80. Kapitola

797 67 1
                                    

Jungkook

Sice jsem skoro usnul na tom stole, ale neusnul.. Chtělo se mi a když mě s Taem poslal Jin ještě spát, tak jsem i přes veškerou snahu nemohl usnout. Myslel jsem pořád nad tím, co viděl Jin.. A proč..?

<Flashback + pohled 3. osoby>

"Notak! Jine pojď, nebo nás někdo uvidí!" vykřikl Hoseok a Jin se sebral ze země, protože zakopl a běžel dál. 

"Baeku rozraz to!" zavelel Jungkook a jejich kamarád Baek rozrazil díky své schopnosti plot. 

Kluci byli zrovna na útěku. Bylo všem okolo 12-14 let. Chlapci si rádi hráli takovýhle způsobem, že často brali věci z obchodů. Ano, krádež. Sice se to Jinovi nelíbilo, ale měli kamaráda, který měl schopnost ničit díky své vůli. 

"Rychle!" vykřikl Hoseok a chlapci si museli pospíšit, protože je policisté doháněli až nakonec dohnali. Chytili je a Baekovi vrazili nějakou stříkačku do krku a on usnul.

"Ne!!" vykřikl Jungkook a začal sebou házet víc než předtím. Začal nekontrolovaně křičet a brečet. Vyvolal hodně síly a zabil ty policisty, kteří byli blízko nich.

"B-baek hyung.." zašeptal Jungkook a potom se svalil k zemi. 

Přicházející policisté vzali pouze Baeka a ostatní nechali být. Jin a Hoseok vzali Jungkooka do náruče a doma jej ošetřili. 

Baek skončil na vědeckém centru, protože je zaříkávač a má schopnosti.. Normální lidé toho samozřejmě využijí a dělají na něm experimenty, při kterých se dotyčný LIDSKÝ experiment zblázní a přijde o rozum.

<Konec flashbacku>

Jungkook

Pořád jsem musel vzpomínat na to, co se stalo.. Bylo to kvůli mě.. Já tu hru vymyslel...  Kvůli mě jsme Baeka neviděli takovou dobu a když jo, tak to všechno potom odstartovalo moje pití alkoholu ve 13-14 letech... Nepoznal jsem ho a to jsem ho s kluky neviděli pouze 7 měsíců.. Byl to otřesný pohled... 

"Jungkookie? Proč nespinkáš..?" zašeptal Tae a přilepil se na má záda.

"Nemůžu usnout.." vydechl jsem a otočil se čelem k Taemu.

"Přemýšlíš nad tím, že?" přikývl jsem.. Neměl jsem proč lhát.

"Proč..?" nevěděl jsem jak na to odpovědět..

"Znal jsem kamaráda, který dopadl hrozně.. Protože ho chytili policajti, kteří dělali pro věděckou společnost.. Nevydržel to a zbláznil se.. Nikoho nepoznal a ani nemluvit.. Pouze se pohupoval ze strany na stranu.. Bojím se, že to zažijí i ty děti.." to poslední jsem zašeptal a po tváři mi stekla slza, kterou hned setřel palcem Tae a dal mi na tvář polibek.

"Nikomu se nic nestane, ano..? Ty děti budou v pořádku, budeme se snažit.." mírně jsem se usmál a přikývl. Opět jsme se k sobě oba tulili a po chvilce jsem opravdu usnul.

Probudil jsem se někdy kolem 11. poledne, takže Tae už byl nejspíš dole s kluky. Udělal jsem si 'ranní' hygienu s rychlou vlažnou sprchou a po převléknutí jsem došel dolů, kde chyběl Jimin, Yoongi, Hoseok a Hyun. Šli všechno vyřídit a vzít si ho do péče.

"Dobré ráno." zamumlal jsem a posadil se vedle Taeho, kterému jsem vtiskl na rty menší polibek.

"Dobré poledne." zasmál se Joon a Jin mi podával jídlo.

"Akorát na oběd." usmál se na mě Jin a já se dal do jídla.

"Nějaké novinky ohledně detailů nebo tak?" zeptal se zničehonic Tae a já přestal jíst. Jin se taky zarazil, ale sklopil pohled.

"Ne.. Furt nic.." zamumlal a přisedl si ke stolu, kde si připravil i svůj talíř s jídlem.

"Kooku? Vím, že je to těžké, ale-" začal mluvit Jin a já ho přerušil.

"Jsem v pohodě.. Je to minulost..." hrál jsem si se špagetama, ale nakonec jsem opět začal jíst a po jídle jsme se podívali na zprávy.

"Ještě týýýden školy." to 'týden' nějak prodloužil dost natěšený Jin. Končí nám o dost dřív, protože se škola bude opravovat. 

"A nakonec vás chceme poprosit o spolupráci. Nedávno se v Busanu objevily děti, které měli nadpřirozené schopnosti." celou dobu jsem se díval do mobilu, ale teď můj pohled vystřelil na televizi přede mnou a kluci taky.

"Je to dívka malého vzrůstu kolem 140 cm a chlapec o něco vyšší než dívka. Oba mají černé vlasy. Mají na sobě toto oblečení a jsou nebezpeční. Kdyby je někdo zahlédl, tak ihned dávejte vědět na toto číslo a nebo na policii." rychle jsem si ofotil fotky, které tam dali. 

"To jsou oni!" řekl Jin a já se usmál.

"Přeci jen máme nějaké vodítka! A vidíš? Mají prý namířeno k Seoulu." usmál jsem se nad titulkama pod zprávami a Jin přikývl. Joon a Tae byli taky celkem uvolnění, když už jsme věděli zase o něco víc. Vzal jsem si notebook a se všemi jsme zkoušeli něco najít. Cokoliv o nich nebo tak. Nikdo nic nenašel a po chvilce přišel Yoongi, Jimin, Hoseok, Hyun a dokonce i Soo, která byla u Jenn a dělala si s ní domácí úkoly. Klukům jsme řekli vše co víme o dvojčatech a dále jsme se věnovali různým věcem a já s Taem a Jinem jsme se šli projít na nákupy a když jsme přišli, tak dům naštěstí stál a vše bylo v pohodě, takže jsme si oddechli a po večeři jsme nic moc nedělali, jelikož je zítra škola a my musíme jak jinak než vstávat brzo, takže i jít spát brzo.

----

Udělala jsem tam takhle tu školu, protože by se to jinak hrozně protáhlo a opakovalo by se tam to samé dokola a to je nudná škola, takže neřešte to, že končí školu někdy v květnu. :D Celkově všechno si to nějak poupravuji tak, jak se mi to hodí do příběhu, takže nic z toho nesmíte brát podle toho, jak to je v realitě.. :D 

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat