11. Kapitola

1.3K 125 11
                                    

„Tak, jdeme na ten piknik?" zeptal se Joon a my přikývli. Zatímco Joon si vybíral nějaké nerozbité boty, tak jsem s Jiminem stihli sbalit vše na ten piknik a vyrazili jsme do parku. Bylo hrozně pěkně, takže jsme si tam dali deku, jídlo, pití a koupili jsme si kousek odtud i zmrzlinu. Bavili jsme se o různých věcech a najednou padlo téma "kluci".

„Tak co Jungkook?" Joon řekl otázku mířenou na mě. „Co by mělo být..?" zasmál jsem se nejistě.
„Všichni tři víme, že se ti líbí alespoň troošičku." Ukázal tu trošičku rukama a kdyby mohl, tak udělá vzdálenost podobnou kilometru. Praštil jsem ho do ramene a cítil jsem, jak se mi zbarvují tváře do lehce růžové. Rozhodl jsem se, že mu podám stejnou otázku. „A co ty a Jin, hmm?" Jimin se začal smát a Joon sklopil pohled. „Jo, Jin se mi líbí, je chytrý, hezký a umí vařit výborně. Alespoň jsem se přiznal, ne jak ty. A co ty Jimine? Už si řekl Hobimu, že se ti líbí?" Když už jsme se tu ptali na mě a Joona, tak jsme museli i na Jimina, ale ten přiznal už při té flašce, že by chodil s Hobim.

„Ne... Nenapadlo mě, že bych mu to měl říct hned teď, protože by mi nevěřil, jelikož je to moc brzo, abych ho měl rád víc jak kamaráda a já si nejsem jistý..." přiznal Jimin a schoval si obličej do rukou. Objal jsem ho a říkal mu, že by bylo lepší, aby mu to řekl, protože potom může být pozdě. „A ano, Jungkook se mi líbí a co s tím... Je hezkej, roztomilej a chytrej, ale je to pořád kamarád, takže si nemyslete, že jsem se zamiloval!" řekl jsem trošičku nahlas a oni se snažili nesmát.

Po nějaké té hodině, co jsme tam strávili jsme přišli domů a já si začal prohlížet Instagram. Všiml jsem si, že Jungkook má novou fotku a vypadá na ní úžasně... Jak může vypadat takhle dokonale?

bunnykook_97

Líbí se to sunnyseok a 7 349 dalších

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbí se to sunnyseok a 7 349 dalších

Zobrazit všechny komentáře (2 164)

sunnyseok: Krásné nohy Jungkookie. :) A hezkej pták. :-)) A dokonce i hezká fotka! 😂 Sluší ti to ^^
jincess: Mám tak krásné dítko... :')


Ty rty bych nejraději políbil... Musí být slaďoučký, jako je on.. Počkat.. Na co to myslím.. Jsme kamarádi.. Jsme kamarádi.. Jsme kamarádi.. Jenom a jenom kamarádi... Ale chci být něco víc..

Jungkook

Zpozdili jsme se asi o 1 hodinu, protože jsme si šli na jídlo a pak na zmrzku.. Když jsme šli do toho parku, tak jsme nikoho neviděli, jen jsme viděli Jimina, Namjoona a Taeho, jak sedí a mají... piknik... Zvláštní.
Ale je nemožné, aby zrovna oni byli smíšení. I když Taeho můj názor celkem překvapil, takže že by... Nenene, je to nemožné prostě ne. Šli jsme kolem nich a chtěli je pozdravit, ale najednou jsme slyšeli něco, co jsme slyšet neměli.

„Tak co Jungkook?" zeptal se Namjoon Taeho. „Co by mělo?" zasmál se nervózně a mě to začalo ještě víc zajímat. Jenže já a Hobi jsme agenti level 0, takže to bylo těžké, ale naštěstí si nás zatím nevšimli.
„Všichni víme, že se ti líbí alespoň trošičku." Tu trošičku hoodně prodloužil. Málem jsem tam vybuchl smíchy s Hobim, protože tam začal máchat rukama a ukazoval tam tu "trošičku".

Dále jsme zjistili, že Jin se líbí Namjoonovi a Jimin nejspíš miluje Hobiho a ten byl překvapený, ale začal se červenat. Když jsme dorazili domů s tím, že jsme nikoho nenašli, tak Jin řekl jen to, že to nevadí. Také jsme mu podali hlášení o tom, co jsme se dozvěděli a usmíval se po zbytek dne jako sluníčko, prostě jako Hobi každý den. Hobi nám taky řekl, že často chodí s Jiminem ven a píše si s ním celé hodiny, takže se nedivím. Ti dva jsou pro sebe jako stvoření. Zapnuli jsme televizi a vykouklo tam na nás "Kimi no na wa", protože jsme to nedokoukali už dávno, tak jsme to dokoukali při večeři. Ještě chvilku jsme se učili další věci zaříkávačství a tak, protože chodíme do normální lidské školy a pořád se máme co učit. Jsou tu různé triky na zvířata a prý že ve 20 se nám může objevit další schopnost, ale je prý jedna, která je vzácná a nikdo ji na světě nejspíš nemá, protože je to jen 1 člověk za 1000 let, co jí dostane. Může přebrat schopnosti ostatních, což je hustý a ten už schopnost další nedostává. Z toho všeho čtení a učení jsem se unavil a chtěl jít spát, ale přišla mi zpráva, tak jsem odemkl mobil a nestačil jsem se divit odesílateli. Byl to Taehyung a já se začal obávat, že si nás všiml předtím venku.

taetae_95:
Ahoj Kookieeee ❤

Pozastavil jsem se, protože mi napsal za 1. Kookie a za 2. mi poslal srdíčko, tady něco nehraje...

bunnykook_97:
Ahoj Tae, děje se něco ?

taetae_95:
Co bx měloo? Všexhno je v nsprostém pořádku

bunnykook_97:
Ty jsi pil? Kde jsi??

taetae_95:
Jenom trošičju a jsem doms a víš co bxch chtěl?

bunnykook_97:
Copak?

taetae_95:
Cítit tvé rty na těcj mých Kookie, hrozně mě láksjí víš? Určitš jsou sladký jako tyy


I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat