30. Kapitola

1.2K 108 5
                                    

Ráno mě probudily polibky, které mi Tae pokládal po celém obličeji. Otevřel jsem oči a své rty jsem přitiskl na ty Taeho. 

"Dobré ráno." usmál jsem se.

"Dobré ráno Kookie." úsměv mi oplatil.

"Půjdeme na snídani?" přikývl jsem a vydal se na snídani.

"Ahoj kluci." pozdravil jsem a sedl si za stůl.

"Zase pozítří škola.. Ty podzimní prázdniny a ta oprava školy nestačilo.." zastěžoval si Hobi.

"No, ještě k tomu my píšeme nějaký test.." zamumlal Jimin a Jin se na mě podíval vražedným pohledem.

"Heh.. Jeone Jungkooku.. Ty jsi mi říkal, že nic nepíšete a že se nemusíš připravovat." řekl vážným tónem Jin, který držel v ruce vařečku... Proč jí má vždy u sebe? Začínal jsem se bát, ostatní ustoupili od Jina a začali se potichu smát.

"Takže.. Začneš se hezky připravovat.." usmál se ironicky Jin a podal mi snídani. Vedle mě si sedl Tae, který se furt choval divně.. Sahal mi na stehno a občas přejel po mém rozkroku, což mě štvalo a vzrušovalo. Odsunul jsem jeho ruku a dál jedl. Jimin si toho všiml a tak něco šeptal Namjoonovi.

"Kluci? Kolikátého je?" zeptal se Namjoon a Jin mu odpověděl. 

Hned se na Jimina podíval a pošeptal mu něco do ucha, ale já to slyšel.. 'Nejspíš to začalo.. Za 2 dny je úplněk'.. Hned co jsem dojedl, tak jsem se šel podívat do jedné knihy o hybridech. Našel jsem jí a otevřel. Hned jsem viděl kousek o tom, co se s nimi děje při novu a úplňku..

"Takže Tae si chce hrát, hmm..?" zamumlal jsem si potichu, odložil knihu a vydal se zpátky za kluky, kde jsem si odtáhl Jimina a Namjoona.

"Vy jste mi to nehodlali říct? To, že mu začalo období chtíče?" zašeptal jsem a Jimin sklopil pohled.

"Promiň Kooku, chystali jsme ti to říct." ujistil mě Joon a já přikývl a odešel se dívat s Hoseokem a Taem na nějaký film. 

Celé ráno jsme se váleli a po obědě kluci chtěli jít pryč. 

"Tak my přijdeme někdy večer." zamávali nám kluci a odešli z baráku, kde jsem zůstal jen já a Tae.

"Tak, co budeme dělat?" zeptal jsem se s úsměvem na tváři.

"Mazlit se?" navrhl Tae a to už na mě skočil a začal mě líbat. Já ho pořádně držel za zadek, který jsem občas schválně stiskl a on mi tak tiše zasténal do polibku. 

Šel jsem s ním po schodech do mého pokoje a tam jsem ho hodil na postel. Zalehl jsem za ním a chvilku jsme se provokovali. Já ho lechtal a on mě zase občas pokousal. Leželi jsme vedle sebe a dívali si do očí a najednou se dravě přisál na mé rty. Polibky jsem mu oplácel s radostí a on se na mě vyhoupl. Držel jsem ho opět za zadek a on své ruce přesunul pod mé tričko, které pomalu začal vyhrnovat a dokonce mi ho i sundal. Přetočil jsem ho pod sebe a taky mu sundal tričko. 

A jinak.. Byl jsem celou dobu v pyžamu a Tae taky, takže jsme už byli pouze ve spodním prádle. Přejel jsem jazykem po jeho spodním rtu a on věděl, že si žádám o vstup do jeho pusy, kterou následně otevřel a já ji mohl s chutí prohledávat. Začali jsme jazykovou válku, kterou jsem samozřejmě vyhrál já a přesunul se na Taeho krček, na kterém jsem mu pokládal jemné polibky, ale potom jsem někde vsál kůži a občas i kousl. Cítil jsem, jak Taeho rozkrok ztvrdl a já trošku taky. Otřel jsem se svým rozkrokem o ten Taeho a on zasténal.

"Kookie.." podíval jsem se na něj a viděl jsem ten chtíč v jeho nádherných očích.

"Chci, aby jsi byl můj první.." řekl mi a já se na něj nejistě podíval.

"Jsi si jistý? Nechci to uspěchat.." ujistil jsem se a on přikývl a přisál se mi na rty.

A tak jsme se poprvé milovali.

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat