CXLVI.

182 33 14
                                    

Pohled Michala

Týden mám za sebou a musím přiznat, že to tu není tak špatné.
I kluci jsou fajn, třebaže si nejvíce rozumím s Davidem a Danielem. Nebo, jak jim všichni říkají, D&D.
Ti dva bez sebe nedají prakticky ani ránu, jakoby snad byli dvojčata, bo co.

Každý večer si dlouho do noci píšeme s Járou, jen včera jsem mu napsal jen pár řádků, protože jsme byli na jedné akci.
Alespoň jsem mu to tak dnes vysvětlil.
Pravda ale je, že mám trochu špatné svědomí.

Ta 'akce' totiž byla flaška s klukama a přidalo se i pár holek.
Dá se říct, že jsme všichni trochu přebrali a dneska z toho byl děsnej průser.
Naštěstí to naše dozorkyně nebudou řešit, protože včera taky chlastaly.

To černé svědomí nemám proto, že jsem Járovi lhal, ani proto, že jsem se opil.
I když právě ten alkohol nese největší vinu.
Během hry jsem dostal za úkol dát minutového francouzáka Davidovi.
Teď jsem fakt rád, že ostatní byli na mol.
Tak nějak jsme se totiž líbali mnohem déle..
Ale nespali jsme spolu ani nic takového. Tedy, krom nějakého toho osahávání.

David si mě před chvilkou odchytl a prosil, ať o tom večeru nikomu neříkám, protože má holku a nerad by ji ztratil.
Sám říká, že je sice bi, ale holky jsou prý prostě lepší.
Milerád mu vyhovím, ačkoli si myslím, že Jára by to vědět měl.
Ještě si to musím rozmyslet.

Tajemný ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat