénky 18+ :) Cover by @lennastories