90. Kapitola

698 69 3
                                    

Otočil jsem se na Nari, která pořád spala, takže to asi mluvila ze spaní.. Zavřel jsem dveře a pořád šokovaný jsem šel do svého pokoje, kde už ležel Tae a čekal jen a pouze na mě. 

"Co se děje?" nic jsem mu neodpověděl a začal se převlékat.

"No.. Nari mi řekla 'tati..'" zašeptal jsem, když jsem se převlékl a i jeho to dost překvapilo.

"Nejspíš mluvila ze spaní, protože spala nebo já nevím.." Tae ke mně přišel a zezadu mě objal.

"Zítra se jí na to zeptáš a uvidíš sám, ale dneska ses opravdu choval jako táta." usmál jsem se a otočil se za ním.

"Ty by jsi byl taky úžasný táta." zašeptal jsem a on mě políbil. 

"Půjdeme spát ano?" přikývl jsem a už jsme leželi vedle sebe v posteli.

"Jak tak vidím, tak tohle je už náš pokoj." zasmál jsem se a on se ke mně víc přitulil.

"Přesně tak.." zašeptal a já ho políbil do vlasů a zavřel oči. Nemohl jsem ale usnout, furt jsem myslel na to, jak mě Nari nazvala. Najednou se místností ozval hrom a já se trošku lekl. Tae pořád spal a já jsem uslyšel tiché vzlykání. Dětské a dívčí, ale Soo to nebyla. Šel jsem se tedy podívat za Nari a tam jsem viděl Nari schovanou pod dekou. Přišel jsem k ní a sundal z ní deku.

"Neboj se, jsem u tebe.." objal jsem jí a ona se ke mně přitulila. Takhle jsme zůstali asi půlhodiny a konečně bouřka ustala.

"Bouřka už není, v klidu spi.." vstal jsem a ona mě chytila za ruku.

"M-můžeš tu p-prosím dneska s-se mnou zůstat..?" přikývl jsem s úsměvem a lehl jsem si k ní.

"Děkuju tati.." zašeptala a já opět ztuhl.. Takže to neříká ze spaní... Najednou usnula a dveře se otevřely.

"Tady jsi.." zašeptal Tae a já ukázal, aby byl potichu.

"Bojí se bouřek a chtěla, abych tu zůstal." Tae se usmál a lehl si k nám.

"Jak říkám, budeš úžasný táta.." políbil mě a já se usmál.

"Ona mi říká tati normálně.. Nebylo to předtím při spaní.. Ona byla vzhůru.." Tae se uchechtl.

"Nediv se.." začal jsem přemýšlet nad tím, že bychom si jí a Guna.. Ne ne ne.. Nevím, jak by na to oni reagovali, ach jo..

"Tae?" žádná odpověď.. Asi usnul..

Zavřel jsem oči a konečně jsem usnul a probudil se ráno.

"Dobré ráno.." usmál se na mě Tae a já jen něco zamumlal.

"Nari už je dole a kreslí si se Soo. Ukážu ti něco, co nakreslila.. Jen první ze sebe udělej člověka a nasnídej se. Snídani máš dole." políbil mě a odešel. Já jsem se šel tedy vysprchovat do své koupelny a rovnou jsem se převlékl a vyčistil zuby. Došel jsem dolů, kde mě objala Nari, Soo a potom i Hyun s Gunem. Vypadalo to všechno opravdu vtipně.. Yoongi, Jimin a Hoseok mají v péči Soo a Hyuna.. Jin má dost práce o to se starat o nás všechny a hlavně kárat Joona.. A já s Taem chceme mít taky někdy děti.. A teď máme možnost.. Sedl jsem si za stůl, se všemi jsem se pozdravil a snědl snídani. Najednou mi Tae dal papír, na kterém byla nakreslená rodinka.. Slzy se mi vehnaly do očí a byl jsem tam.. Já, Tae, Nari a Gun..

"Co se děje?" zeptal se Jin a já se usmál a podal mu to. On se taky usmál a potom za mnou přišla Nari.

"Je to krásné.." zašeptal jsem a ona mě objala.

Znám jí opravdu jen den a je to divný.. Mám k ní citové pouto dost velké.. 

"Tae a Gune, pojďte ke mně." řekl jsem a už tu oba dva byli.

"Co byste řekli, kdybychom byli rodina?" usmál jsem se na ně a Nari mě znovu objala a Gun taky. Tae se na mě usmál a po tváři mu stekla slza. 

"Miluju tě.." zašeptal a já ho políbil.

"Taky tě miluju.." Nari s Gunem na nás skočili a když jsme se všichni uklidnili a tak, tak jsem s Taem šel a vyřídil adopci těch dvou do naší péče. Vše bylo v pořádku, zapsali jsme je i dokonce na stejnou školu, kde je Soo a i Hyun, takže v září budou spolu chodit všichni do školy. Cestou jsme se stavili nakoupit milion věcí jako oblečení a tak pro Nari a Guna. Jimin a Hoseok jim vylepšují pokoje a s holčičím pomáhá Jin a Soo Jiminovi a Hoseokovi pomáhá Yoongi s Hyunem. Joon prý nemůže pomáhat, jinak by vše rozbil.. To tvrdí Jin a já to naprosto chápu.

"Jsme doma!" zakřičel jsem přes celý dům.

Zuli jsme se a namířili jsme si to s Taem rovnou do pokojů Nari a Guna, abychom jim tam dali to  nakoupené oblečení. 

"Tak jak to všechno dopadlo?" zeptal se mě Jin, když jsem přišel do kuchyně.

"Všechno je zařízené jen ještě musím očekávat hovor od ředitele, abych zapsal Nari s Gunem do školy." objasnil jsem Jinovi a ten přikývl že chápe. A teď mi to došlo.. Vytáhl jsem rychle mobil a vytočil číslo.

"Dobrý den, co si přejete?" 

"Dobrý den, jsem Jeon Jungkook. Mám u vás rezervovanou vilu pro 9 osob." 

"Ano ano, vím, co se děje? Nějaké změny?"

"Nakonec potřebuju rezervaci pro 11 osob. 7 dospělých a 4 děti." 

"Dobře, vše to zařídím a pošlu Vám potvrzení na email. Přeji hezký zbytek dne." s tímhle to ta paní zavěsila a Nari se na mě podívala.

"My někam pojedeme?" zakýval jsem záporně hlavou.

"Poletíme.. Letíme do Ameriky za 4 dny." ona šťastně vypískla a začal všude běhat a potom mě objala.

"Zítra ještě půjdeme nakoupit oblečení a musím jít ještě koupit letenky pro tebe a brášku." usmál jsem se na ní a ona to rychle šla říct Gunovi.

Šel jsem si nabít mobil do pokoje, protože se mi nějak moc vybil a najednou mě někdo objal zezadu.


I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat