LXV.

281 44 7
                                    

Věnováno anniisseekk

Upozornění 15+
*************************

Pohled Michala

Nemohu říct, že bych nebyl zklamaný, když Jára řekl, že si mě dnes už nevezme.
Ale na druhou stranu ho chápu. To, jak se nadzvedával a dosedal, ho muselo vysílit. A jsem nakonec i rád, že mi chce věnovat víc času.

Teď ale klečím na čtyřech a čekám, co jiného si pro mne vymyslel.
Ztuhl jsem překvapením, když se na můj zadek přitiskl svým tvrdým penisem a pak jsem ucítil jeho dech na krku.
Z těch malých pusinek po celých zádech mám příjemnou husí kůži. Něco mi říká, že to nebude vše.

A opravdu.
Najednou mám jeho dlaně na zadečku. A..závan dechu mezi půlkami? Co to sakra..
Bože! On mě olízl. A znovu.
Jeho jazyk na mé dírce provádí věci, které jsem si nikdy nedovedl ani představit, ale je to úžasné.
Tohle bude asi ten 'licking'.

Cítím, jak zasouvá jazyk dovnitř, do mne. Skoro, jakoby mne opíchával.
Nemohu jinak, než vzdychat nad tou dokonalostí.

Najednou jsem přetočen na záda, nohy mi drží nahoře a pokračuje v lízání.
Jednou rukou drtím prostěradlo, druhou si pomalu začínám honit.

Netrvá moc dlouho a jeho horký dech, šikovný jazýček a moje ruka dosahují svého.
Otřásám se v dnes již druhém, ale zato intenzivnějším, orgasmu.
Na poslední chvíli se mi podařilo nasměrovat výstřik na břicho a hruď, odkud tekutinu Jára požitkářsky slízal.

Jsem docela unavený, přestože jsem téměř nic nedělal a velice rád se zachumlám do objetí svého přítele, kde vzápětí usínám.

*************************

Tohle byla na nějakou dobu poslední klidná kapitola, takže se připravte na nadcházející problémy :)
Miluju vás♥♥♥

Tajemný ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat