Naštěstí všichni jsme měli jen dvě sklenky vína, takže jsme při smyslech a jdeme hrát flašku.
„Tak první točí mamča," řekl Hobi a podal Jinovi flašku, ten jí vzal a bouchl Hobiho tou flaškou do hlavy a roztočil to. „Jungkook dává otázku Jiminovi!" vyštěkl radostí Hobi a já vůbec nevím, co dát za otázku.
„Tak třeba... S kým by jsi chodil z nás všech," podíval se na mě zamyšleně. „Musím odpovídat?"
„MUSÍŠ!" ozvalo se sborově.
„Tak asi s Hoseokem..." sklopil hlavu a točil dál.
„Joon dává otázku Hoseokovi."
„Chodil by jsi s Jiminem?" zeptal se Joon narovinu, když už jsme u toho. „Je hezkej, roztomilej a chytrej... Proč ne," usmál se na Jimina a pokračoval v točení.„Tae dává otázku Jungkookovi." Tae se zarazil se koukal do země, poté zvedl hlavu a řekl mi otázku. „Víš, jak se dřív hubili napůl zvířecí potomci?" přikývl jsem na souhlas že vím o co jde a trošku mě to zarazilo. Vím, že každý normální člověk o nich ví, ale že se zrovna ptá na tohle...
„Co si o nich myslíš?" Teď jsem se úplně zarazil a nevěděl co mu odpovědět. „Noo... Podle mě to jsou pořád lidi, ať už s trochou zvířecího původu, ale pořád lidi. Ale moc jich není hlavně tohle město je obklopené zaříkávači, jak jsem slyšel zvěsti," zalhal jsem a ani nevím, proč jsem mu odpověděl takhle. On se vyděšeně podíval na mě a všichni byli zticha najednou. Až do chvíle než promluvil Hoseok.
„Ták... Co si zahrát třeba Uno, nebo nějaké rodinné deskovky?" Ostatní jen souhlasili a já s Hobim jsme šli pro nějaké ty hry.„Zbláznil se? A ty to samé? Co to bylo za téma, proč jste se o tom bavili... Proč si mu neřekl že si o tom nic nemyslíš, proč-"
„Nevím proč jsem mu to takhle řekl, lhal jsem. To je jasné, ale nevím proč jsem na něj vychrlil pravdu o zaříkávačích..." Přerušil jsem ho. „Ano, nedají se poznat, pokud za sebou nevedou teda mazla a lidé o nich vědí, ale nemusel si říkat, že je jich tu hodně... Že je tu NÁS hodně. Hlavně není nás tu hodně. Jsme tu jen my 3," zašeptal mi Hobi a vydal se zpátky za kluky s nějakými deskovkami a já za ním se zbytkem.„Jsme zpátky," oznámil Hobi ostatním a ti si sedli zase do kroužku. Dohodli jsme se, že dáme UNO a pak jiné hry. Taehyung byl dost zamlklý a vyhýbal se očnímu kontaktu se mnou. Jimin na mě občas zvláštně pokukoval, ale také se mnou nenavázal oční kontakt. Po pár hrách už byla noc a my se rozhodli jít spát. Taehyung někam zmizel, tak asi bude v pokoji. „Půjdu se ještě osprchovat, tak uklidíš tu zbytek?" zeptal jsem se Jina.
„Jasný, jen... Tobě se líbí Taehyung, že ?"
„Umm... Abych pravdu řekl, tak jo... Je roztomilý a hrozně mě to k němu táhne, což je divný, protože se mi to ještě nikdy nestalo. Většinou já tahám všechny okolo sebe na mě. Ale stačí jen, aby se na mě usmál a donutí se mě to usmát taky. Nevím, co se to se mnou děje, hrozně jsem se pomátl. On mě pomátl, ale jsem rád... Neříkám, že k němu něco cítím, jen mě přitahuje," řekl jsem a Jin mě na to objal a to mě donutilo se usmát.
„Konečně si vyrostl," řekl a když se odtáhl, setřel si imaginární slzu. „Já vím mami." Setřel jsem si jí taky a on se začal smát. „Nekopíruj mě, pff..." odfrkl si a já se akorát s ním rozloučil a vydal se do koupelny.
Taehyung
Jen co odpověděl na mou otázku mi to pomotalo myšlenky a starostí jsem měl nad hlavu. Jsou tu všude zaříkávači, takže si musím dávat pozor s kluky. Nechci, aby se něco stalo mě nebo hůř. Klukům. Už mě hrozně bolí ouška a ocas, jak je mám pořád zatlačené pod kůží, tak hned co jsme to dohráli, jsem šel do koupelny a tam se uvolnil a nechal vyjít ouška a ocásek na povrch. Je to vždy taková úleva, když je tam mám vězněný po celý den, tak to pekelně začne bolet a potom to je úžasný. Doma se neskrývám, ale tady se skrývat musím. Ne, že bych se styděl, ale bojím se, protože už jenom podle té odpovědi co řekl, tak vypadal, že lže. Takže nás určitě nebere tak, jak to řekl.. Určitě se mu hnusíme jako většině lidem, co jsou tady všude okolo. Ještě si promasíruju ouška a trošku ocas a půjdu do pokoje, protože celou noc je budu muset mít stažený pod kůží. Dneska se asi moc růžově nevyspím. Z mého myšlení mě vytrhlo to, že někdo otevřel dveře a do koupelny přišla osoba a já měl venku ouška i ocas.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook