Taehyung
Na začátku prázdnin jsem se konečně odloučil od smečky, ve které byly různé druhy lidí, kteří byli smíšení s nějakým zvířetem. Já jsem napůl kočka.Byl jsem jen s tátou, protože mamku někdo odchytil a přivlastnil. Byl to zaříkávač. Od té doby mám strach ze zaříkávačů, jsou prolhaní a odporní.
Já s mými přáteli jsme se dohodli a přestěhovali se z Daegu do Seoulu a tam jsme se zapsali na stejnou střední. Znalosti máme, protože jsme chodili do lidské základní školy a 1 rok na střední, kde to bylo hrozný, protože ti největší šikanátoři na škole zjistili, že nejsme lidé, tak nás začali šikanovat. Ano nás.. Mě a mé přátele.
Jimin je můj kamarád odjakživa. Bydlel hned vedle, protože hned co se narodil ho s jehou matkou vyhnal jeho otec, protože není člověk. A tak se zabydlel tu a já se s ním spřátelil. Je stejně starý jako já jen s tou změnou, že je napůl pes. O rok později se naproti nám zabydlel další kluk o rok starší jak my. Pozvali jsme ho na hřiště a tam se z nás stali nejlepší kamarádi.
Jmenuje se Namjoon a je napůl liška. To taky sedí, protože je hrozně chytrý. Dokáže vždy vyslechnout a pomoct. Vždy mě a Jiminovi něco kupuje, protože Namjoon pochází z bohaté rodiny a my jsme z chudých rodin. Namjoon platí skoro celý nájem, ale prý mu to nevadí. Už si hledáme brigádu tady v Seoulu, aby to Namjoon nemusel tahat vše sám. Má hrozně fajn rodiče, kteří nás ve všem podporují a dělají, jako bychom byli i jejich děti.
Všichni našeho původu máme jednu takovou maličkost. Každý měsíc při úplňku jsme plní chtíče. Objevuje se to od 15 letech a u někoho už od 14. Naopak při novu jsme hrozně odtažití a jsme nepříjemní, pokud nás někdo naštve, tak se nedokážeme ovládat. Tyhle chvilky trvají tak 2 dny před úplňkem a po. To samé u novu, 2 dny před a po. Někdo to má delší a někdo zase kratší. Naše ouška a u některých i ocas se dá skrýt. Dá se říct, že to dokážeme zasunout pod kůži a nejde to vidět, ale po nějaké době to začne bolet.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook