51. Kapitola

1K 85 4
                                    

"Zajíčku, abych řekl(a) pravdu, tak jsem si nemyslel(a), že jak Kwan, tak i Jae tě pokusí omrdat hned na potkání, ale stalo se. Nekončí to a myslím si, že ty to víš. Ten člověk, který Ti vyhrožoval přes zprávy jsem já. Neznámý(á), ale znáš mě. Nech se překvapit, možná ti to dojde. 

- S láskou neznámý(á)"

Jen co jsem to dočetl, tak jsem se klepal.. Chtěl jsem se nějak odreagovat a tak jsem na to nemyslel a vyrazil s kluky do cukrárny. Prošli jsme se parkem a dělali blbosti. Každý si objednal něco sladkého a všichni jsme si dali latté a něco capuccino. 

"Jinak Jine.." oslovil ho Tae a Jin se na něj podíval.

"Copak Tae?"

"Příště s Joonem.. Trošku brzděte, nedá se při tom vašem vzdychání spát.." zasmál se Tae a všichni vyprskli smíchy teda kromě Jina a Joona, ti se málem hanbou propadli.. Celí červení se začali taky trošku smát. Když jsme se uklidnili, tak přišla paní s tácem a na něm byly 4 latté a 3 capuccina. Poté přišla i se zákusky a řekla mi, že tam mám něco přilepeného na talířku ze spoda, tak jsem ten talíř nadzvedl a vzal ten papírek.

"Tohle je asi zvláštní že? Jsem tu s tebou a napsal(a) jsem to teprve teď v téhle cukrárně. Sluší ti to, jsi kus. Sexy, roztomilej a plachej králíček. Díky těmhle papírům zjistíš, kdo jsem, pokud to tedy najdeš.

S láskou, neznámý(á)"

Abych řekl pravdu, tak jsem se opravdu začal rozhlížet, ale nikoho jsem neviděl.. Nikoho koho bych znal. Kluci, když si to přečetli, tak taky byli dost zvláštně naštvaní nebo já nevím.. Po cukrárně jsme šli všichni domů a slyšeli jsme zvonek. Dosprintoval jsem ke dveřím, které jsem otevřel, ale nikdo tam nebyl. Zase nějaké děti určitě.. Když jsem zavíral dveře, tak jsem si všiml obálky na zemi, tak jsem jí vzal a vevnitř domu jí otevřel.

"Sexy vedle okolo přemýšlej děti kofein. Králíčku, přemýšlej a možná se dozvíš kdopak jsem. Ale věř nebo nevěř, budeš překvapen." nad tím jsem se zamyslel.. Jsou to prostě jen náhodná slova a vůbec nevím, co se tam může k sakru skrývat.. Kluci taky nevěděli, když jsem jim to dal přečíst a tak jsme po nějaké době přemýšlení řekli, že to zatím necháme být. Když tak nad tím přemýšlím.. Tae už dost dlouho čeká na to, až budu s dotyky nějak v pohodě.. A já jsem, tedy alespoň myslím.. Dneska to bylo u něj v pohodě, takže asi udělám něco, co nevím, pokud vyjde.. 

"Tae? Půjdeš prosím tě se mnou na chvilku nahoru..?" poprosil jsem Taeho a on přikývl.

"Co se děje?" 

"Nic jen.. Přemýšlel jsem, jak dlouho se vlastně trápíš s tím, že mám problém s dotyky a tak.."

"A prostě chci to zkusit.. Chci zkusit dotyky úplně po c-celém těle.. Chápeš co tím myslím..?" pokračoval jsem a začal se červenat.

"Umm.. Jsi si tím jistý..?" zeptal se Tae a já se mu zadíval do očí. Držel jsem s ním nějakou dobou oční kontakt, ale přikývl jsem a dravě se přisál na jeho rty. Nejspíš na to zapomenu, když se vyspím konečně zase s někým, koho miluju.. 

Přitlačil jsem ho na zeď a začal opečovávat jeho krk. Vyhoupl se na mě a já ho přidržoval za zadek. Obtočil kolem mého pasu své nohy a své ruce obmotal kolem mého krku. Hlavu měl mírně zakloněnou a já měl lepší přístup na jeho krček. Sem tam jsem i vsál kůži, takže se mi dostalo skoro neslyšitelného vzdechu a já se vrátil zpátky ke rtům, které jsem opět začal líbat. Zmáčkl jsem Taeho zadek a tentokrát mi do polibku zasténal. Tím pádem jsem měl možnost prozkoumávat jeho ústa, což jsem i udělal. Po chvilce jsem Taeho odlepil od té zdi a hodil ho na postel. Měl jsem zvláštní pocit a ano.. Bál jsem se.. Měl jsem strach, ale.. Chci ho překonat. 

Sundal jsem si tričko a on též. Skousl jsem si ret a pomalu se k němu naklonil a od rtů až po hruď jsem ho obsypával motýlími polibky. Na bříšku jsem mu opět začal dělat i značky a dostal jsem se k jeho kalhotům, které jsem rychlým pohybem sundal. Viděl jsem Taeho bouli a opravdu jemně jsem po ní přejel. Tae se prohnul v zádech a zasténal. Já jsem měl také už tvrdý rozkrok, takže jsem si sundal kalhoty, které mi byly už nepříjemně úzké. Začal jsem opět líbat Taeho rty a pomalu přejíždět po Taeho rozkroku. Taeho už jsem nechtěl trápit a tak jsem se opět polibky dostal až k lemu jeho boxerek. Sundal jsem je rychle a začal jsem si hrát se špičkou. Když mě přímo prosil, tak jsem ho pohltil až po kořen a začal rovnou s rychlým tempem. Když tak dlouho čekal, tak jsem ho nechal se udělat a vše jsem spolykal. Připravil jsem ho pořádně a teď jsem se začínal bát.

"Jungkookie.. Je to v pořádku." usmál se na mě Tae a já mu vtiskl polibek jako děkuju.

Pomalu jsem do něj začal vnikat a on jen slastně sténal.. Po chvilce jsem se v něm začal hýbat a užíval jsem si toho pohledu.. Tae se značkama na krku a po celém břiše s mírně zakloněnou hlavou. A to, jak vzdychal mě ještě víc vzrušovalo.. Hlavně když mi říkal, ať zrychlím, tak jsem zrychlil úplně na maximum a po nějaké době se udělal na své bříško a já do něho.. Chvilku jsme se potom ještě líbali, ale asi by byla vhodná sprcha, takže jsme se šli vysprchovat, kde jsem umyl to své kotě a oblékli jsme se. Dole na nás čekala večeře, ale první co se k nám dostalo byly vytlemené obličeje kluků.

"Jeone.." podíval se na mě s rukou v bok Jin a v té druhé ruce měl.. Vařečku.. Už teď se mi to nelíbí..

"JÁ JSEM PREJ S JOONIEM HLASITEJ, PODÍVEJTE SE NA SEBE! VY HOVADA, JEŠTĚ K TOMU PŘED VEČEŘÍ!" zakřičel na nás Jin a já se začal smát.. Tae mě nechápal, protože byl celej červenej a já taky, ale od smíchu..

"Co ti zas je?!" zasmál se Jin a já si setřel slzy, které mi stihly stéct po tváři kvůli tomu záchvatu smíchu.

----

Nějak mi zlobí Wattpad.. :/ Kdyby něco bylo v nepořádku s kapitolami, tak mě upozorněte prosím. ^^ Děkuju

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat