81. Kapitola

716 70 10
                                    

Ráno bylo samozřejmě jako každé jiné, smáli jsme se, řvali po sobě a vydali se do školy, ve které jsme se dost nudili a než začal první hodina, tak jsem si všiml nového žáka u kabinetu naší třídní učitelky. Bylo na něm něco zvláštního.. Byl vyšší než já o několik centimetrů, hnědé oči, hnědé vlasy, světlá pleť a to tělo taky super.. Nevím proč nad tím tak přemýšlím.. Mám Taeho, který chce mojí pozornost.

"Copak?" zasmál jsem se a díval se na Taeho, který má nafouklé tvářičky.

"Věnuj se mi trošku!" Jimin se zasmál a já ho praštil do ramena.

"Promiň, jen jsem se zamyslel." usmál jsem se a dal mu na rty dětskou pusu a akorát zvonilo. 

Už asi 5 minut po zvonění a já se dál bavil s Taem a Jiminem, protože jsme nevěděli co dělat, ale najednou přišla učitelka s tím novým žákem.

"Dobrý den žáci, dneska k nám přestoupil nový žák."

"Zdravím, jsem Chanyeol a byl bych rád, kdybychom spolu vycházeli." sladce se usmál a když mě viděl, tak si skousl ret a sedl si přede mě, protože tam už opět nikdo nesedí. Tae si sedl za mě místo Jaeho a nalevo byl celou dobu Jimin. 

"Ahoj." olízl si rty Chanyeol a já se zatvářil překvapeně, ale prostě jsem to nechal být.

"Ahoj."

"Jak se jmenuješ?"

"Jsem Jungkook, stačí Kook." usmál jsem se na mě a jemu se rozšířil úsměv.

"Jsi jako králíčeek!" vypískl a učitelka ho napomenula, zasmál jsem se nad tím a dál si s ním psal přes papírky. 

Je to fajn kluk a domluvili jsme se, že půjdeme ven a já mu ukážu město a o přestávce školu. Akorát zazvonilo a Chanyeol už ke mně přišel a vzal mě za ruku, ale za tu druhou mě chytil Tae.

"Co se děje?" zeptal jsem se a viděl jsem, že žárlí.

"Kam jdeš?" zavrčel a propaloval Chanyeola pohledem.

"Jen mu jdu ukázat školu, v pohodě." dal jsem mu rychlou pusu na rty a šel za Chanyeolem, který na mě koukal trošku udiveně.

"Ty jsi gay?" zeptal se zničehonic a já přikývl.

"Vadí ti to?" zakroutil hlavou že ne.

"Jsem bisexuál, takže v pohodě." zasmál se a já s ním začal probírat různé kraviny a tak. Nevím proč, ale hrozně mě přitahuje. Ten jeho úsměv a to tělo.. NE, NECH TOHO... MÁM TAEHO! Zatřepal jsem hlavou, abych to dostal z hlavy a myslel na něco jiného.

"Odkud si se přestěhoval?" řekl jsem první věc, co mě napadla a on se uchechtl.

"No, z daleka.." přikývl jsem a dál to neřešil. Ukázal jsem mu vše a akorát začalo zvonit, tak jsme se rozeběhli do třídy, ale najednou mě přitiskl ke zdi a mé srdce bilo jako splašené.

"Pozor." zašeptal do mého ucha, když byl přilepený celým svým tělem na tom mém a trošku se odtáhl a poukázal hlavou na mokrou chodbu.

"D-díky.." zašeptal jsem a koukal se mu do očí.

"Jaký je ten tvůj přítel?" uhýbal jsem celou dobu pohledem a tak jsem se koukal někam za něj.

"J-je milý, roztomilý a všechno k-kolem toho.." koktal jsem a ani nevím proč.. PROČ?!

"A jaký jsem já?" podíval jsem se mu do očí a občas jsem se díval na jeho rty, ale když jsem sklopil pohled, tak jsem se cítil divně.

"No.. Neznám tě ještě tak moc.." zvedl mi bradu a silně se mi zadíval do očí. Nevím co to se mnou dělá, ale něco ve mně mi říká, abych ho políbil.. CO TO SE MNOU JE?! Proč mi to říká něco uvnitř?? Co to je za pocity??.. K sakru! Už tady stojíme dost dlouho a mě to přijde divný..

"P-půjdeme do třídy..?" zeptal jsem se a on se přibližoval k mým rtům a já přestal dýchat. Nevěděl jsem co dělat, ale když jsem ho chtěl odstrčit s tím, že mám Taeho, tak moje tělo neposlouchalo a udělalo přesný opak.. Dravě jsem přitiskl mé rty na ty jeho a on se usmál a chytil mě pod zadkem. Chvilku jsme se líbali a já věděl, že to není dobré.. Věděl jsem, že to nemá být dobrý pocit! Ale ono to moje tělo prostě chtělo udělat... K sakru.. Najednou mi začal opečovávat krk a já se probudil. 

"N-nech toho.." odstrčil jsem ho a stoupl si na nohy.

"Promiň." řekl s lehkým úšklebkem a šel jsem na záchody, ale když jsem viděl v zrcadle můj obraz.. No.. 

Napuchlé rty, rozcuchané vlasy, uniforma zmuchlaná a hlavně.. Na krku jsem měl mega viditelnou značku.. Kuurva! Upravil jsem se a vyšel ze záchodů, kde už nebyl Chanyeol a šel jsem do třídy.

"Omlouvám se, provázel jsem Chanyeola po škole a pak jsem si ještě odskočil." byl jsem nervózní, protože se na mě Tae koukal divným pohledem. Učitelka přikývla a já si sedl na místo. Prohrábl jsem si vlasy a silně za ně zatahal.

"Vše v pohodě?" poklepal mi na rameno Jimin a já se smutným úsměvem přikývl. Najednou mi na stole přistál papírek od Chanyeola.

Dnes v 16:00 před školou, chci něco vyřešit.

Nijak jsem to neřešil a ani jsem mu neodepsal a dál se věnoval.. Né učivu, ale mým myšlenkám.. Jako by mě do toho polibku přinutilo mé tělo, moje hlava.. K sakru, co to je?

----

Tak dobře.. Jelikož to chci udělat tak nějak na 100 kapitol a s tím že 100. bude end, tak musím přidat ještě drama! ^^ :D Hmm, co se to asi děje s Jungkookem :3

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat