Hoseok
Ráno jako každé jiné, ale tentokrát jsem se vzbudil sám bez budíku. Podíval jsem se na mobil a bylo 7:12, takže Jin tu ještě byl. Došel jsem dolů, pozdravil a zase jsem šel něco hrát, ale tentokrát na mobil. Hrál jsem to skoro půl hodiny, takže kluci už vyráželi do školy a já šel připravit Yoongimu tousty, které se mi povedli. Vzal jsem sklenici džusu a šel k němu do pokoje. Zaklepal jsem a vešel. Viděl jsem spícího a hrozně roztomilého spícího Yoongiho. Vzal jsem si židli k jeho posteli, posadil se a jeho snídani jsem dal na stolek vedle postele.
„Yoongi... Yoongi, máš tu snídani." Vzbudil jsem ho a on si promnul oči, což bylo hrozně sladký.
„Děkuju... Hoseoku? Proč se o mě chceš starat?" zeptal se mě, když začal jíst. „Protože nerad vidím mé přátelé v krizi a já jim nemůžu pomoct, proto jsem tu chtěl zůstat a postarat se o tebe." usmál jsem se na něj a jeho tváře nabraly trošku růžovou barvu.Celou dobu jsme si povídali a nebo se dívali na anime. Potom přišli kluci a Yoongi řekl, že už půjde domů, ale že mi napíše na instagram.
Yoongi
Svěřil jsem se klukům a konečně se cítím zas jako bych měl mít štěstí v životě. Zdálo se mi o tom, jak jsem se ke klukům nastěhoval a byli jsme všichni jedna velká rodina, ale potom mě něco vzbudilo... Spíš někdo. Otevřel jsem oči a viděl jsem Hoseoka, jak mi podává snídani. Když jsem se zeptal proč se o mě chtěl starat, tak jsem dostal pěknou odpověď.
On je opravdu hrozně roztomilý a krásný. Pěkné oči, ve kterých bych se ztratil... Krásné rty, které bych chtěl jednou ochutnat. Úsměv ve tvaru srdce, což je hrozně sladký. Celý den jsme se váleli v posteli, nebo na gauči a koukali se na anime nebo se sbližovali. Já ho snad pozoroval víc, než anime, na které jsme se dívali. Když přišli kluci, tak jsem jim všem poděkoval a vyrazil domů, kde jsem zalehl do postele a začal si psát s Hoseokem.
sunnyseok:
Ahoj Yoongi, jsem rád, že si došel domů v pořádkumingi:
Ahoj Hobi, nemusíš se o mě až tak bátsunnyseok:
Já se budu bát vždy a hlavně o tebemingi:
To je milé... Eh, nechtěl by jsi někdy ven? Třeba zítra nebo pozítří po škole? Celý den se nudímsunnyseok:
Rád s tebou půjdu venmingi:
Tak teda zítra v 15:30 u fontány?sunnyseok:
Jasně!Usmál jsem se a od té doby, co jsem byl s Jinem venku jsem měl chuť se usmívat.. A teď obzvlášť, protože mi Hobi přijde hrozně super člověk... A mám ho rád. Zvláštní... Ještě 2 dny zpátky jsem lidem nevěřil a teď se bavím s 3 zaříkávači a jsou mí jediní přátelé. Rodina...
Jungkook
Ve škole jsem se viděl s Jiminem a Taem, takže se mi ihned zlepšila nálada.. Hodně jsem se bál o Yoongiho, protože když o něm ví normální lidé, tak se to může rozkecat i mezi zaříkávači a můžou ho mučit.. To se dělá, když se hybridi brání tomu, aby je někdo ochočil a on nejde, tak by to bylo horší.. Konečně zazvonil zvonek a byla přestávka.
„Kooku?" přišel za mnou Tae a já mu dal náznak, že ho poslouchám. „N-nechtěl by jsi jít v-ven? Jakože..." odmlčel se a já jsem si to domyslel. „Jakože rande?" usmál jsem se a on se začal červenat a přikývl.
„Moc rád půjdu, tak dneska pokud máš čas tě vyzvednu, jen mi dej adresu." Na to mi přikývl a nadiktoval mi adresu kam jsem měl přijít a v kolik.Po škole jsem šel domů a vzal jsem si na sebe černé upnuté kalhoty, bílé tričko, které jsem si koupil s Taem a džínovou bundu a vyšel jsem. Po cestě jsem koupil ještě jednu růži, abych trošku zapůsobil a možná jsem chtěl vidět i jeho reakci. Zaklepal jsem a hned se mi ukázal v celé jeho kráse. Měl podobné oblečení, jen měl koženou bundu.
„Ahoj Tae, ta je pro tebe." Podal jsem mu kytku a on se začal červenat, vzal si jí a někam jí dal a vyšli jsme.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook