61. Kapitola

859 75 11
                                    

"Strýčku Jungkooku! Taehyungu! Pojďte se točiiit!" zakřičela Soo a byla na takovém tom kolotoči a my tam s Taem oddychli a tedy došli za ní. Tae se Soo si sedli a já stál, protože jsem to začal z druhé strany hrozně točit. Soo křičela s tím, že si to užívá a Tae, že zase naopak umře, tak jsem začal ještě víc točit, protože to bylo hrozně vtipné.  Po chvilce jsem přestal točit a když se to dotočilo, tak Tae vyběhl z toho a hned spadl na písek. Začal jsem se společně se Soo smát a já mu natáhl pomocnou ruku na to se on usmál a přijal jí, ale jen co mě chytil, tak mě stáhl za ním do objetí.

"Krásně hřeješ.." řekl jsem mu a dál si užíval objetí.

"Ty zas krásně voníš.." usmál jsem se a odtáhl, protože ta zem je pořád studená a tentokrát mi Tae nabídl ruku a já se nechal zvednout. Se Soo jsme došli domů, kde na nás čekala dobrá večeře od maminky Jina.

"Kde jste se zdrželi?" zeptal se Jin z kuchyně a já si začal svlékat bundu.

"Soo se ještě vyřádila na dětském hřišti a Tae celkem taky." zasmál jsem se a cítil jsem jak mé záda Tae probodává pohledem.

"Jak to?" zasmál se Jin a já tam přišel.

"Ne-ne! Prosím Jungkooku!! Jungkookie! Ne-ne!! Zastav, netoč, prosím!!" začal jsem tam imitovat Taeho a ten přišel a začal do mě mlátit a jediné co jsem slyšel byl smích kluků a Soo.

"Strýček Taehyung nemá rád kolotoče!" zasmála se Soo a posadila se ke stolu. Posadil jsem se společně s kluky taky ke stolu a Jin nám akorát dává jídlo na stůl.

"Oh, málem bych zapomněl!" řekl Jin a začal něco hledat v šuplících.

"Kooku, něco ti přišlo.. Nějaký dopis.." řekl Jin a podával mi obálku.

"Nedíval jsem se na jméno od koho nebo tak." doplnil Jin a já mu poděkoval.

"To je od dědy a babičky!" řekl jsem radostně a Hoseok s Jinem se usmáli.

"Woow, ty jsem taky dlouho neviděl! Vaří líp jak Jin!" zasmál se Hoseok a Jin ho přímo zabíjel pohledem.

"Tak si vař sám!" na to Hoseok jen zvedl ruce na náznak vzdávání a já se jen zasmál a konečně otevřel ten dopis.

"Milý Jungkookie

hrozně nám chybíš! Tvoje matka a otec si tu byli stěžovat, že sis našel přítele a k tomu hybrida! Je to pravda?! Pokud ano tak gratulace! Jsi pořád náš chlapeček a Hoseokie a Jinie taky! Kdy zas přijedete? Nebo vlastně.. Hmm, nemusíte! Jen ti chceme oznámit že 5. 3. přijedeme něco kolem 4. odpoledne, protože máš asi školu, když to je středa, snad ti to nevadí, tak nám připrav tedy náš pokoj.

- S láskou babička a děda." 

Když jsem to dočetl nahlas, tak jsem si všiml, že se celou dobu culím, jako debil.

"Počkat.. Dneska je 4. 3.!! Bože!" vykřikl jsem a začal jíst.

"Nehltej tolik Kooku.." zasmál se Hoseok a já začal jíst pomaleji. Po jídle jsem šel hned připravit jejich pokoj, protože tu dříve přespávali. 

"Jungkooku?" volal mě Jimin tak jsem zakřičel, že jsem tu.

"Jen ti chci připomenout, že zítra zas začíná úplňkové období." připomněl mi Jimin a já mu poděkoval. No, tak to snad nebude tak hrozné.. Budou tu babička s dědou a doufám, že nikdo tady nebude moc hlasitý, protože sice jsou staří, ale smysly mají lepší jak my.. Došel jsem dolů a akorát jsem viděl, jak Soo přejou ostatní dobrou noc, protože už jde spát. Popřál jsem jí taky dobrou noc a vydal se na gauč za kluky.

"Takže.. Podle toho dopisu tvé babičce ani dědovi nijak nevadilo to, že je tvůj přítel hybrid..?" zeptal se Joon a já přikývl s úsměvem.

"Sice to jsou zaříkávači, ale mají cit pro hybridy, takže se vůbec nemusíte bát." ujistil jsem je a oni se usmáli. Celkem dost dlouho jsme se bavili a potom Jin byl úplně jako zamrzlý. 

"Jine?" oslovil jsem ho a začal mu mávat před očima.. Nic.. Luskání, tleskání nic.. Po pár vteřinách se jakože nevím co prostě už vnímal..

"Co to bylo?" zeptal se Hoseok a Jin sklopil pohled a chytil se za hlavu.

"Au.." zasmál se Jin a my nechápali.

"No, viděl jsem zas nějaké útržky.. Jdeme?" na to jsem jen přikývl a přemýšlel vlastně o tom, jak to mohlo být, když nespal.. Je to divný, ale asi okey?

Kluci už věděli, co děláme, protože jsme jim to všechno říkali, když jsme se o sobě tak nějak všechno dozvěděli a tak.

"Viděl jsem tebe Jungkooku.." začal a já nasadil překvapený výraz, protože jsem fakt nečekal, že to bude o mně..

"Nebylo to nic pěkného.. A taky jsem nic moc neviděl, ale.. Bylo to hlavně takové zmatené.. Byl jsi v nějaké místnosti sám.. Ale něco tam s tebou bylo.. Bylo to neviditelné a no.. Uhmm.. Zneužívalo tě to tam.. Potom jsem jen slyšel, jak se snaží Tae dostat do té místnosti.. Pak nic..." přestal mluvit a bylo ticho.. Hoseok se zkoušel soustředit, ale viděl jsem, jak se klepe a bylo mi jasné, že doufá v to, aby to nebyla pravda.. Otevřel oči a s neutrálním výrazem se na mě podíval. Všichni byli napjatí a já s Taem dost i vyděšení.. 

"Cítil jsem v tom......."

----

Že by ty špatné věci nepřestaly? :o ^^

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat