Jin
Sice jsem chtěl Kookovi pomáhat najít ten zásnubní prsten, protože je to důležité, ale kluci potřebovali pomoct s nákupy, tak jsme šli nakupovat oblečení a další kraviny.. Jelikož s námi byly i děti, tak jsme nakoupili i dost věcí pro ně a to hlavně plyšáky a hračky. Když už jsme asi hodinu nakupovali, tak jsme se vydali domů a jak jsme se zouvali, tak jsem chtěl zakřičet, že jsme taky, ale najednou jsem uslyšel něco, co jsem úplně nechtěl. A to ani ostatní.
"Ahh~ Jungkookie.." dál jsem slyšel hlavně Kookovo vzdychání.. Kluci se málem počůrali smíchy a já jsem měl takovej vztek.. Potom jsem si uvědomil, že tu jsou děti..
"Soo, Hyune.. Běžte si hrát na zahrádku a rovnu i s Gim." Soo přikývla a u toho se zasmála, když Kook zase hlasitě vzdechl. Když byli pryč, tak jsme tam stáli a po chvilce přišli oba dva dolů.
"Uvědomujete si, že i když tu jste sami doma, tak MY MŮŽEME KDYKOLIV PŘIJÍT?" zakřičel jsem na ně a oba zrudli jako rajčata.
"Pardon mami.." zasmál se Kook a šel ke mně a pomohl nám s taškami.
"Našel si to?" zašeptal jsem Kookovi do ucha a on přikývl potom rychle běžel do pokoje.
Jungkook
Jelikož mi kalhoty někam odhodil, tak doufám, že ten prstýnek nevypadl..
"Aaa.. Tady jsou!" konečně jsem našel své kalhoty a hrábl do zadní kapsy, ve které jsem ucítil ten prstýnek. Oddychl jsem si a vytáhl ho. Je celý a v pořádku. Vzal jsem si krabičku, do které jsem prsten vložil a schoval jí. Šel jsem dolů, kde už byla Soo a Hyun.
"Jungkooku!" vypískla Soo a přiběhla ke mně.
"Proč si tak křičel?" zeptala se mě a já zrudl. Všichni se začali smát a já řekl Soo, aby to neřešila. Posadil jsem se za stůl jako všichni ostatní a pak mi na rameno zaklepal Hoseok.
"Však jsi vždy byl ten nahoře, tak co se stalo?" já jsem zrudl ještě víc a potom jsem se přidal k záchvatu smíchu jako měli ostatní.
"Vše se musí jednou vyzkoušet. Bylo to jen na vyzkoušení, tak pšt." Tae se zasmál a já vytáhl mobil a zkontroloval si ještě pár věcí. Najednou mi zavolalo jedno číslo a já to zvedl.
"Jeon Jungkook?" ozvalo se z druhé strany.
"Ano to jsem já."
"Tady Tom. Volám kvůli té organizaci a tak."
"Jo, ahoj Tome! Jsem rád, že si konečně zavolal." Jin se na mě podíval a přikývl že chápe. Najednou jsem viděl, jak Tae ztuhl a začal žárlit.
"Hele, ten klub tam máte zajištěný, VIP místa pro 7, šampaňské a hodně alkoholu."
"Správně, takže vše v pohodě, zítra to platí ?" dál mi to jen všechno odsouhlasil a já se rozloučil a mobil odložil.
"Kdo to byl?" zeptal se trošku podrážděně Tae a já se zasmál nad jeho roztomilostí.
"Jen kamarád.. No prostě organizuje blbosti v klubech a tak." Tae se opřel zády o židli a vydechl.
"Neboj se, jen jsem nám zařídil místa v klubu pro VIP zítra.." zasmál jsem se a položil mu ruku na jeho. Usmál se na mě a já na něj.
"Takže zítra budeme slavit konec školy, super!" vypískl Jimin a všichni se zasmáli. Jin nám podával jídlo, které jsme snědli a dál jsme si povídali a takhle.
"Kluci? Jelikož budou prázdniny, tak jsem nám zařídil let do Ameriky. Budeme mít super a nezapomenutelné prázdniny!" oznámil jsem klukům a všichni na mě čuměli jako na idiota.
"Já, Jin a Hoseok jsme se takhle domluvili a máme všechno zaplacené a rezervované. Samozřejmě že i pro Soo a i pro Hyuna. V té vile je ještě dost místa, takže vše klapne." usmál jsem se na ně a všichni mě objali a potom i Hoseoka a Jina.
"Na tohle nikdo z nás nezapomene. Nikdy.." zašeptal jsem a všichni se na mě podívali.
"Víte.. Jsem rád, že mám takovouhle rodinu.. Mám přítele.. Milující mámu a ničivého tátu.." zasmál jsem se a Jin s Joonem se chytili za ruce.
"Své hyungy a dokonce jsem i strýček.." ukápla mi slza a Tae mě objal.
"Nikdy jsem nevěřil, že se budu mít tak dobře jako se mám teď.." ozvalo se sborové 'Ohh..' a také společné objetí a potom mě zvlášť objal Hyun se Soo, protože se nevešli.
"A teď všichni spát, zítra vstáváme!" řekl Jin a Soo a Hyun si založili ruce na hrudi.
"Já už mám hotovu školu a Hyun taky nechodí do školy!" vyplázla na Jina jazyk Soo a ten se zasmál a povolil jim ještě hodinu, ale já už s Taem jsme šli spát, protože jsme byli dost vyčerpaní. Tělocvik a před tělocvikem jsme měli taky trošku 'tělocvik'.. Hah.
"Jungkookie?" zašeptal Tae, když jsem se převlékl do pyžama a pokývl jsem, aby mluvil.
"Miluješ mě?" zeptal se jen tak zničehonic a já nechápal, proč se mě na to ptá.
"Víc jak cokoliv jiného.." přišel jsem k němu blíž a on mě chytil za ruku.
"Jsem jen tvůj?" zeptal se opět na nějakou otázku, kterou samozřejmě nechápu.. Nevím proč mi jí pokládá.
"Patříš mému srdci.." viděl jsem jak se na mě usmál a pak mě hodně procítěně políbil.
"Chtěl jsem to pouze slyšet." usmál se šibalsky Tae a skočil do postele.
"Teď se pojď mazlit." vypískl Tae a já k němu přišel, zhasl lampičku a hned se ke mně Tae přitulil.
"Taky tě miluju Jungkookie.." zašeptal a dělal slabé spirálky na mé hrudi svým prstem. Já mu zase prohraboval vlásky až dokud jsem neusnul.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfic<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook