82. Kapitola

644 67 6
                                    

Po škole jsem byl doma jen chvilku. Stihl jsem se akorát jen převléknout a když jsem šel ke schodům, tak jsem slyšel hlasy.

"Ten novej se mi nelíbí.. Hlavně Kook je divný od té doby." řekl Tae a Jin mu tam něco říkal. Akorát jsem šel s takovým tím 'nic netušit' výrazem a došel do kuchyně, kde jsem si vzal klíče.

"Jdu ven, přijdu domů co nejdříve." chtěl jsem dát Taemu pusu, ale moje tělo neposlechlo. 

"T-tak ahoj.." zašeptal jsem a zamával klukům a viděl jsem Taeho smutný výraz. Zabouchl jsem dveře a vydal se ke škole, kde už byl tedy Chanyeol.

Taehyung

Ten nový žák se mi nelíbí vůbec. Skousl si ret, když očumoval mého Kookieho! A k tomu ho svléká pohledem a proto jsem vůbec nechtěl, aby ho šel provést po škole zrovna on. Jen co odešel, tak jsem si naštvaně sedl do lavice a houpal se s rukama skříženýma na hrudi.

"V klidu." usmál se na mě Jimin a já si povzdechl. Vytáhl jsem mobil a písničky a zavřel jsem oči. Ani to nebylo několik minut a už začalo zvonit a Kook a ten novej furt nikde. 

"Kde jsou?" Jimin pozvedl ramena a já si začal hrát s tužkou. Najednou se otevřely dveře a v nich stál ten CHANYEOL.. 

"Omlouvám se paní učitelko, jsem tu nový a spolužák mě provázel po škole. Ještě si odskočil na toaletu." omluvil se a posadil se na své místo. Po chvilce přišel Kook a nevypadal nejlíp. Hlavně mě zarazilo to, jak měl napuchlé rty a ten nervózní výraz, když se omlouval. Celou dobu jsme spolu moc nemluvili a doma, když odcházel, tak mi nedal ani pusu.. Zabolelo to a hodně.. Odešel jsem do kuchyně a začal se přehrabovat ve skřínce a z ní vyndal 3 čokolády. 

"Co to děláš?" zasmál se Jimin a když viděl můj smutný výraz, tak jsem viděl v jeho očí lítost.

"N-nevím.. P-prostě mi č-čokoláda pomáhá.." setřel jsem si slzy a rozbalil první čokoládu a ulomil si jeden čtvereček, který jsem si dal do pusy a začal si užívat tu chuť. Z jednoho čtverečku jich bylo milion + milion objetí od Jimina, kvůli mým vzlykům.. 

"C-co když mi h-ho přebere.." zašeptal jsem a Jin ke mně přišel a setřel mi slzy.

"To se nestane, neboj se. On miluje jen a jen tebe." usmál se na mě.

"J-jak to můžeš v-vědět.. Tys to n-neviděl.. Měl r-rty napuchlé jako po l-líbání.. Když přišel ten n-nový do třídy.." Jin se zarazil a chvilku přemýšlel, ale potom řekl, že je to blbost, že by to Kook neudělal a sedl si na gauč a zavřel oči.

Jin

Je blbost, aby tohle Jungkook udělal.. Už jen kvůli tomu, jak se rozhodl udělat tu věc.. Prostě je to blbost.. Sedl jsem si na gauč a zavřel oči. Soustředil jsem se na to aktivovat svou schopnost a ocitl jsem se na straně minulosti. Šel jsem do školy a viděl jsem čas. 8:45, takže super. Šel jsem za Kookem a viděl, jak je nervózní. A když se málem Kook zabil na mokré podlaze, tak mu ten novej pomohl, ale byl na něj až moc přitisknutý. Vidím jak je Kook zaražený a nechce něco udělat, ale jakoby musel.. A je to tu.. Opravdu se líbali, ale.. Kook to začal.. Nebo spíš on políbil jeho.. Super, ten novej mu udělal cucflek na krku.. Najednou se mi to začalo rozpadat v tom momentu, kdy dostal nějaký papírek, ale nevěděl jsem co tam bylo..

"Jine?" pohladil mi stehno Joonie a já se usmál.

"V pohodě jen jsem si něco chtěl ověřit.." podíval jsem se na Taeho, který čekal až něco řeknu.

"Nic se nestalo buď v pohodě." ujistil jsem ho a on děkovně přikývl.

"Strýčku Jinee!" vypískla Soo a začala mě s Hyunem prosit, abychom se šli projít na nějaké jídlo a na nákup oblečení, protože většinu kluků to nebaví. Souhlasil jsem a vyšel s nimi do ulic na nějaké dobré jídlo.

Jungkook

"Ahoj." pozdravil mě s úsměvem Chanyeol a já mu pozdrav oplatil. Vyrazili jsme do nějaké kavárny a tam jsme si sedli.

"Tak, co chceš probrat?" řekl jsem a dál se díval na menu, i když jsem měl vybráno už dávno.

"Opravdu se ptáš?" zasmál se a já zabodl ještě víc pohled do menu.

"Proč si mě políbil?" zeptal se jen tak v klidu a pak dodal.

"Nemáš náhodou už přítele?" odložil jsem menu a řekl objednávku.

"Já nevím proč ses ke mně přibližoval." nevěděl jsem sám proč jsem to udělal..

"Nepřibližoval jsem se, ale pokud si myslíš, že jsem tak neodolatelnej, že si mě musel políbit, tak fajn." uchechtl se a skousl si rty.

"Nebuď takovej egoista.." zasmál jsem se a on se ke mně nahnul.

"Nemyslíš si, že jsem neodolatelnej?" díval jsem se mu do očí a on taky.

"Pokud si myslíš, že mi odoláš, tak nic nedělej, ale pokud si myslíš, že jsem neodolatelnej, tak mě polib znovu." olízl si rty a já nevím proč, ale moje tělo se samo začalo hýbat k tomu, abych ho políbil. Najednou jsem byl od jeho obličeje pár centimetrů a já nedýchal. Bojoval jsem s tím, co jsem vlastně nechtěl udělat..Prostě nevím proč, ale.. Je to divný! 

"Takže, co-" přerušil jsem ho svými rty a on se usmál a přejel mi jazykem po spodním rtu a já pootevřel pusu. Začali jsme se líbat a vyrušila nás paní s naší objednávkou.

"D-děkuju.." zašeptal jsem a paní odešla. Když jsem si začal hrát s lžičkou, tak jsem periferně viděl, jak se Chanyeol usmívá. 

"Co je.." zavrčel jsem a on se na mě podíval.

"Líbáš božsky."

----

Ajajaj.. ^^ Chci se zeptat, pokud chcete dát ještě jednu dneska, tak pokud chcete další kapitolu, tak stačí napsat do komentáře a já jí přidám. ^^ Nemám problém s tím přidávat i 2 za den, pokud si řeknete. :3 

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat