58. Kapitola

988 69 3
                                    

Celkem jsem se tu vyznal, protože jsem sem chodil na základku poslední 2 roky, takže si to trošku pamatuju. Šel jsem do ředitelny, kde jsem zaklepal a hned co jsem slyšel silné 'dále', tak jsem vešel.

"Dobrý den, jsem Min Yoongi. Dnes jsem volal kvůli tomu přestupu na školu."

"Nejste nějak starý na základní školu?" zavtipkoval ředitel a já se zasmál společně s ním.

"Tak se posaďte.." oba jsme se posadili a Soo mi pořád mačkala ruku.

"Takže, ty jsi Jisoo, že ?" přikývla a usmála se.

"Chci jen, aby jsi mi ukázala to, na co máš talent, nevadí ti to ?" zakroutila hlavou a dál se usmívala. Tohle je totiž taková umělecká škola se dá říct. Jisoo jsem zkoušel u nás doma a umí krát dobře na klávesy, kytara jí taky jde a umí i tancovat. Ředitel jí ukázal pár nástrojů a ona si vybrala tedy klávesy, na které zahrála bych chybičky.

"Tak no páni! Určitě jsi po Yoongim, ten má velký talent na hraní."

"Děkuju pane řediteli.." zasmál jsem se a on se na mě podíval.

"Notak, už tu nestuduješ, pro tebe Kwan." podal mi ruku a já jí s radostí přijmul.

Ještě musela udělat vědomostní testy, které taky dala na jedničku a ředitel.. Tedy Kwan se nestačil divit.

"Má opravdu talent po tobě Yoongi.." překvapeně se díval na Soo, která si kreslí.

"Děkuju, takže je sem může chodit?" na to přikývl s jasným 'samozřejmě'.

"Tady to podepiš a je to, hned zítra už může nastoupit a kdyby byly problémy, tak se hned obrať na mě.. Vím, že v té třídě, kam půjde jsou trošku problémoví žáci, tak kdyby něco, volejte nebo se stavte oba dva." usmál se a já to podepsal. Odešel jsem s úsměvem na tváři a ukazovalo se akorát 15:49.. Ajaj.

"Jungkook říkal, ať tam jsme ve 4 odpoledne..?" nejistě jsem s usmál a ona přikývla..

"Tak to musíme běžet, protože nechci umřít." zasmál jsem se a vzal jí na záda. Poprvé se necítím úplně líný a doběhl jsem domů za 10 minut, takže bylo 15:59.

"Už jsem si myslel, že to nestihneš!" zakřičel Jungkook a zasmál se. 

"Já mu-sel.. Běžet.. Takže si toho mu-síš vážit.." řekl jsem udýchaný opírající se o svá kolena. Naštěstí Soo už seskočila, když jsem odemykal. Hned po tom jsem si lehl na gauč, kde jsem usnul.

Jungkook

Jen co jsem slyšel klíče v zámku, tak jsem věděl, že to bude Yoongi. Rejpnul jsem si do něj a už ke mně běžela Soo.

"Jungkooku!" objala mě a začala mi vyprávět všechno ve škole a tak.

"Jsi šikovná! Za to ti koupím hodně plyšáků!" budu jí rozmazlovat, protože si to zaslouží. 

"Děkuju!" vypískla a zase mě objala. Poté jsme se vydali do různých obchodů.. Vše jsem jí nesl.. Měla asi 20 triček, 10 kalhot.. Nějaké džíny.. Hoodně mikin, pyžama.. Spodní prádlo, ponožky a vše možné. Hlavně plyšáků měla fakt hodně.. Poslední věc, co jsme kupovali byli pomůcky do školy a to mě vždy bavilo. Nevím proč, ale bavilo mě to. Vybrala si takový krásný batůžek do školy a po několika 2 hodinách nakupování bylo 19:00. Viděl jsem, že byla ještě otevřená cukrárna, tak jsem jí tam ještě vzal na kus dortu, ale nesmí to vědět Jin, jinak by mě zabil, že si dává sladké před večeří. Prý že něco chybělo, takže museli jít ještě nakoupit další věci na večeři, takže stíháme tak nějak akorát. Akorát jsem byl před domem a viděl jsem jak se Joon s Hoseokem snaží odemknout, ale když Joon odemykal, tak se mu protrhla taška.

"VÁŽNĚ?" vykřikl Joon naštvaně a Hoseok se začal smát. Já se Soo taky a tak jsme něco hodili k těm věcem do školy a tak. 

"Jsme všichni doma!" zakřičel Hoseok a Soo se usmála.

"Ale strýčky Joona taška nepřežila!" zasmála se Soo a já nad tím komentářem s ostatními vybouchli smíchy..  Po půl hodině Jin udělal konečně večeři a za tu půl hodinu jsem s Yoongim pomáhal udělat Soo nějak ten pokojík pořádně. Nakonec ho měla opravdu pěkně vybavený, protože Taeho mamka se stavila a dala nám nějaké koberce a různé holčičí věci.. Hlavně jsme tu měli stůl a všechno takovéhle úplně nové, protože jsme to nikdy nevytahovali a teď konečně ano. Jimin s Taem byli s Anet nakoupit ještě elektroniku, protože na té škole bude dělat často věci na počítači už od 3. třídy tam prý dělají prezentace takové dětské a tak.. Soo se rozbrečela z toho všeho, protože ona prý neměla ani svůj pokoj.. Musela spát na zemi v kuchyni a každou chvilkou jsem byl blíž k tomu, abych ty "RODIČE" zabil. Soo dostala učebnice dneska, takže jsem jí pomohl udělat nějaký hezký rozvrh na papír, který si potom nalepila k šuplíku s učebnicemi. Vyhnal jsem jí spát hned po večeři, ale ona chtěla být ještě půl hodinu vzhůru, tak jsem neodolal a nechal jí tu půl hodinu vzhůru. Ano já, protože Yoongi ten usnul hned po tom, co jsme dodělali ten pokoj. Šel jsem do svého pokoje, kde stál Taehyung.

"Copak tu děláš Taehyungie?" usmál jsem se a zavřel dveře.

"Chci spát dneska s tebou, nevadí?" nevinně se usmál a já se začal převlékat.

"Jak jsem už jednou řekl, ty můžeš vždy." úsměv se mu rozšířil a já si zalehl k němu. Než jsem usnul, tak jsem si zkontroloval budík, který jsem měl o pár minut dřív nařízenej, protože jsem slíbil Soo, že půjdeme ráno na procházku s Gim. S Taem v objetí jsem usínal vždy nejlíp, takže jsem krásně a rychle usnul.

----

No, nečekala jsem, že tam dám jako novou postavu Yoongiho sestru, ale pěkně se to roztáhlo na několik kapitol, takže tenhle příběh bude delší než jsem myslela.. ^^ Snad to nevadí :3 Srdíčka na vás <3 Jinak.. Kdyby měli mít Tae a Jungkook psa, jak by se měl jmenovat? ^^ Jen tak pro představu, takhle nějak vypadal Sooin pokoj. :3

 :3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat