Tae mě začal budit, že jsme přiletěli. Když jsme vyšli z letiště, tak bylo hezky. Opět jsme si zavolali taxíky a zadali jsme jim adresu, kde máme zarezervovanou vilu. Zaplatili jsme a všichni překvapeně vydechli. Byla to opravdu hodně krásná a moderní vila a takový úžasný výhled na pláž a moře. Svůj vlastní bazén to mělo a milion dalších super věcí. Děti jsme poslali si hrát a my začali vybalovat. Každý si vzal svůj vlastní pokoj a po půlhodině vybalování jsme se všichni převlékli do plavek a skočili do toho bazénu. Já jsem ještě v té vodě nebyl, protože se mi do toho úplně moc skákat nechtělo, ale najednou mě někdo strčil a já spadl do vody.
"TAEHYUNGU!" zakřičel jsem a viděl vysmátého Taeho. Zvedl jsem se a on zvedl ruce na náznak obrany.
"Nene, já už to neudělám, NE!" zakřičel když jsem ho vzal do náruče, ale najednou do mě někdo strčil, takže jsem skončil opět v tom bazénu, ale tentokrát i Tae, takže jsem rád.
"Jimine!" zakřičel Tae a to už po sobě stříkali vodu a dělali kraviny. Já jsem si šel pro lehátko a dal si ho na vodu. Lehl jsem si na něj, ale moc dlouho jsem tam nezůstal, protože mě někdo převrátil. Viděl jsem Jina, jak se směje, tak jsem na něj začal stříkat vodu a najednou na sebe všichni stříkali vodu ze všech stran. Připojili se i Nari, Soo, Hyun a Gun, takže byla opravdu sranda. Ve vodě jsme takhle byli asi 2 hodiny a potom jsme se unavili, nebo alespoň já, tak jsem si lehl na lehátko pod slunečníkem a díval jsem se na ostatní, jak někteří pořád blbnou ve vodě. Došlo mi pití, tak jsem si šel pro chlazený džus, ale co jsem neslyšel..
"Ahh~ Yoongie, Hoseokie!" nalil jsem si džus a hned jsem vyšel opět ven na lehátko a dělal jsem jakože nic.
Jimin
Když už nikdo nestříkal vodu a tak, tak se na mě Yoongi přilepil zezadu a já cítil jeho tvrdý rozkrok. Přede mnou se vynořil Hoseok a stiskl mi mého kamaráda. Proplížili jsme se z bazénu pryč a zalezli do jednoho z pokojů. Hned mě svalili na postel. Yoongi mě líbal na krku a Hoseok opečovával moje bradavky.
"Ahh~" uniklo mi z úst celkem dost slyšitelně.
"Kluci to neuslyší, můžeš být hlasitý jak moc chceš." usmál se Yoongi a Hoseok mi začal pusou dráždit jednu bradavku a tak se Yoongi postaral o tu druhou. Bylo to hrozně vzrušující a já cítil, jak tvrdnu. Sundali mi plavky a Yoongi mi ho začal honit. Hoseok mi dal před pusu tentokrát 4 prsty a já je naslinil a hned potom mě začal připravovat.
"Chci vás mít oba dva v sobě.." opět jsem začal tohle téma. Nechtějí mi ublížit, ale já to opravdu chci.
"Jiminie, už jsme o tom mluvili několik-"
"Já vím, ale prosím!" žadonil jsem a nakonec to povolili. Když jsem byl pořádně připravený, tak do mě zasunul Yoongi a když jsem si přivykl na jeho velikost, tak Hoseok začal taky pomalu zasouvat a nebudu vám lhát.. Bolelo to jako svině, ale když jsem si na to nějak zvykl, tak se bolest přeměnila v neuvěřitelnou slast. Oba začali přirážet a já proti nim.
"Ahh~ Yoongie, Hoseokie!" zakřičel jsem slastně a udělal se na své bříško. Tím pádem jsem se hrozně stáhl kolem nich a když tam byly dva, tak to bylo ještě horší se ve mně pohybovat, ale už jsem ucítil to teplo, které mě naplňovalo a slyšel jsem slastný výkřik Hoseoka a Yoongiho, takže mi bylo jasno, že dosáhli vrcholu jako já.
"Miluju vás." řekli jsme všichni tři a svalili se na postel.
Jungkook
Když bylo něco kolem 8 večer, tak jsme se navečeřeli a udělali si takovou procházku po klidné pláži, která je hned před barákem. Samozřejmě všichni jsme tam něco psali do písku a Nari si se Soo dokonce začaly stavět nějaký hrad, se kterým pomáhá Jimin a Tae. Usmál jsem se nad tím a viděl jsem, jak zapadá Slunce tak jsem se rozešel od všech a nechal své myšlenky proudit. Najednou vedle mě byly dvě další osoby.
"Co tu děláte?" zeptal jsem se.
"Viděli jsme, jak si odešel od nás, tak jsem chtěl jít za tebou." usmál se na mě Jin.
"A hlavně víme, kam to všechno míří, takže proto tu jsme." chytil mě okolo krku Hoseok a já se zasmál.
"Díky kluci.." najednou bylo ticho, ale já ho přerušil.
"Myslíte, že to všechno bude už jen v pohodě...?" kluci se na mě podívali a usmáli se.
"Ne že myslíme.. Všechno už bude jenom a jenom super." řekl Jin a to už k nám běželi ostatní.
"Strýčku Jungkooku! Já mám nějakýho tvora!" ukázala mi ruku, kterou měla lehce semknutou v pěst a potom tu ruku rozložila a tam byl malý krabík. Jin se lekl a tak zapištěl a Soo ho s tím naháněla. Jin ještě u toho zakopl, takže když se zvedl z toho písku, tak tam byl krásný obrys toho jeho obličeje. Všichni propukli v hlasitý smích a když jsme se dosmáli, tak jsme se vrátili do domu a šli rovnou spát, protože zítra jedeme do New Yorku, což je odtud kousek a budeme pořádně nakupovat a prohlížet si památky.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook