63. Kapitola

898 82 9
                                    

Řekl jsem ať se posadí, ale babička k nim přišla a začala je všechny objímat.

"Jéé, malá kočičkaaa!" vypískla babička a objala Soo.. Všichni se začali smát a nakonec jsme se tak nějak posadili na gauč a sedačky, které jsme měli v obýváku.

"Tohle je Namjoon, pořád něco ničí, takže ho prosím nepouštěj do mé krásné kuchyně.. Už nedávno zničil skříň.." řekl Jin a poukázal na Joona vedle něj. Dodal ještě, že je to jeho přítel.

"Tohle je Yoongi a Jimin.. Chodím s nimi a jsou oba hodně talentovaní." usmál se Hoseok a ukázal na Jimina a Yoongiho. Babička se pořád dívala s úsměvem na tváři a děda taky.. Oba je beru spíš jako své rodiče, protože se o mě vždy starali víc, jak matka s otcem.

"Tohle je Soo.. Je to moje mladší sestra a jelikož jí rodiče týrali, tak jsem si jí vzal do péče." řekl Yoongi.

"To je mi líto.." řekla babička a řekla, aby si k ní Soo přisedla, což udělala a tak seděla babičce na stehně.

"Tohle je moje koťátko.. Taehyung, je to to nejdražší společně s kluky a vámi v mém životě.." na to jsem dal pusu na tvář Taemu, který se červenal a babička se usmála.

"Jsem tak ráda, že jste si někoho našli.. Jungkooku.. Z rodičů si nic nedělej.. Kdyby ti cokoliv udělali, tak to hned řekni nám." řekla jistě babička a já přikývl.

"Naštěstí mě jen profackovali, takže to nebylo tak hrozné."

"Co to kecáš Jungkooku? Je to hrozný, jak se k tobě chovají rodiče.. Ať se stydí.." řekl děda a já se na něj smutně pousmál.

"Tak, co si něco zahrát?" usmála se ďábelsky moje babička a já se začínal bát.. Ano je stará je jí už 93, ale i přes to je lepší ve hraní her na elektronice jak já a kluci dohromady.

"Rádi!" vypískli Joon, Jimin a Tae a já se s Jinem a Hoseokem jen na ně podívali se smíchem.

"Co je ?" zasmál se Jimin a já se na něj usmál pořádně.

"Tak co to udělat tak, že Jimin vs Babička a ten kdo prohraje, tak tomu druhému udělá masáž ?" udělal jsem návrh a Jimin se pyšně postavil a přijmul výzvu. Babička si byla jistá hned, že to přijme, takže jsme jim něco vybrali a jasně kdo nevyhrál.

"Jimin prohrál!" zasmál se Joon a všichni dostali záchvat smíchu.

"Tak, milej zlatej. Začneš nožičkama, už mě pěkně bolí." usmála se babička a šla akorát do místnosti, kde jsme měli posilovací přístroje a k tomu i tu masážní blbost kam si babička lehla a Jimin se málem rozbrečel. Začal jí tedy dělat masáž nohou a potom zad. 

"Babča se rozjela dneska.." zasmál se děda a ostatní taky.

"Já ti dám babča dědku!" zakřičela babička a opět další záchvat smíchu.

"Máš super babičku a dědu.." řekl mi Tae a já přikývl.

"V životě mám hodně úžasných lidí.." na to jsem ho políbil na rty a hned jsem poznal to, jak se ke mně lísá, že už mu to začalo.

"Večer se pomazlíme trošku víc." zašeptal jsem mu do ouška a on si skousl ret.

Po té masáži chtěla jít babička se Soo vyvenčit Giho, tak se oblékly a vyšly. 

"Pánská chvilka?" řekl děda a já s Jinem a Hoseokem věděli co to znamená.

Vždy jsme tohle dělali a to, že jsme si vzali babičky oblečení a všichni se do toho oblékli a potom jsme tu tancovali jak opilí, takže jsme to narychlo vysvětlili klukům a začali se přehrabovat v babiččiných věcech a když přišla babička se Soo, tak dostala záchvat smíchu.

"Zase?" sedla si na gauč a Soo přímo brečela smíchy. Gi na nás štěkal a tak jsme se převlékli zase do našeho oblečení.

"Co budeme dělat?" zeptal se Tae a já přemýšlel.

"Nevím jak vy děti, ale já jdu uvařit.." řekla babička a Jin jí šel pomoct, takže jsme se rozhodli si zahrát Uno se Soo, která to uměla dost dobře. Hráli jsme asi hodinu a poté jsme byli zavoláni na večeři, která byla obrovská jako vždy.. K tomu babička stihla udělat i dort, takže si dal každý kousek dortu a já byl úplně nafouklý.. 

"No nic kluci, dneska se můžete vyřádit, ale prosím. Trošku potichu." řekla babička a začala umývat nádobí.

"J-jak to myslíš..?" nejistě jsem se podrbal na zátylku.

"No, bude úplněk, takže vím, že ty vaše kočičky a psíci a lišky jsou hraví." mrkla na mě a já společně se všemi zrudl.. Všichni jsme šli do svých pokojů a já byl s Taem u mě, kde se ihned přitiskl na mé tělo.

"Jungkookie~ Chci tě.." zašeptal mě do ouška, které skousl a já si ho odstrčil na postel a hned jsem z něj strhl oblečení i s boxerkami. Taemu se nelíbilo to, že jsem byl oblečený, takže mě začal svlékat taky úplně celého a já se mu dravě přisál na rty. Opečovával jsem jak jeho krk, tak hruď a bříško. Pomalu jsem přejížděl po jeho kamarádovi a začal si ho připravovat. Po pořádném připravování mého koťátka jsem vzal jeho nohy a dal si je na ramena. Pomalu jsem do něj začal pronikat a hned se mi dostalo celkem dost hlasitého sténu. 

"Kookie~ Přirážej hodně.." zašeptal Tae a já poslechl. Začal jsem se v něm hýbat hned rychle, takže co šlo slyšet, bylo pleskání naší kůže o sebe a Taeho hlasité vzdychy.. Samozřejmě šly slyšet i mé trošku méně hlasité, ale to je takový detail. Začal jsem Taemu honit a po několika minutách jsem cítil můj vrchol a s Taem najednou jsme dosáhli vrcholu.

"Půjdeme se umýt." políbil jsem ho na rty a on přikývl. Byli jsme oba ve sprše a najednou jsme slyšeli něco, co jsme úplně nepotřebovali vědět..

"Ahh~ Yoongie.. Hoseokie!" zakřičel Jimin a já se podíval na Taeho, který málem vybuchl smíchy. Samozřejmě jsme se začali smát a po sprše jsme se vydali do postele, kde jsme nemohli usnout kvůli vzdychání jak Jina tak i Namjoona. Babička je zabije a nejspíš i nás.. Naštěstí když bylo ticho, tak jsme s Taem hned usnuli v náručí jeden druhého.

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat