21. Kapitola

1.1K 117 0
                                    

„Hrozně rád s tebou strávím čas... A za poslední dobu jsme se hodně sblížili a i když se neznáme tak dlouho, tak jsem na tebe myslel víc, jak na všechno ostatní... Víš... já tě nemám rád." Podíval jsem se na něj a on úplně ztuhl.

„Já tě totiž miluju..." Přitáhl jsem si ho za zátylek a nás dělilo pár milimetrů. Podíval jsem se mu do očí a on to samé. „Taky tě miluju," řekl a já ihned spojil naše rty. Byly krásně měkké a sladší, než jsem si myslel. Byl to úžasný pocit a ihned jsem cítil, jak se mi v břiše rozletělo tisíce motýlků. Moje srdce bilo jako splašené. Bilo pro něj... Nechtěl jsem se odtáhnout, ale musel. Neotevřel jsem oči a rovnou jsem si opřel mé čelo o to jeho.

„Připomíná mi to ten večer, co jsem ti dal pusu na tvář." zasmál jsem se a odtáhl se od něj. „Tae..." nasadil jsem vážný tón a poker face. Tae se zadíval do mých očí a já pokračoval. „Staneš se mým přítelem? Protože..." vzal jsem jeho ruku a dal jí na místo, kde mi bije 100x rychleji mé srdce.
„Bije jen pro tebe..." usmál jsem se co nejvíc a viděl jsem, jak se mu do očí hrnou slzy. Lekl jsem se, že jsem udělal něco špatně.

„To je něco, co chci už delší dobu." Jen co to dořekl, spojil jsem znovu naše rty a cítil jsem, jak se do polibku usmál. Cítil jsem, jak do toho dává všechnu lásku a něhu... Když jsme se odtáhli, tak jsme se vydali k němu domů, protože ho chci doprovodit.

„Tak, dobrou noc Kookie," řekl Tae a já si všiml jak Namjoon s Jiminem načumujou z okna.„Dobrou noc Tae." Políbil jsem ho na ty krásné rtíky a slyšel jsem, jak uvnitř něco spadlo. Tae se plácl do čela a šel domů. Já se vydal také domů a tam mě čekal výslech.

„Ahoj kluci." pozdravil jsem je a oni místo pozdravu mě zasypali otázkama.
„Řekl jsi mu to?"
„Políbil jsi ho?"
„Chodíte spolu?"

„Ano, všechno ano," řekl jsem jednoduše a oni vypískli radostí. Povídal jsem jim to tam skoro do detailu a pak jsem si šel udělat úkoly, protože jsem se na ně úplně vykašlal a Jin mě k tomu donutil.

Taehyung

Hned, co jsem slyšel tu ránu, tak mi bylo jasné, že ti dva čumí z okna a jak viděli, že se líbáme, tak tam prostě museli udělat bordel.

„Kluci?" zeptal jsem se a zavřel jsem dveře.
„TO BYLO ROZTOMILÝ!" zapištěl Jimin a Namjoon přišel se zvláštním úsměvem jako by chtěl něco zakrýt.

„Co se tak tváříš Joone?" zasmál jsem se. „Nijak se netvářím," řekl a já jsem šel k oknu, kde mě nejspíš pozorovali. „Nechoď tam!" zakřičel Joon.
„Proč bych tam neměl-" byla tu rozbitá lampa a židle byla na zemi shozená. „...-chodit," vydechl jsem.

„JAK MŮŽEŠ VŠECHNO ROZBÍJET, PŘÍŠTĚ SE NIČEHO NEDOTÝKEJ A UŽ VŮBEC MĚ NEPOZORUJ!" řekl jsem vážně, ale tak či tak jsem se začal hrozně smát. „Já nevím proč všechno rozbíjím," řekl posmutněle Joon a já ho přišel obejmout.

„Prostě jsi náš King destruction," řekl jsem s mou nejlepší angličtinou. „King OF destruction když už." Opravil mě a Jimin se začal smát. „Tak... A teď chceme vědět všechno!" řekl Jimin a všichni jsme si sedli na gauč.

„Jenže já vám nic nechci říct." Vyplázl jsem jazyk a šel si udělat pití.

„Ale notáák, prosím..." Jimin udělal ten svůj pohled. Psí pohled, takže jsem neodolal a šel si s pitím sednut k nim a začal jsem vyprávět. Když jsem řekl vše, tak Namjoonovi někdo volal a hned jsem poznal, kdo to je, protože se usmál a jeho oči se rozšířili štěstím, takže... Jin.

Jin

Jsem rád, jak se Jungkookovi daří a dokonce Jimin se posunul v přátelství s Hobim a já? Já jsem se často vídal s Namjoonem, protože jsme se připojili do jednoho klubu, kde jsme vedoucí a tak jsem se chtěl setkat popovídat si a tak. Chci mu říct, že se mi líbí, protože už mě to trápí pár dní a tak jsem sebral odvahu a zavolal mu.

„Jine?"
„Joone, chtěl jsem se jen zeptat.. Jestli by jsi nechtěl přijít ke mně a probrat pár věcí ohledně té akce a potom si i popovídat, něco zkouknout?" zasmál jsem se nejistě.

„Rád k tobě zajdu, mám něco přinést?" 
„Nene, všechno tu mám, takže v pohodě, adresu znáš přijď zítra po škole v 16:00," dořekl jsem a on jen se slovy „dobře, tak zatím ahoj" ukončil hovor.

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat