Když mi Míša oznámil, že pojede na čtrnáctidenní zájezd do Rakouska, nevadilo mi to. Ale ani jsem neskákal radostí ke stropu.
Spíš jsem to přijal jako hotovou věc, což je koneckonců fakt.Skutečnost, že bude dva týdny v jednom pokoji se čtyřma klukama, je sice trochu znepokojivá, nicméně nevidím důvod, proč bych měl kvůli tomu šílet. Míša je už dost starý na to, aby se o sebe postaral a já mu navíc věřím, takže nějaká žárlivost není zrovna na místě.
Jediné, co mne zarazilo, byla jeho žádost, abych ho, spolu s Tomášem, doprovodil k autobusu.
Jistě, jeho spolužáci ví, že má kluka, nicméně, neznají mě a neví ani, kolik mi vlastně je.
Řekl bych, že si pod pojmem "starší přítel" představují dvacetiletého mladíka a ne muže, staršího o čtrnáct let.Každopádně jsem mu, po dlouhém přemýšlení a přesvědčování z jeho strany, vyhověl.
Takže dnes, v neděli dvacátého sedmého ledna odpoledne, stojím na autobusovém nádraží a snažím se ignorovat zvědavé pohledy pubertální mládeže, rodičů a tří, již vynervovaných, žen, které si zřejmě až příliš horlivě vzaly na svá bedra zodpovědnost nad rozjívenými žáky. Zdá se, že toho nyní litují, ale nic se již nedá dělat.
Tomáš, aby nám ponechal trochu soukromí, šel uložit Míšovu cestovní tašku do zavazadlového prostoru a pak si stoupl kousek dál.
Pohlédl jsem do čokoládových oči svého chlapce a přitiskl své rty na jeho.
Odevšad se ozvalo hromadné zalapání po dechu, jakoby okolí stále nevěřilo.„Dávej na sebe pozor, lásko.
A jestli si na tebe někdo dovolí, přijedu a osobně ho zkopu do kuličky.“„Neboj, dám. A ty taky. Nenervuj se zbytečně a neber si cédéčka.“
Oba jsme se zasmáli nad vzájemným kázáním o oddělili se.
Míša poté nastoupil do busu, který se pomalu rozejel a za chvilku mi zmizel z očí.
ČTEŠ
Tajemný ✓
Historia Corta"Uživateli Krevetka se líbí Vaše fotka." Jedno oznámení, které napomohlo k seznamení s tajemným mladíkem, jenž dokázal ovlivnit život jednoho mladého muže... Texting Varování!! LGBT, možné scénky 18+ :) Cover by @lennastories