33. Kapitola

1.1K 91 4
                                    

Podíval jsem se vedle sebe a viděl do moje koťátko jak poklidně spí.. Musí to před rodiči skrývat a hlavně.. Nejsem připravený jim říct, že je to můj PŘÍTEL.. Moje rodina je silně homofóbní takže.. Vůbec nevím jak by to přijali a hlavně jim nemůžu říct, že je to hybrid... Zatřepal jsem hlavou, abych odehnal ty myšlenky a nahnul se k tomu roztomilému stvoření, které jsem začal obklopovat polibky, které ho vzbudily.

"Dobré ráno Tae.." pozdrav mi oplatil a já mu vtiskl ještě malou pusu a začal se zvedat z postele. 

Udělal jsem si ranní hygienu a převlékl se do něčeho domácího, protože tu musel být bordel a my to musíme uklidit.. Došel jsem dolů, kde byl jak jinak než Jin připravující snídani pro nás. Pozdravil jsem ho a s tím i kluky, kteří seděli buď v kuchyni a jedli snídani, nebo seděli na gauči a hráli hry.. Jinovi jsem ihned vše vysvětlil a po snídani jsme se dali do úklidu, který nám trval 2 hodiny.. Za tu dobu jsme připravili i 5 pokojů, kdyby náhodou ještě někoho nabrali.. Jako obvykle.. Když jsme vyčerpaní usedli na gauč, tak jsem si promýšlel, jak klukům říct, že moji rodiče berou hybridy jen jako poslíčky.. 

"Jimine.. Joone, Tae a Yoongi.." oslovil jsem tyto 4 a stejně se na mě podíval i Jin a Hobi, kteří nejspíš tušili o co jde.

"Nevím jak to říct.. Ale.. Nemusím se se svou rodinou.. Jsou úplně odlišní a hlavně v tom.. Že třeba nenávidí homosexuály.. A taky.. Že hybridy berou čistě jen jako mazlíčka.. Nebo posla.. Nechci, aby jste se nějak zarazili, ale jak vidím tak asi pozdě.. Nemůžu dovolit, aby zjistili, že jste hybridi, protože by vám možná i ublížili.. Ochočování je u nás taky i způsob zbohatnutí.. Můj otec prodává hybridy jako sluhy.. Nebo já nevím.. Nic s tím nechci mít společného.. Nikdy jsem nechtěl.. Tak prosím.. nezděste se, kdyby sem přivedli nějakého hybrida.. Který by byl ochočený od mé rodiny.." dokončil jsem vysvětlení a oni na mě koukali ublíženě, lítostně ale taky i trošku naštvaně..

"Chápeme.. V pohodě, nebudeme ukazovat svá ouška nic.." zvedl pohled Jimin a lehce se usmál, což udělali i všichni ostatní.. Jen u Taeho jsem poznal, že je to falešný úsměv proto jsem ho šel obejmout a Jin už se vydal vařit oběd, po kterém jsme jeli autem ke klukům domů, kde jsme jim pomohli balit asi 4 hodiny jsme to odváželi sem tam sem  tam.. Taky jsme se stavili pro Yoongiho věci.

Když jsme měli vše doma a před barákem jsme už neměli žádné krabice, tak jsme je začali dávat a vybalovat v jejich pokojích. Všiml jsem si jedné fotky, kterou jsem našel v jedné z Taeho krabic. Byl tam Tae, nějaký muž a žena.. Žena byla hybrid a muž člověk..

"Kdo to je?" zeptal jsem se a ukázal na ženu, která mi přišla strašně povědomá..

"Moje mamka.." vzal si tu fotku do rukou, pevně ji sevřel a prohlížel si jí.

"Předtím, když si o mě ještě nevěděl, že jsem hybrid, tak jsem ti nemohl říct pravdu.. Ale pravdou je, že jsem byl jen s tátou, protože mamku někdo odchytil a ochočil.. Od té doby, co jsem byl malý jsem se bál zaříkávačů a.. Prostě nevím.. Jsem rád, že jsi takový, jaký jsi Kookie.." viděl jsem dopadat kapku slzy na fotku, kterou jsem mu vzal z rukou a položil na skříň a následně Taeho silně objal. 

"Budu u tebe.. Vždy budu u tebe a nikdy nedovolím aby se ti něco stalo.. Už ne.." ujistil jsem ho a on objetí ještě více zpevnil. Odtáhl jsem se a jemně ho políbil.

"Půjdeme pomoct klukům?" 

"Ještě to tu dodělám a pak přijdu za vámi." na tohle jsem se jen usmál a šel pomoct Jinovi a Joonovi, protože Joon bral 2 krabice a nějakým způsobem se mu rozsypaly, takže všude byly jeho věci jako fotky a další blbosti.

"Jak ty to děláš.. Neměl by jsi být chytrý, mazaný.. Nenápadný?" zasmál jsem se.

"Jeho by si všiml každý.. I kdyby byl hluchej, slepej a prostě by nedokázal nic." přidal se Jin a já přikývl, protože tohle je sakra pravda.

"Ale noták.. Nebuďte na mě tak zlí, já prostě nevím, proč všechno rozbíjím! Ale hele.. Nerozbíjím vše! Jasný? Dívej, teď si tyhle brýle nasadím a budu vypadat víc-" zastavil se, protože jak nasazoval ty brýle, tak urval jednu nožičku a my s Jinem propukli v silný smích. Namjoon se začal taky smát a šel je položit někam, kde se snad ještě víc nerozbijí.. Slyšel jsem zvonek, tak jsem šel dolů. Kdo to může být takhle brzo..? Všichni kluci šli po schodech do kuchyně, kde si chtěli ještě něco sníst. Otevřel jsem dveře a málem se mi zastavilo srdce.. Hned jsem je přivřel, protože ten člověk, který byl za těmi dveřmi nesmí vidět kluky.. Hned jsem naznačil Jinovi, který mě viděl ať si schovají ouška a ocásky, protože..

"Ahoj mami.."

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat